vervelendquote:Op donderdag 25 december 2025 12:21 schreef ToT het volgende:
[..]
De moeder van Mini-ToT had het echt heel extreem te pakken. Heeft gelukkig niet super lang geduurd.
quote:Op donderdag 25 december 2025 12:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Had je de donatiepagina al gezien?
Fijne kerst
Ja gaat wel lekker, hopen dat t wel doorzet met de donaties elke euro teltquote:Op donderdag 25 december 2025 12:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Had je de donatiepagina al gezien?
Fijne kerst
Verder geen plannen voor vandaag dan?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Mja ach....vriendin ligt te slapen en van mij mag dat de hele dag wel zo blijven.
Klinkt saai iddquote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verder geen plannen voor vandaag dan?
Het glazenFOK!huisquote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
Misschien ook een glazen huis doen.
De huisarts weigerde haar medicatie te geven tegen de misselijkheid. Hij zei dat er niets bestond wat veilig was en dat ze het maar moest doorstaan.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vervelend
Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Gezien dit traject etc. neem ik dit erbij.
Zou ik geen enkele moeite mee hebben. Gisteren met familie kerstavond beetje gevierd maar daar blijft het wel bij, hebben verder ook geen versiering hangen want bent daar niet in de mood voor.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt saai idd![]()
Hele dag in bed met kerst
Nou hele dag in bed lijkt mij wel wat, alleen is mijn matras niet zo fijnquote:Op donderdag 25 december 2025 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klinkt saai idd![]()
Hele dag in bed met kerst
Niks nee.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Verder geen plannen voor vandaag dan?
Kan ze niet morgen al op het vliegtuig?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks nee.
Het boeit m'n vriendin allemaal niks. Kerstmarkten e.d. vindt ze duidelijk maar saai, eten doet ze het liefst zo simpel en snel mogelijk, geen gezelligheid en ZEKER geen hapjes want die proeft ze toch met lange tanden waarna ze vrij snel zegt dat ze het niet lust en vervolgens de andere hapjes niet eens probeert.
Bedoel meer voor de ander die dan wakker is.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hele dag in bed lijkt mij wel wat, alleen is mijn matras niet zo fijn
Ik zeg maar niets...quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou hele dag in bed lijkt mij wel wat, alleen is mijn matras niet zo fijn
Er staat vriendin steeds. En dat kind noemt hem papa dus zal wel blijvenquote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ze niet morgen al op het vliegtuig?
Nog even flink zijnquote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks nee.
Het boeit m'n vriendin allemaal niks. Kerstmarkten e.d. vindt ze duidelijk maar saai, eten doet ze het liefst zo simpel en snel mogelijk, geen gezelligheid en ZEKER geen hapjes want die proeft ze toch met lange tanden waarna ze vrij snel zegt dat ze het niet lust en vervolgens de andere hapjes niet eens probeert.
Restaurants moet ze ook niks van hebben.
Lijkt me niet zo fijn zo veel frictiequote:Op donderdag 25 december 2025 12:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Er staat vriendin steeds. En dat kind noemt hem papa dus zal wel blijven
Oh nou dat, ook geen dingen wat ze normaal in haar land eet. Wat ze bijv kan maken ofz?quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Niks nee.
Zou over 4 dagen kunnen, maar dat kost me wel 500 extra.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan ze niet morgen al op het vliegtuig?
Ja dat is dan wel saaiquote:Op donderdag 25 december 2025 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bedoel meer voor de ander die dan wakker is.
Wat je daar mee moet doen weet je zelf het beste. Of je die 4 dagen 500 waard is.quote:Op donderdag 25 december 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou over 4 dagen kunnen, maar dat kost me wel 500 extra.
De betaallink is al verlopen dus ik zou het opnieuw moeten aanvragen, en de prijs zal waarschijnlijk omhoog gegaan zijn.
Met die 500 euro vervroeg ik haar vertrek een weekje en ik zit nog steeds te twijfelen; het is echt een hele smak geld die ik niet kan missen, maar nog een kleine 2 weken in deze sfeer zitten is ook vreselijk. Aan de andere kant heb ik mijn scheiding ook overleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |