tja, toch vind het nog wel leuk verder, tis niet zo vluchtig als instagram of facebook, je leert hier elkaar wat beter kennenquote:Op woensdag 24 december 2025 19:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen hier dat is heel Fok helaas
I am the Ghost of Dimmy Pastquote:Op woensdag 24 december 2025 19:02 schreef Koen66 het volgende:
Misschien zit Dimmy hier al lang weer met een kloon en merken we het niet
Dotjequote:
Oh God no.quote:
Nee, vind dat helemaal niets.quote:
Hey Stigquote:
quote:
Ik ben echt de enige hier.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, vind dat helemaal niets.
De eerste keer was leuk, de tweede keer was leuk. Maar ieder jaar nee, ben er wel klaar mee. Net als met home alone
A gossie arme manquote:Op woensdag 24 december 2025 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
PicNic bezorger stond bij de verkeerde flat aan de deur. Heeft die arme jongen voor niets 2 x 3 etages met de trap genomen.
Ik woon op een adres met subletter, dus zeg maar 150a
Maar nummer 150 is een andere ingang en dus op de derde etage terwijl ik op de eerste etage woon. Ben wel even naar buiten gelopen om de boodschappen aan te nemen. HIj belde me wel op dat hij voor de deur stond..
nee hoorquote:
O, verder niemand. Toch schijnt het veel kijk cijfers te hebbenquote:
Ik kijk niet. Ik heb geen tissues in huis. Ja ik ben zo'n type die echt al van begin af aan jankt en dat gewoon durft toe te geven.quote:
sterk spul he die fisherman's friendquote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kijk niet. Ik heb geen tissues in huis. Ja ik ben zo'n type die echt al van begin af aan jankt en dat gewoon durft toe te geven.
Preciesquote:Op woensdag 24 december 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
sterk spul he die fishermandsfriend
hoe streng zijn ze daaro op piraatjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 19:20 schreef kwiwi het volgende:
Betaal voor 8 streaming platforms, en de 2 films die we willen kijken zijn godverdomme nergens te bekijkenAlleen op appletv voor 5 euro 50
quote:
Verrassendquote:
Niet streng, dus we gaan maar weer terug naar downloaden.quote:Op woensdag 24 december 2025 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe streng zijn ze daaro op piraatjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |