SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Tap tap tap
op een pannenkoekquote:
37 is ook wel heel ieniemini tegenwoordigquote:Op woensdag 24 december 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
37 inch maar ik zit er wel dichter op. Maar de prijs van zo'n Oled is een beetje jammer.
en atjar tjampoerquote:
Als ik 55 neem kunnen ze drie straten verderop nog meekijken volgens mij.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
37 is ook wel heel ieniemini tegenwoordig
Deze hebben ze nog niet zo langquote:Op woensdag 24 december 2025 18:16 schreef Flory- het volgende:
Zorgen dat je ouders een nieuwe kopen @:cherrylips
Dan overnemen voor zacht prijsje
Des te beter danquote:Op woensdag 24 december 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hebben ze nog niet zo lang
Ik heb 55 en dat vind ik inmiddels al wel klein wordenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik 55 neem kunnen ze drie straten verderop nog meekijken volgens mij.
Hier ook 55 maar echt meer dan genoegquote:Op woensdag 24 december 2025 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 55 en dat vind ik inmiddels al wel klein worden
Oja onze kast komt pas eind januari, hoop nog steeds dat ik goed heb gemetenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Nizno het volgende:
heb genoeg aan mijn 42
als er een grotere moet komen moet er ook een nieuwe kast gebouwd worden.
en zit op 3,5mtr afstand ongeveer. prima afstand
Leuk manquote:Op woensdag 24 december 2025 17:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hedwig met een cameraatje om haar nek
OnlyCats.quote:
Heel veel groter kan ik ook niet, ja qua ruimte zal het net passen, maar gaat niet mooi aan de muur hangenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:20 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hier ook 55 maar echt meer dan genoeg
ik heb na het aankopen van de TV zelf alles opgemeten om de kast te laten maken.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:21 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oja onze kast komt pas eind januari, hoop nog steeds dat ik goed heb gemeten
Dat kan ook nog ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel veel groter kan ik ook niet, ja qua ruimte zal het net passen, maar gaat niet mooi aan de muur hangen
alsof je op de tribune zitquote:Op woensdag 24 december 2025 18:25 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dat kan ook nog ja.
Plus dat zo als een tenniswedstrijd steeds heen en weer moet kijken
Naja beter een stuk van de plank dan van de verwarmingquote:Op woensdag 24 december 2025 18:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb na het aankopen van de TV zelf alles opgemeten om de kast te laten maken.
Enige nadeel is dat er iemand was die besloten had dat de eerste plank van onder wel iets lager kon... waardoor er een stuk af moest voor de knoppen van de verwarming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |