Nee, dat had te maken met een oude traditie in Oostenrijkquote:Op woensdag 24 december 2025 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Een luchtje dus? Wat haar buurvrouw kwam riechen net?
Nou nou nouquote:Op woensdag 24 december 2025 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Om de lucht van oud zaad op zijn vieze boekjes te maskeren?
Piemelnaakt jezelf paars verven en in het centrum zwaaiend met een kettingzaag Für Elise neuriën?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat had te maken met een oude traditie in Oostenrijk
Bijna goed.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Piemelnaakt jezelf paars verven en in het centrum zwaaiend met een kettingzaag Für Elise neuriën?
Nu snap ik waar de uitdrukking paarsgepunte lans vandaan komt.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Piemelnaakt jezelf paars verven en in het centrum zwaaiend met een kettingzaag Für Elise neuriën?
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu snap ik waar de uitdrukking paarsgepunte lans vandaan komt.
Ik niet in ieder geval dan hoop ik al om te slapenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:43 schreef Bargehassus het volgende:
Nog meer mensen hier die later naar de nachtmis gaan?
Ik niet, en ik denk niet dat ik die mis mis.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:43 schreef Bargehassus het volgende:
Ik vanavond ook niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga de deur niet meer uit vandaag.
Ikke niet jij wel?quote:Op woensdag 24 december 2025 18:43 schreef Bargehassus het volgende:
Nja. Mijn lief wil graag dat ik meega. Hoeft van mij ook niet, maar ik doe het graag voor haar.quote:Op woensdag 24 december 2025 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval dan hoop ik al om te slapen
Was ook erg koud, maar wel fijn dat het zonnetje scheenquote:Op woensdag 24 december 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ga de deur niet meer uit vandaag.
O jee kan je er laat nog uitquote:Op woensdag 24 december 2025 18:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nja. Mijn lief wil graag dat ik meega. Hoeft van mij ook niet, maar ik doe het graag voor haar.
quote:Op woensdag 24 december 2025 18:45 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Nja. Mijn lief wil graag dat ik meega. Hoeft van mij ook niet, maar ik doe het graag voor haar.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 09:17 schreef ToT het volgende:
"Ja om te vieren dat dik 2000 jaar geleden het kindeke Jezus in een bakje met stro geboren is om op volwassen leeftijd doodgemarteld te worden zodat onze schepper ons kan vergeven natuurlijk!"
Vond het reuze meevalllen met de kou eerlijk gezegdquote:Op woensdag 24 december 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Was ook erg koud, maar wel fijn dat het zonnetje scheen
Ikke wel brrquote:Op woensdag 24 december 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het reuze meevalllen met de kou eerlijk gezegd
Zeker!quote:Op woensdag 24 december 2025 18:47 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, de zon was zeker fijn vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |