Oh gaaf, das een van mijn laatstgelezen boeken, ik ben sws fan van Auke Hulstquote:Op maandag 9 februari 2026 23:30 schreef Mrs.Peel het volgende:
Tandenjager, Auke Hulst (luisterboek)
[ afbeelding ]
Door een man met een niet al te oude stem dus dat past prima bij de verteller! Ik vind dat het erg fijn is voorgelezen. De voorlezer is Lykele Muus, en daar heb ik eerder wel boeken van geluisterd, hij heeft een fijne stem om naar te luisteren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:23 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh gaaf, das een van mijn laatstgelezen boeken, ik ben sws fan van Auke Hulst
Even benieuwd, door wie wordt het voorgelezen? Man/vrouw?
En wat vind je ervan?
Dankje! Lykele Muus, das een sympathieke acteur, leuk zegquote:Op donderdag 12 februari 2026 16:16 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Door een man met een niet al te oude stem dus dat past prima bij de verteller! Ik vind dat het erg fijn is voorgelezen. De voorlezer is Lykele Muus, en daar heb ik eerder wel boeken van geluisterd, hij heeft een fijne stem om naar te luisteren.
Het is fantastisch! 5 sterren, echt een goede gothic vertelling, vorm (taal) past bij de inhoud. Ja, ik ben erg onder de indruk. Nog 15%, dan heb ik hem helaas uit.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:14 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dankje! Lykele Muus, das een sympathieke acteur, leuk zeg
Hopelijk geniet je van het verhaal
Dat vond ik nou ook! Zo origineelquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:18 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Het is fantastisch! 5 sterren, echt een goede gothic vertelling, vorm (taal) past bij de inhoud. Ja, ik ben erg onder de indruk. Nog 15%, dan heb ik hem helaas uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |