SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies![]()
gezellig filmpjequote:Op woensdag 24 december 2025 12:24 schreef STING het volgende:
https://fb.watch/EbxEdlmEcl/
Goede oude tijd
Ohquote:Op woensdag 24 december 2025 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt hier in de keuken komen kijken, maar vrees dat de overblijfsels inmiddels al verorberd zijn
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Pokke werkje is dat.
Maar ik heb groen, rood, wit en zwart al gehad. Nu bezig met blauw en dan nog muti-colour en colourless.
Waarom praat jij pools?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe eens niet of je een gówniaki bent
omdat ik van de poep en plas humor benquote:
Ik heb nu 6510 kaarten gescand. Maar 25k is ook niet te doen inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh
[..]
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.
Zou me niks verbazen als ik ondertussen op 25k kaarten zit
Dan ben ik een jaar bezig wil ik die allemaal geïndexeerd hebben.
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:28 schreef dud0r het volgende:
Ik ga er niet eens aan beginnen. Ooit wel het idee gehad maar toen had ik maar 7,5k kaarten.
Zou me niks verbazen als ik ondertussen op 25k kaarten zit
Dan ben ik een jaar bezig wil ik die allemaal geïndexeerd hebben.
aren't we all?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat ik van de poep en plas humor ben
10 euroquote:Op woensdag 24 december 2025 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?
De oudpapierwaarde?quote:
ow die vergat ik nog.quote:
Paar tientjes.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
25k aan kaarten!? Wat is dat waard zo bij elkaar?
Ja en dan te bedenken dat er een goede 3000 in commander decks zitten.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nu 6510 kaarten gescand. Maar 25k is ook niet te doen inderdaad.
heb je genoeg servetjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Al die slimme reclames die denken, "hey die heeft net iets gekocht, misschien wilt ie nog 20 keer hetzelfde"
Oh ja, mijn decks heb ik ook nog niet gescand. Nu enkel de collectie aan het scannen. En daarna misschien nog de decks. De commons die nu in decks zijn als versteviging van de proxies heb ik ook niet gescand.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Paar tientjes.
[..]
Ja en dan te bedenken dat er een goede 3000 in commander decks zitten.
Nou zitten daar gok ik ook nog een proxy of 1000 tussen dus dan moet ik die eerst allemaal controleren of het proxies zijn of niet.
De meest duidelijke weet ik wel maar sommige niet.
Echt he.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:43 schreef rival het volgende:
Al die slimme reclames die denken, "hey die heeft net iets gekocht, misschien wilt ie nog 20 keer hetzelfde"
Bulk ga ik sowieso niet registeren als ik het zou doen. Heb nog 2 volle booster boxen met bulk liggen.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, mijn decks heb ik ook nog niet gescand. Nu enkel de collectie aan het scannen. En daarna misschien nog de decks. De commons die nu in decks zijn als versteviging van de proxies heb ik ook niet gescand.
Je kan nooit genoeg laptops hebben. Wat als er eentje vol zit of de accu leeg isquote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
"hey, je hebt net een laptop gekocht, misschien vind je deze ook leuk".
Bulk heb ik nu ook gescand.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bulk ga ik sowieso niet registeren als ik het zou doen. Heb nog 2 volle booster boxen met bulk liggen.
Basics bedoel je dan.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bulk heb ik nu ook gescand.![]()
En nu ook bijhouden. Enkel landjes ga ik niet scannen. Dat geloof ik wel.
Eigenlijk alle landjes. Maar misschien de rares dat ik die nog wel een keer ga scannen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |