abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219576397
Het begon allemaal maandag ochtend, ik had met mijn meisje afgesproken om naar de sauna te gaan. Normaal gezien sla ik dan de hand aan mijzelf zodat ik een dagje sauna goed doorkom. Dat ging nu niet want ik was bij haar blijven slapen. Seks wilde ze ook al niet die ochtend want dan zou ze later gaan lekken. Toen we later in het bubbelbad zaten vroeg ik uit pure noodzaak of ze mij dan eventjes wilde aftrekken om de spanning er uit te krijgen, zelfs dat was te veel gevraagd voor mevrouw. Uit mijn oergevoelens heb ik misschien iets te veel en lang naar de spenen enzo van andere vrouwen gekeken en die smaballen en mamamakers beoordelingscijfers gegeven. Dat was de druppel denk ik want ze pakt de telefoon niet meer op. Aankomende kerst wordt een eenzame kerst ;(
pi_219576409
Tijd dat de scholen weer gaan beginnen.
pi_219576632
ik ga meestal op zon waterstraal van het bubbelbad zitten om het gaatje eens goed door te laten smeren en dan buffel ik me stiekem er ook bij af
pi_219576651
home alone opzetten en glijmiddel en je kan je goed vermaken
graag op anoniem
pi_219577025
quote:
1s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:59 schreef FrenchDuck het volgende:
Het begon allemaal maandag ochtend, ik had met mijn meisje afgesproken om naar de sauna te gaan. Normaal gezien sla ik dan de hand aan mijzelf zodat ik een dagje sauna goed doorkom. Dat ging nu niet want ik was bij haar blijven slapen. Seks wilde ze ook al niet die ochtend want dan zou ze later gaan lekken. Toen we later in het bubbelbad zaten vroeg ik uit pure noodzaak of ze mij dan eventjes wilde aftrekken om de spanning er uit te krijgen, zelfs dat was te veel gevraagd voor mevrouw. Uit mijn oergevoelens heb ik misschien iets te veel en lang naar de spenen enzo van andere vrouwen gekeken en die smaballen en mamamakers beoordelingscijfers gegeven. Dat was de druppel denk ik want ze pakt de telefoon niet meer op. Aankomende kerst wordt een eenzame kerst ;(
wat een kutwijf zeg
  woensdag 24 december 2025 @ 17:34:45 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219578879
Lekker vunzen in de sauna is wel hot ja, maar niet hot genoeg.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219625237
Gay sauna met mikeytt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')