Ook lekkerquote:Op woensdag 24 december 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, ik eet ook friet morgen, zelf gemaakte. Met sate staat al vanaf gisteren in de marinade.
Lekkere salade er bij en klaar is kees voor de eerste Kerstdag. Lekker makkelijk, niet duur maar heel lekker
Geen idee, misschien wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik misschien wel ouder dan jij
Ze was ineens ziek. Het overviel ons destijdsquote:Op woensdag 24 december 2025 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach zo lang is ze al ziek. Wel fijn dat ze er geen last van heeft![]()
Wat zal dit een rotdag voor haar worden, of ze voelt het zelf al aan dat het niet goed is,
Het is dus echt een taaie vrouw. Wel fijn dat ze toch mee heeft gekregen dat er een kleine op komst is.
Dat zal haar misschien nog meer kracht geven.
Laten we hopen MK dat ze niet te veel hoeft te lijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik heb wel 30 pakken koffie in voorraad altijdquote:
Gezellig, samen eten makenquote:Op woensdag 24 december 2025 07:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ook lekker
Ik ga vandaag vooral mama helpen met voorbereiden
En komkommer eten hihi
Ik heb het dus foutquote:Op woensdag 24 december 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Winkels op woensdagmiddag dicht? Dat kan ik me niet herinneren.
quote:Op woensdag 24 december 2025 07:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze was ineens ziek. Het overviel ons destijdsWat heftig dit. Ik ben even stil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Heel erg triest. Sterkte gewenst!quote:Op woensdag 24 december 2025 07:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze was ineens ziek. Het overviel ons destijds
Ja, dat kan, maandagochtend dicht. Dat zijn normale winkels nog steeds.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het dus fout
Nee, winkels waren vroeger niet per se op woensdag dicht; maandag was traditioneel de sluitingsdag voor veel winkels, of op zijn minst de ochtend gesloten (de zogenaamde 'halve dag'),
Ja, die hebben ook gewoon lak er aan. En als niemand controleert daar, en anders krijgen ze eerst een waarschuwing: hersteltijd en daarna boete van 1500 -4000 euro. Dat is voor een AH niks. Wel voor de zelfstandige winkel om de hoek.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bepaalde filialen van AH zijn volgens mij gewoon open.
Daardoor kon ik op Zondagavond ook prima op stap.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maandagochtend dicht. Dat zijn normale winkels nog steeds.
quote:Op woensdag 24 december 2025 07:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat heftig dit. Ik ben even stil.
Dat klopt inderdaad. De kerstdagen voelt aan als reguliere dagen, niet meer als zo speciaal zoals jij dat beschrijft. De sportschool is gewoon open en ik ga sporten.quote:Op woensdag 24 december 2025 07:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die hebben ook gewoon lak er aan. En als niemand controleert daar, en anders krijgen ze eerst een waarschuwing: hersteltijd en daarna boete van 1500 -4000 euro. Dat is voor een AH niks. Wel voor de zelfstandige winkel om de hoek.
Maar ze kijken maar wat ze doen.![]()
Ik vind het fijn dat het hier dicht is in het dorp. Voelt … tja weet niet. Wat knusser of zo. Zit bij mij gekoppeld aan de kerst in m’n kindertijd. Boodschapjes in huis, inslaan want straks is alles dicht…. kachel aan, gloeiende rode wangetjes, verlichting, samen met het gezin… Kan het niet omschrijven zo.
Of dan alleen nog ff snel brood afhalen dat je besteld had vol het dicht was. Speciaal kerstbrood. Zondags tafelkleed, zondags servies…
Als alles open gaat en die snelle wereld raast maar door. Dan heb ik vaak minder dat kerst-gevoel of zo. Dan lijkt het een normale dag.
En ik gun die mensen ook lekker vrij.
Maar misschien heb ik een of ander kinderlijk disneygevoel meegenomen naar m’n volwassen leven. Kan ook.
quote:Op woensdag 24 december 2025 07:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze was ineens ziek. Het overviel ons destijdsWat een sterke vrouw MK en wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is zo rot ziekte. Vervelend dat ze te mager was om die operatie te ondergaan. Hadden ze haar geen sonde voeding kunnen geven om aan te sterken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Dat is altijd mooi hoe is het met je moeder ziet ze ook tegen de feestdagen op?quote:Op woensdag 24 december 2025 07:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd en we hebben dan ook goeie gesprekjes
In het centrum hier welquote:Op woensdag 24 december 2025 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maandagochtend dicht. Dat zijn normale winkels nog steeds.
""Vroeger"" waren de feestdagen speciaalquote:Op woensdag 24 december 2025 07:20 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ze kijken maar wat ze doen.![]()
Ik vind het fijn dat het hier dicht is in het dorp. Voelt … tja weet niet. Wat knusser of zo. Zit bij mij gekoppeld aan de kerst in m’n kindertijd. Boodschapjes in huis, inslaan want straks is alles dicht…. kachel aan, gloeiende rode wangetjes, verlichting, samen met het gezin… Kan het niet omschrijven zo.
Of dan alleen nog ff snel brood afhalen dat je besteld had vol het dicht was. Speciaal kerstbrood. Zondags tafelkleed, zondags servies…
Als alles open gaat en die snelle wereld raast maar door. Dan heb ik vaak minder dat kerst-gevoel of zo. Dan lijkt het een normale dag.
En ik gun die mensen ook lekker vrij.
Maar misschien heb ik een of ander kinderlijk disneygevoel meegenomen naar m’n volwassen leven. Kan ook.
Mix van wel en nietquote:Op woensdag 24 december 2025 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi hoe is het met je moeder ziet ze ook tegen de feestdagen op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |