Gelukkig had je maar twee zakjes 🤣quote:Op woensdag 24 december 2025 05:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vriend. Bel de igj en doe er een melding van. Val ons niet langer lastig met je gejammer.
Tabe toch ?quote:Op woensdag 24 december 2025 05:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vriend. Bel de igj en doe er een melding van. Val ons niet langer lastig met je gejammer.
Ik had er vijf in m'n ochtendjas gepropt, en ik heb nog een vol doosje van 25 stuks op m'n kamer staanquote:Op woensdag 24 december 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig had je maar twee zakjes 🤣
Dan kan je nog even door. Niets zo lekker een bak koffie als je wakker bentquote:Op woensdag 24 december 2025 05:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had er vijf in m'n ochtendjas gepropt, en ik heb nog een vol doosje van 25 stuks op m'n kamer staan
Ze hanteren hier vaste koffietijden : 10 uur, 2 uur en 4 uur uit m'n hoofd. Als ik om half elf terug kom van een wandeling of therapie, en de koffie is op, heb ik pech en moet ik op de volgende ronde wachten. En daar heeft deze dame geen sjoege aan. Dan pak ik m'n eigen koffie wel.
Ik heb hier ook gewoon m'n eigen brood en beleg. Omdat ik donker volkoren brood met pitjes ronduit smerig vind en niet wegkrijg.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je nog even door. Niets zo lekker een bak koffie als je wakker bent
Niets mis mee tochquote:Op woensdag 24 december 2025 06:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb hier ook gewoon m'n eigen brood en beleg. Omdat ik donker volkoren brood met pitjes ronduit smerig vind en niet wegkrijg.
Nee. Al denken sommige medeclienten daar anders over. Die zijn jaloers, maar als ze als antwoord krijgen dat ze zelf ook eigen beleg mogen halen is het antwoord dat ze daar geen geld voor hebben. Ja dat is niet mijn probleem.quote:
Iedereeen heeft toch zijn eigen inkomen? Moet je betalen als je daar zit?quote:Op woensdag 24 december 2025 06:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Al denken sommige medeclienten daar anders over. Die zijn jaloers, maar als ze als antwoord krijgen dat ze zelf ook eigen beleg mogen halen is het antwoord dat ze daar geen geld voor hebben. Ja dat is niet mijn probleem.
Alleen voor de dingen die je zelf uit de supermarkt haalt. En je rookwaren bv.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereeen heeft toch zijn eigen inkomen? Moet je betalen als je daar zit?
O dan snap ik niet dat ze zeggen geen geld te hebben, het spaart hun juist geld als ze daar zitten en eten en drinken krijgen. Je hebt verder buiten dingen voor je eigen genot geen geld nodig.quote:Op woensdag 24 december 2025 06:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alleen voor de dingen die je zelf uit de supermarkt haalt. En je rookwaren bv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |