Ze willen nu zelfs al advocaten uit het buitenland op die zaak zetten. Echt bizar.quote:
Ja of een van die andere 13 verdachtenquote:Op woensdag 24 december 2025 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen nu zelfs al advocaten uit het buitenland op die zaak zetten. Echt bizar.
Dat buiten kijf natuurlijk . Hij heeft ook recht op een eerlijk proces. Maar niemand durft hier zijn /haar vingers meer aan te branden. En stel dat er eentje gevonden gaat worden zijn we weer 6 maanden verder. Dossiers inlezen etc.quote:Op woensdag 24 december 2025 02:33 schreef Moeraskat het volgende:
Hij is toch geen domme jongen. Al gun ik die gast een lange straf en nooit meer vrijheid en is het z’n eigen schuld deels dat hij geen raadsman meer heeft, vind ik wel dat hij een eerlijk proces moet krijgen.
Getuigen horen.quote:Op woensdag 24 december 2025 02:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat buiten kijf natuurlijk . Hij heeft ook recht op een eerlijk proces. Maar niemand durft hier zijn /haar vingers meer aan te branden. En stel dat er eentje gevonden gaat worden zijn we weer 6 maanden verder. Dossiers inlezen etc.
Ik vind het jammer dat deze twee met pensioen zijn.quote:Op woensdag 24 december 2025 02:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Getuigen horen.
Ze willen die dan maar 13 maanden geven en ze vragen steeds 16 maanden. Zo’n advocaat heeft nog meer zaken, die kan niet ineens al z’n cliënten laten vallen. Maar ze gaan die tijd niet geven.
Dan denk ik, doe niet zo flauw, dit duurt zo veel langer
Ga je maar de Kerst mis ?quote:Op woensdag 24 december 2025 03:51 schreef mario390 het volgende:
hoopelijk reicht dat bij me vor vandaag
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |