Zondequote:Op woensdag 24 december 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
ik heb vanaaf weer een vegan kerstdiner. Net zoals vorig jaar
ja ik ook, groot voordeel dat t altijd 2persoons porties zijn in die kerstbakken... eet ik het lekker twee keerquote:Op woensdag 24 december 2025 10:44 schreef bitterbal het volgende:
lust wel die aardappelgratin eigenlijk
ook een optiequote:Op woensdag 24 december 2025 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe er wel veel peper op
Vergetenquote:Op woensdag 24 december 2025 10:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neem proteïne pudding choco voor mij mee graag
niets mis mee, maar dan niet met vegavleeschstuckjes ofzo beginnen. Een ei is prima. of gewoon vleesloos.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets mis met vegan eten zo nu en dan.
Ei is niet veganquote:Op woensdag 24 december 2025 10:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
niets mis mee, maar dan niet met vegavleeschstuckjes ofzo beginnen. Een ei is prima. of gewoon vleesloos.
Doe maar!quote:Op woensdag 24 december 2025 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal haar eens naar huis sturen dan!
oke vega danquote:Op woensdag 24 december 2025 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ei is niet vegan
Maar veel vleesvervanger is ook niet echt lekker nee. Ik houd wel van goed tofu zo nu en dan.
gefrituurde aardappelreepjes?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:53 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik vanavond wat eten bestellen. Ik heb ook niet echt iets bijzonders meegenomen net voor avondeten.
Dat zal gerust!quote:Op woensdag 24 december 2025 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Niets mis met vegan eten zo nu en dan.
Waarom dacht ik dat je vegetariër bent?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de gerechten al een beetje uitgestippeld voor de komende dagen:
- hapjesplankje met kaas, worst, groenten.
- kabeljauw met venkel en beetje sinaasappel
- pannenkoeken (heb nog wat melk over, vandaar)
- zoete aardappel met blauwe kaas mayo
Sookiequote:Op woensdag 24 december 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
En nu ga ik even de laatste 2 afleveringen van seizoen 2 van True Blood kijken. Ik denk dat ik daarna wel iets anders ga doen maar ik wil eerst het seizoen even afkijken.
nee vega plannen we op de 28e... zo'n nietszeggende tussendagquote:Op woensdag 24 december 2025 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal gerust!
Wel zonde als dat het kerstdiner betreft
Oh mij doe je geen plezier met het gemiddelde vlees dat tijdens kerst op het menu staat.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal gerust!
Wel zonde als dat het kerstdiner betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |