Omdat ik dat ben voor 80% van de tijd?quote:Op woensdag 24 december 2025 10:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom dacht ik dat je vegetariër bent?
Aah vandaarquote:Op woensdag 24 december 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik dat ben voor 80% van de tijd?
Dan klopt het beeld in mijn hoofd toch wel.quote:Op woensdag 24 december 2025 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn jaarlijkse vleesconsumptie komt denk ik niet in de buurt van de vleesconsumptie van een gemiddeld persoon van een maand denk ik.
Mij wel! Zolang het geen wildvlees is....quote:Op woensdag 24 december 2025 10:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh mij doe je geen plezier met het gemiddelde vlees dat tijdens kerst op het menu staat.
Ik niet. Vond ik vroeger ook altijd een moetje. Op een paar dingen nooit echt lekker gevonden.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mij wel! Zolang het geen wildvlees is....
Vlees vind ik vaak toch wel het lekkerste deel van de maaltijd!
gewoon 'normaal' vlees dat je bij de doordeweekse maaltijd ook gewoon eet.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Mij wel! Zolang het geen wildvlees is....
Vlees vind ik vaak toch wel het lekkerste deel van de maaltijd!
Ah een diersoort waarvan de mannelijke diersoort zich wel nuttig maakt.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:02 schreef Nizno het volgende:
geboorte van baby zeepaardjes
https://www.threads.com/@:deepmood_ofc/post/DSn3UXqk7gN
Ja varken, kip of rundquote:Op woensdag 24 december 2025 11:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon 'normaal' vlees dat je bij de doordeweekse maaltijd ook gewoon eet.
Ik denk weleens. Zo kan je beter over vlees denken dan over groentes!quote:Op woensdag 24 december 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik niet. Vond ik vroeger ook altijd een moetje. Op een paar dingen nooit echt lekker gevonden.
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja varken, kip of rund
Bij mij hoef je echt niet met hert aan te komen bv![]()
kangoeroequote:Op woensdag 24 december 2025 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
Ja varken, kip of rund
Bij mij hoef je echt niet met hert aan te komen bv![]()
Ik denk dat jij het mannetje van de Diepzeehengelvis wel kan waarderen!quote:Op woensdag 24 december 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah een diersoort waarvan de mannelijke diersoort zich wel nuttig maakt.
nee man, veel te aanhankelijkquote:
quote:Want ja, het minuscule mannetje bijt zich aan het vrouwtje vast als een babykangoeroe aan z'n moeders tepel en is dan voor eeuwig afhankelijk van zijn geliefde, met wie hij de bloedsomloop deelt.
Oh ik heb het volgens mij nog nooit gehad maar zou het best proberen als het lekker is bereid.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Vind ik erg euhm ja heftig kwa smaak.
het lag een keer bij een ayce en ik heb het braaf laten liggen want trok me totaal nietquote:
Zijn hele bestaan is alleen maar om het vrouwtje te voeden basically. Ik dacht dat kan ze wel waarderen.quote:
Ik vond het koud maar had het erger verwacht.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:09 schreef dud0r het volgende:
Het is koud buiten.
Wel goed schijnend zonnetje
Daar zijn het feestdagen voorquote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog nooit zoveel gehaald voor mezelf tijdens kerst maar goed ik mag mezelf best verwennen met kerst vind ik na zo'n kutjaar.
Gisteren voelde kouderquote:Op woensdag 24 december 2025 11:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het koud maar had het erger verwacht.
Ik probeer alles!quote:Op woensdag 24 december 2025 11:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik heb het volgens mij nog nooit gehad maar zou het best proberen als het lekker is bereid.
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah een diersoort waarvan de mannelijke diersoort zich wel nuttig maakt.
ja de verwarming is uit gegaan hier... de zon is net fel genoegquote:Op woensdag 24 december 2025 11:09 schreef dud0r het volgende:
Het is koud buiten.
Pff gisteren vond ik het echt niet leuk. Mijn tenen waren half bevroren nadat ik een kwartiertje buiten had gewacht op mijn vervoer.quote:
Die laat zich volgroeien met de paringspartner toch?quote:Op woensdag 24 december 2025 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het mannetje van de Diepzeehengelvis wel kan waarderen!
Ja, fijn dat het zonnetje weer schijnt.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:09 schreef dud0r het volgende:
Het is koud buiten.
Heb gisterenavond even de verwarming aan gehad want lilak had het koud maar verder valt het mee met hoe veel die aan staat hier.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja de verwarming is uit gegaan hier... de zon is net fel genoeg
Betere schoenen kopen dan.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff gisteren vond ik het echt niet leuk. Mijn tenen waren half bevroren nadat ik een kwartiertje buiten had gewacht op mijn vervoer.
nog even snel voordat men zich vol gaat vretenquote:Op woensdag 24 december 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb gisterenavond even de verwarming aan gehad want lilak had het koud maar verder valt het mee met hoe veel die aan staat hier.
Zonnetje zal vandaag wel helpen met weer beetje opwarmen.
[..]
Betere schoenen kopen dan.
Het is verdomme druk in de sportschool. Doe eens niet.
heb hem zaterdag hoger gehad dan normaal.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
Heb gisterenavond even de verwarming aan gehad want lilak had het koud maar verder valt het mee met hoe veel die aan staat hier.
Iedereen vrij en ruimte maken voor het kerstdiner. Scheelt in de 2e helft van januari wordt het weer rustigerquote:Op woensdag 24 december 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Betere schoenen kopen dan.
Het is verdomme druk in de sportschool. Doe eens niet.
Denk het ja.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog even snel voordat men zich vol gaat vreten
Ja dat is wel een ding.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb hem zaterdag hoger gehad dan normaal.
durfde het niet aan dat de visite liever buiten zou willen zitten dan binnen
Dan sta ik er meestal toch om 0700 dan valt de drukte wel mee. Alleen weekend zal erger zijnquote:Op woensdag 24 december 2025 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen vrij en ruimte maken voor het kerstdiner. Scheelt in de 2e helft van januari wordt het weer rustiger
wat lievquote:Op woensdag 24 december 2025 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Kreeg gewoon een croissantje cadeau bij de koffiebar op mijn werk.
Ze hadden teveel zeker en weggooien is zonde.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:35 schreef AirwiN het volgende:
Kreeg gewoon een croissantje cadeau bij de koffiebar op mijn werk.
Absoluut. Goede en leuke bediening. Dat ze al weten hoe je je koffie drinkt enzo.quote:
Dan nog,ze hadden het ook niet kunnen doen.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze hadden teveel zeker en weggooien is zonde.
Niks in het leven is gratis. Er staat altijd iets tegenover.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan nog,ze hadden het ook niet kunnen doen.
Ik wens ze veel succes. Grote kans dat dit goede voornemen gaat stranden.quote:Op woensdag 24 december 2025 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niks in het leven is gratis. Er staat altijd iets tegenover.
Mogelijk is dit croissantje onderdeel van een groter plan om dominantie over jou te krijgen.
Er zitten mindcontrolchips in de croissants!quote:Op woensdag 24 december 2025 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes. Grote kans dat dit goede voornemen gaat stranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |