Hij kan moeilijk zeggen dat Hood er niets van kan, wat eigenlijk wel zo is.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:40 schreef vul_maar_in het volgende:
So Danny plaats de kabouter op de favorieten troon.
/doorslotjepostengenotquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:38 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Yvonne doet er nog een schepje bovenop
quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:40 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Tijd om dit genot te vieren.
Maar nog beter zijn.........quote:
Dit was ook wel echt wat pech. Zo slecht stond hij niet te gooien.quote:
Merk ik nog weinig vanquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij kan moeilijk zeggen dat Hood er niets van kan, wat eigenlijk wel zo is.
Minus de eerse twee sets stond ie als een homofiele god te gooien.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was ook wel echt wat pech. Zo slecht stond hij niet te gooien.
Stomquote:
Is het de IPA of de ham? Of is jouw ham een codewoord voor iets anders?quote:
Ja, want Meikle is een geweldenaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
Hood gaat zeer waarschijnlijk de volgende ronde keihard ten onder
De eindeloze tragiek, en die pure onschuld fascineren mij mateloos. Ik wil dan ook benadrukken dat ik dit allemaal NIET ironisch bedoel. Sommige mensen vinden het nummer en de clip van Sharon grappig, maar die begrijpen helemaal niets van het eindeloze nihilisme dat doorklinkt in dit soort producties. Hetzelfde geldt een beetje voor LOLDUTCHPEOPLE, TV Oranje, Sterren.nl, dat soort werk. Het is niet om te lachen. Het verdriet, de wanhoop en de vergankelijkheid van het mens-zijn.”quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:40 schreef Coco het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Tijd om dit genot te vieren.
Meikle gaat eraan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
Hood gaat zeer waarschijnlijk de volgende ronde keihard ten onder
Net als Hoodquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:43 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, want Meikle is een geweldenaar
West-Friezen zijn het ergst idd.quote:
IPA en ham zijn allebei prima, alleen niet samenquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is het de IPA of de ham? Of is jouw ham een codewoord voor iets anders?
Blond of tripel had er denk ik ook wel bij gepastquote:Op dinsdag 23 december 2025 21:43 schreef vul_maar_in het volgende:
Ham is meer iets voor gewoon pils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |