Dat zou echt fantastisch zijn. Maar dat gaat ie niet doen natuurlijk.quote:
Dit wilde ik ook zeggenquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb altijd geleerd 10 procent van het bedrag, maar geen idee hoe dat werkt bij een sterren restaurant
Waarom raar als je kijkt naar de werkzaamheden die ze doen. Is hard werken.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:08 schreef Hyaenidae het volgende:
Toch vind ik het raar. Bij de AH geef je toch ook geen 10% extra, contant aan de kassière?
Er zijn wel meer plekken waar hard gewerkt wordt, dan vind ik verpleegsters in het ziekenhuis eigenlijk nog wel harder werken en gastvrijer zijn, die zou ik dan nog eerder fooi gunnen dan iemand achter de kassa of een ober op een terras.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Waarom raar als je kijkt naar de werkzaamheden die ze doen. Is hard werken.
Klopt, doen mensen idd niet zo snel, maar op een andere manier krijgen ze waarschijnlijk wel waardering.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er zijn wel meer plekken waar hard gewerkt wordt, dan vind ik verpleegsters in het ziekenhuis eigenlijk nog wel harder werken en gastvrijer zijn, die zou ik dan nog eerder fooi gunnen dan iemand achter de kassa of een ober op een terras.
Maar ik denk dat er weinig mensen hun portemonnee trekken in het ziekenhuis om het zorgpersoneel wat geld toe te stoppen.
In hoeveel sterrenrestaurants heb jij al gegeten?quote:
0, het is niet mijn hobby.quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:21 schreef golfer het volgende:
[..]
In hoeveel sterrenrestaurants heb jij al gegeten?
Komt je nog terug met posts?quote:Op dinsdag 23 december 2025 20:50 schreef Derdevandriehoog het volgende:
Ik ga voor het eerst in een sterrenrestaurant eten.
Waar en bij welk sterrenrestaurant ga je eten?quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:01 schreef Derdevandriehoog het volgende:
Dat is goed. Het is pas in februari maar zal een recensie doen
Daar hebben we dit topic voor:quote:Op dinsdag 23 december 2025 22:01 schreef Derdevandriehoog het volgende:
Dat is goed. Het is pas in februari maar zal een recensie doen
Denk dat ze dat wel fantastisch zouden vinden.quote:
Ik zie op Facebook vaak van die tenenkrommende verhalen van klagend horecapersoneel zoals; "als je niet minimaal 30% fooi geeft blijf dan gewoon thuis, armoedzaaier!"quote:Op dinsdag 23 december 2025 21:19 schreef golfer het volgende:
In de horeca is men vaak afhankelijk van fooien.
In de USA al helemaal.
Je weet dat horecapersoneel (bediening met name) in de VS afhankelijk is van de fooien? Zij krijgen minimaal betaald en moeten dat aanvullen met fooien.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie op Facebook vaak van die tenenkrommende verhalen van klagend horecapersoneel zoals; "als je niet minimaal 30% fooi geeft blijf dan gewoon thuis, armoedzaaier!"
Ja. Dat maakt het niet minder afkeurenswaardig. Sterker nog, da's het meest afkeurenswaardige deelquote:Op woensdag 24 december 2025 09:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet dat horecapersoneel in de VS afhankelijk is van de fooien? Zij krijgen minimaal betaald en moeten dat aanvullen met fooien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |