hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 danquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik sluit bij jou aan.De kaasmeuk mag ze zelf eten.
heb je genoeg zalm gekocht voor AirwiN en mij?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en allerlei soorten bloem om nog pannenkoeken, pizza en nieuwjaarsrolletjes te kunnen maken.
Ik heb 300 gram gerookte zalm, want het was 1+1 gratis.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 dan
Vast niet. Gelukkig zijn er M&M's als back up.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze genoeg heeft voor ons 2 dan
hmmquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 300 gram gerookte zalm, want het was 1+1 gratis.
Ik lig nog steeds op de bankquote:
Goed dat je het zegt, ik heb nog een geel zakje M&M's in m'n tas zittenquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast niet. Gelukkig zijn er M&M's als back up.
Kijk, iemand die zijn noodpakket op orde heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik heb nog een geel zakje M&M's in m'n tas zitten
Noodradio check, water check, M&M's check. Kom maar op met die 72 uurquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk, iemand die zijn noodpakket op orde heeft.
ik teken er voorquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Zag net in de supermarkt een hele dikke man, en het enige dat die in z'n karretje had was: 15 dozen eieren, 25 pakken gehakt, 5 pakken paneermeel, en 3 kratten cola. Die gaat de komende weken alleen maar gehaktbrood eten en cola drinken ofzo?
Dat was zijn vrouw vergeten denk ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Zag net in de supermarkt een hele dikke man, en het enige dat die in z'n karretje had was: 15 dozen eieren, 25 pakken gehakt, 5 pakken paneermeel, en 3 kratten cola. Die gaat de komende weken alleen maar gehaktbrood eten en cola drinken ofzo?
Dan had hij haar terug moeten sturen naar de supermarkt. Zo leert ze het nooit.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was zijn vrouw vergeten denk ik
prima ontbijtje zoquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:49 schreef kwiwi het volgende:
Oké NatteKatquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat ze het niet meer gaan redden.
1. laad je telefoon eens opquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik gok dat ze het niet meer gaan redden.
1. Hij zit nu aan de lader.quote:Op dinsdag 23 december 2025 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. laad je telefoon eens op
2. al een bericht gehad met we komen later excuses?
3. je pakketje ligt overmorgen bij een pakketpunt aan de andere kant van het land.
4. dat pakketpunt zit dicht tot 5 januariquote:Op dinsdag 23 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1. Hij zit nu aan de lader.
2. Nog geen bericht van gehad.
3. Waarschijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |