ja kan wel wat missenquote:Op dinsdag 23 december 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In het kader van de kerstgedachte, kan @:bitterbal de zon met ons delen?
typisch gerecht uit het noorden voor de toerist.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:33 schreef bitterbal het volgende:
Dat is blijkbaar een typisch gerecht uit het noorden van thailand
Dat wordt s ochtends hard doorlopen naar de sportschool wil ik het niet koud krijgen.quote:Op dinsdag 23 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Immer vechten met het VOCHTIGE POESJEquote:
De linkerquote:
wat allemaalquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappen gedaan zonder lijstje, terwijl ik wel een lijstje had gemaakt. Slecht 1 ding vergeten, maar dat is niet heel hard nodig.
Mocht iemand bang zijn geen eten te hebben deze week: ik heb nog wel wat
stil blijven zitten nuquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:10 schreef dud0r het volgende:
16464 stapjes alweer. Toch wel weer genoeg voor vandaag.
Het voelt als eten voor 2 weken, maarja ik vergat ook steeds bij de supermarkt de helft.quote:
ik denk dat ik het ook wel red tot bijna volgend jaarquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Boodschappen gedaan zonder lijstje, terwijl ik wel een lijstje had gemaakt. Slecht 1 ding vergeten, maar dat is niet heel hard nodig.
nu weet ik nog steeds niet wat je allemaal hebtquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voelt als eten voor 2 weken, maarja ik vergat ook steeds bij de supermarkt de helft.
Wat voor eten heb je?quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:26 schreef ieniminimuis het volgende:
op basis van havermelkquote:Op dinsdag 23 december 2025 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik naar de wijnwinkel hier. Ik zo van: ik zoek een afscheidscadeautje voor een collega en ze is best hip, Amsterdams. De man: look no further we hebben natuurwijn. Oke ja doe maar dan.
Ik sluit bij jou aan.quote:Op dinsdag 23 december 2025 14:36 schreef bitterbal het volgende:
Dibs op de gerookte zalm , chips en de zeevruchten!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |