Dank je lieve Moon jij ookquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:10 schreef Moonlight het volgende:
Ik wens iedereen alvast fijne dagen
Lekker geslapen?quote:
De tijd is voorbij gevlogen he, het is alweer Kerst en het jaar is ook alweer bijna voorbijquote:
Ja het is echt heel snel gegaanquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd is voorbij gevlogen he, het is alweer Kerst en het jaar is ook alweer bijna voorbij
Ja en voor je het weet is het ook al weer over.quote:Op dinsdag 23 december 2025 08:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het is echt heel snel gegaanlaatst was ik nog aan het aftellen voor kerst en nu is het morgen al kerstavond
Je had mijn slaap erbij gekregen. Ik was de hele nacht wakkerquote:Op dinsdag 23 december 2025 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
Ik wonder boven wonder tot 6.30 uur, wist niet wat mij overkwam
Kort slaapje wel.quote:
O dat is minder, vooral in jou conditie, dan heb je je slaap toch hard nodig.quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je had mijn slaap erbij gekregen. Ik was de hele nacht wakker
Powernap. En jij?quote:
Kater had me wakker gemaakt en daarna was ikquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, vooral in jou conditie, dan heb je je slaap toch hard nodig.
Enig idee waarom je zo slecht slaapt?
Moet werkenquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:04 schreef Dotteke het volgende:
Ga je vanmiddag nog even een dutje doen dat MK ?
Door gesnurk?quote:Op dinsdag 23 december 2025 09:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kater had me wakker gemaakt en daarna was ik
Klaarwakker…
Maar geeft niet. Gaat wel over.
Hetzelfde, dacht dat het al veel later was.quote:
Nee toen hij naar bed kwam en m’n deken jatte met z’n koude tengelsquote:
Iddquote:Op dinsdag 23 december 2025 09:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hetzelfde, dacht dat het al veel later was.
O dan gaat dat een beetje moeilijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |