SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze woonkamer. Afgezien van de ramen en de tuindeur, zie ik slechts 2 kleine ventilatie roosters boven de deur naar de hal. En met alleen die twee is het onmogelijk om de klimaatbeheersing op peil te houden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 23 december 2025 06:47 schreef DJMO het volgende:
Om te checken kan je een hygrometer neerzetten in je kamer op vochtgehalte, moet tussen de 40 en 60 zijn. Te laag krijg je last van je strot en te hoog ga je van hoesten.... Dingetje kost tientje ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze woonkamer. Afgezien van de ramen en de tuindeur, zie ik slechts 2 kleine ventilatie roosters boven de deur naar de hal. En met alleen die twee is het onmogelijk om de klimaatbeheersing op peil te houden
Nopequote:Op dinsdag 23 december 2025 06:59 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Niet te hopen dat je gister knoflook gegeten heb
Dotcom?quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
Jeuj, ook nog een domeinnaam die ik wilde voor 1 cent.
Flow.
Feitquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee dot.nl
Maakt ook niet zo veel uit maar het is beter dan 20 nummers intikken.
Die heb ik gisteren besteld. Komt vandaag binnenquote:Op dinsdag 23 december 2025 06:58 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Om te checken kan je een hygrometer neerzetten in je kamer op vochtgehalte, moet tussen de 40 en 60 zijn. Te laag krijg je last van je strot en te hoog ga je van hoesten.... Dingetje kost tientje ofzo
quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren besteld. Komt vandaag binnen
Bij te laag kan je simpel een emmer water in je kamer zetten of natte handboek over je radiator heen, en bij te vochtig echt wel raam op een kierquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren besteld. Komt vandaag binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |