quote:Op dinsdag 23 december 2025 04:23 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens een lokale journalist ter plaatse gaat het om een dode vrouw
Ik mis een bron. en een foto.quote:Op dinsdag 23 december 2025 04:23 schreef Moeraskat het volgende:
Arrestatie na vondst overleden persoon in woning Zaltbommel
De politie heeft een persoon aangehouden in verband met de dood van een persoon in Zaltbommel. In de nacht van maandag op dinsdag omstreeks 01.15 uur trof de politie een overleden persoon aan.
Het slachtoffer werd gevonden in een woning aan de Wichard van Pondlaan. "Hulp mocht helaas niet meer baten", aldus de politie.
Een woordvoerder van de politie kan nog geen uitspraken doen over de dood van het slachtoffer. Ook de identiteit van zowel het slachtoffer als de aangehouden persoon is niet bekendgemaakt.
Volgens een lokale journalist ter plaatse gaat het om een dode vrouw, een man zou zijn aangehouden.
Pardonquote:Op dinsdag 23 december 2025 07:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik mis een bron. en een foto.
Heel FOK! kent iemand die daar woont!quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:58 schreef mitt het volgende:
Ik ken iemand die in Zaltbommel woont.
Komt wel heel dichtbij
quote:
Alles is relatiefquote:Op dinsdag 23 december 2025 04:23 schreef Moeraskat het volgende:
Volgens een lokale journalist ter plaatse gaat het om een dode vrouw, een man zou zijn aangehouden.
Volgens een omwonende is het mogelijk een cultureel dingetje.quote:Op dinsdag 23 december 2025 07:58 schreef mitt het volgende:
Ik ken iemand die in Zaltbommel woont.
Komt wel heel dichtbij
Uit Bangladesh.quote:Op dinsdag 23 december 2025 12:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens een omwonende is het mogelijk een cultureel dingetje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |