Tja, het zijn er best wel veel inmiddels en gelukkig ga ik er niet over.quote:Op maandag 22 december 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja als ze al een tijdje los lopen zou ik een kooi zetten met voer
en dan gewoon wachten
nouja dat denk ik ook, maar dan zou het mooi zijn als de zorg er ook inzage in heeft, bv via huisarts ofzo.quote:Op maandag 22 december 2025 20:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Van mij mogen ze het allemaal legaliseren. Scheelt een hoop criminaliteit.
Rokers zijn dan ook v...............quote:Op maandag 22 december 2025 20:25 schreef RedShoe het volgende:
Roken is ook veel duurder gemaakt, maar mensen blijven toch roken. En er zijn steeds meer illegale sigaretten.
dit kan ik beamen, morgen slofje illegaal krijg ik weer als het goed is.quote:Op maandag 22 december 2025 20:25 schreef RedShoe het volgende:
Roken is ook veel duurder gemaakt, maar mensen blijven toch roken. En er zijn steeds meer illegale sigaretten.
Handel is wat dat betreft al zo oud als de mens zelfquote:Op maandag 22 december 2025 20:26 schreef kree het volgende:
[..]
dit kan ik beamen, morgen slofje illegaal krijg ik weer als het goed is.
Net zoals mensen die bier drinken.quote:Op maandag 22 december 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rokers zijn dan ook v...............![]()
![]()
jawel. maar jullie gaan beetje tegen mij in zie ik. Maar zeg ik nou echt rare dingen dan volgens jullie?quote:Op maandag 22 december 2025 20:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Handel is wat dat betreft al zo oud als de mens zelf
Die 5 biertjes per jaar doen het hem hequote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Net zoals mensen die bier drinken.
Vies, vunzig, vuilnis...quote:Op maandag 22 december 2025 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rokers zijn dan ook v...............![]()
![]()
Nee maar heb met iemand samengewoond die dat iedere dag dronk.quote:Op maandag 22 december 2025 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 5 biertjes per jaar doen het hem he
Nou, op het journaal nu ook genoemd.quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar jullie gaan beetje tegen mij in zie ik. Maar zeg ik nou echt rare dingen dan volgens jullie?
Ik denk als je een EU. (unie) wil hebben dan moet je dat wel gelijk houden onder lidstaten ook van de EU.
En dat is totaal niet.
Zeg het je, Benelux hadden we moeten houden.
Das wat anders jaquote:Op maandag 22 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar heb met iemand samengewoond die dat iedere dag dronk.
De Benelux is er gewoon nog.quote:Op maandag 22 december 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar jullie gaan beetje tegen mij in zie ik. Maar zeg ik nou echt rare dingen dan volgens jullie?
Ik denk als je een EU. (unie) wil hebben dan moet je dat wel gelijk houden onder lidstaten ook van de EU.
En dat is totaal niet.
Zeg het je, Benelux hadden we moeten houden.
lijkt me ellendig, terwijl ik zelfde deed, maargoed woonde niet samen.quote:Op maandag 22 december 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee maar heb met iemand samengewoond die dat iedere dag dronk.
ja alleen niet meer zoals ie was in "onze" jeugd. nu is het EU met zoveel lidstaten dat elke beslissing 10 jaar te laat komt. en dat is de waarheid wmb.quote:
Zelfs in de VS is het niet hetzelfde in elke staat.quote:Op maandag 22 december 2025 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou, op het journaal nu ook genoemd.
De politie gaat uit van een onwelwording.
En ja, ik vind dat je wat opmerkelijke dingen zegt.
De Benelux bestaat nog steeds. Alleen was dat echt niet zo'n ding als je nu lijkt te denken.
Wat er met de EU moet is een ding. Je kan er naar toe om alles gelijk te maken. Alleen willen we dat? Moet alles hier hetzelfde zijn als in Polen of Spanje?
Die Hard, die andere 2 komen niet in de buurt van lijstquote:
Home Alone?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |