Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.quote:
Wat een oenquote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.
En dat is bij een weiland? Omdat de gewonden daar nu liggen.quote:Op maandag 22 december 2025 19:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond net verkeersregelaar die zei dat een auto vanaf de Oenenburgweg kwam en 'gewoon nooit af is geslagen'. Dat is bij een rotonde waar veel mensen stonden te wachten.
Daar zitten wel weilanden bij ja. Traumaheli's zijn ook in een weiland geland lijkt me, zit er bijna naast.quote:Op maandag 22 december 2025 19:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En dat is bij een weiland? Omdat de gewonden daar nu liggen.
3 stuks als het goed is.quote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef heywoodu het volgende:
Daar zitten wel weilanden bij ja. Traumaheli's zijn ook in een weiland geland lijkt me, zit er bijna naast.
quote:Aan de Elburgerweg in Nunspeet is maandagavond een auto ingereden op een groep mensen tijdens een lichtjesparade. Daarbij zijn zeker tien personen gewond geraakt, van wie ten minste drie ernstig.
Ik las dat de eerste meldingen pas om 18.45 binnen kwamen?quote:Op maandag 22 december 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is heftig.
Al een uur geleden gebeurd en nog bijna niks in de kranten.
Lichtjestocht is voor de nagedachtenis van overledenen. Veel vrouwen en kinderen dus.
Lichtjestour is gewoon voor de lol voor kerst.quote:Op maandag 22 december 2025 19:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is heftig.
Al een uur geleden gebeurd en nog bijna niks in de kranten.
Lichtjestocht is voor de nagedachtenis van overledenen. Veel vrouwen en kinderen dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |