abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219564508
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 19:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]
Aangifte van ongevraagd ramen lappen :')
En het feit dat ze zonder toestemming via het dak van de garage, naar de achtertuin zijn gegaan. Staat allemaal op beeld.
pi_219564518
https://venlo.nieuws.nl/1(...)omen-later-afrekenen

Ik heb precies zo'n kaartje gekregen. Malafide bende dus
  maandag 22 december 2025 @ 22:11:14 #28
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219564586
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 19:52 schreef kwiwi het volgende:
Nou ben eigenlijk wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren, ze gaan vast nog eens aan de deur staan bij TS.

Kende dit fenomeen helemaal niet.. wtf :{
Heb alvast bier en nootjes gekocht :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 22 december 2025 @ 22:20:06 #29
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_219564692
quote:
14s.gif Op maandag 22 december 2025 21:56 schreef Marsenal het volgende:
Dit moet je hard aanpakken. Ze gaan dan helemaal verbouwereerd lopen doen maar ze zijn niet gek en jij ook niet.

Je zegt ze dat ze de boom in kunnen met hun ongevraagde werk, je zegt dat je ze op camera hebt, en als ze niet meteen vertrekken je je broer van de politie erbij haalt, die wel ervaring met dit soort jongens heeft. En als er binnenkort bij je ingebroken wordt, je dan ook wel weet waar je moet zijn.

Dit is tuig, en die behandel je als tuig. Uiteindelijk willen ze gewoon je geld, maar niks met de politie van doen. Maak daar gebruik van.
Dat.

Dat tuig moet het hebben van het verrassingseffect, als ze plotseling voor de deur staan en intimiderend gaan lopen doen.

Dat zal misschien heel goed werken bij bejaarden of alleenstaande vrouwen of zo, maar bij mij zouden ze ook aan het verkeerde adres zijn.

Heel simpel: ik heb nergens een opdracht voor gegeven, dus betaal ik ook nergens voor.
Als ze het dan ongevraagd toch hebben gedaan, jammer voor ze.
Gegokt en verloren :W

En daarna de komende periode allert zijn natuurlijk.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_219565292
Wat een aso's. Ongevraagd in je tuin rondlopen. bah!
pi_219565910
Goed dat je aangifte hebt gedaan, het mag voor sommige users maar futiel lijken, maar dit is erg belangrijk, op deze manier kan het OM straks wellicht aantonen dat het hier om structurele georganiseerde criminaliteit gaat waar VEEL hogere straffen opstaan, als men namelijk kan aantonen dat het bijvoorbeeld om een duidelijk georganiseerde groep is waar hiearchie bestaat dan kan men voor de 10+ jaar straffen gaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219565961
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:04 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]
En het feit dat ze zonder toestemming via het dak van de garage, naar de achtertuin zijn gegaan. Staat allemaal op beeld.
Dat is op zich al verboden, even aangenomen dat je zo'n blauw bordje

hebt bij de oprit?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_219566007
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 08:11 schreef blomke het volgende:

[..]
Dat is op zich al verboden, even aangenomen dat je zo'n blauw bordje

[ afbeelding ]

hebt bij de oprit?
Nee maar die ga ik nu wel aanschaffen. Maar het is niet pas illegaal als je zo'n bordje voorbij gaat lijkt me. Het is sowieso verboden om iemands tuin te betreden door een dak op te klimmen
pi_219566014
Opbokke
pi_219566022
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 08:19 schreef OxygeneFRL het volgende:
Maar het is niet pas illegaal als je zo'n bordje voorbij gaat lijkt me. Het is sowieso verboden om iemands tuin te betreden door een dak op te klimmen
Helaas denkt de politie daar anders over: je moet duidelijk aangeven dat wat je eigen terrein is. Maar i.d.d. over een dak klimmen, is onbevoegd betreden.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_219566023
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 08:22 schreef blomke het volgende:

[..]
Helaas denkt de politie daar anders over: je moet duidelijk aangeven dat wat je eigen terrein is. Maar i.d.d. over een dak klimmen, is onbevoegd betreden.
Voila
pi_219566088
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
https://venlo.nieuws.nl/1(...)omen-later-afrekenen

Ik heb precies zo'n kaartje gekregen. Malafide bende dus
Anoniem smsjes sturen, telefoonnummer gebruiken voor spam gerelateerde websites. Posters buiten hangen met dat nummer (bepaalde bossen). Of proberen een afspraak te maken op een onbestaande of juist specifiek adres (bijv politie bureau).

Maar zeker weten aangifte doen en duidelijk maken dat ze nooit meer langs moeten komen.
pi_219566433
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2025 16:49 schreef maily het volgende:
En hebben ze daadwerkelijk al je ramen gezeemd?
Ja :')
pi_219567313
Of als ze langs komen of je wil betalen: Ja heb je voor mij een factuur alstublieft?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219568401
Had ook dat soort gasten bij mij.... op zich wilde ik nog wel die 15 piek ofzo betalen maar ik hoef niet iedere maand m'n ramen gelapt te hebben. 3 maanden is prima zei ik. Blijven ze iedere maand komen. Dus toen betaalde ik niet. Kwamen ze met zo'n gevaarlijk grote Turk langs om geld te innen :')

Ik zeg ook vriend.... ik heb duidelijk gezegd 1x in de 3 maanden is prima maar dan moet je niet iedere maand blijven komen. Dus laat nu maar zitten dan. Als ik ze nog een keer op m'n terrein zie dan bel ik de politie.

En uiteraard heb ik ze alsnog wel betaald wat ze vroegen want die gast was groot :') ;( en ik hoef geen ingegooide ruiten of iets dergelijks voor een paar tientjes. Gelukkig nooit meer gezien.
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')