abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220005594
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 07:53 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja klopt ja dat doen we hier.
En nee ik ga niet inhoudelijk reageren op wat jij zegt want dat doe jij ook niet.
Jij weerlegd niks, je geeft enkel je mening en die interesseert helemaal niemand .
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat is dit weer eens voor domme conclusie?
Dus omdat sommige rijken elkaar kennen is de hele wereld ineens in de macht van de elite?

Ja, de kans is groot dat dit soort beroemdheden elkaar kennen. Ze komen elkaar tegen bij prijsuitreikingen, bij conferenties en weet ik veel waar allemaal.
Dit soort mensen gaan niet even in de lokale bar zitten met Jan en alleman om daar vrienden te maken.

Staan ze boven de wet?
Nee, hoe komen ze erop. Als ze boven de wet leefden dan was dit niet zo´n groot ding geworden.

Waarom dit soort complot sites aandacht krijgen mag Joost weten.
Probeer nog eens
pi_220005606
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:13 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Probeer nog eens
Wat moet ik proberen dan?
Je weerlegd niks.
Alles wat jij zegt staat al in het artikel uitgelegd.
Maar jij vind het artikel en BNW stom dus ga je maar mening daar over geven.
Nou best, maar ga dan niet van mij verwachten dat ik inhoudelijk ga reageren op jou mening.
Die is namelijk helemaal niet boeiend.
pi_220005758
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:17 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wat moet ik proberen dan?
Je weerlegd niks.
Alles wat jij zegt staat al in het artikel uitgelegd.
Maar jij vind het artikel en BNW stom dus ga je maar mening daar over geven.
Nou best, maar ga dan niet van mij verwachten dat ik inhoudelijk ga reageren op jou mening.
Die is namelijk helemaal niet boeiend.
Ik reageer letterlijk inhoudelijk op dat artikel en haal de standpunten die ze gebruiken aan en weerleg die.

Dus doe eens even je best.
pi_220005840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 08:51 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik reageer letterlijk inhoudelijk op dat artikel en haal de standpunten die ze gebruiken aan en weerleg die.

Dus doe eens even je best.
Standpunten negeren is niet hetzelfde als weerleggen.
pi_220005851
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Standpunten negeren is niet hetzelfde als weerleggen.
Ik negeer ze niet, ik haal ze letterlijk aan en bespreek die dan.....

Dus doe eens even je best en wees inhoudelijk.
pi_220005887
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:04 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Ik negeer ze niet, ik haal ze letterlijk aan en bespreek die dan.....

Dus doe eens even je best en wees inhoudelijk.
Exact je bespreekt ze, je weerlegd ze niet.
Je negeert gewoon wat ze zeggen.
Dus op jou ga ik niet inhoudelijk reageren want dat doe jij ook niet.
Je probeert enkel reacties uit te lokken.
pi_220005994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Exact je bespreekt ze, je weerlegd ze niet.
Je negeert gewoon wat ze zeggen.
Dus op jou ga ik niet inhoudelijk reageren want dat doe jij ook niet.
Je probeert enkel reacties uit te lokken.
Zucht, je mag ook gewoon zeggen dat je er naast zat. Of althans je bron zit er naast.
Dat werkt beter en eerlijker dan dit soort leugens.
pi_220006000
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:18 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Zucht, je mag ook gewoon zeggen dat je er naast zat. Of althans je bron zit er naast.
Dat werkt beter en eerlijker dan dit soort leugens.
Ik weet dat ik dat mag maar dat doe ik niet.
pi_220006026
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En dat is dus ook typisch BNW. Vrijelijk allemaal onzin posten, maar als er inhoudelijk gesproken wordt?
Dan is er niemand thuis.

Het is ook pijnlijk als je bubbeltje kapot geprikt wordt, maar goed. Niet helemaal eerlijk.
pi_220006055
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:21 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En dat is dus ook typisch BNW. Vrijelijk allemaal onzin posten, maar als er inhoudelijk gesproken wordt?
Dan is er niemand thuis.

Het is ook pijnlijk als je bubbeltje kapot geprikt wordt, maar goed. Niet helemaal eerlijk.
Welk bubbeltje?
  donderdag 5 februari 2026 @ 11:22:45 #61
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220007195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2026 15:16 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Wat is dit weer eens voor domme conclusie?
Dus omdat sommige rijken elkaar kennen is de hele wereld ineens in de macht van de elite?

Ja, de kans is groot dat dit soort beroemdheden elkaar kennen. Ze komen elkaar tegen bij prijsuitreikingen, bij conferenties en weet ik veel waar allemaal.
Dit soort mensen gaan niet even in de lokale bar zitten met Jan en alleman om daar vrienden te maken.

Staan ze boven de wet?
Nee, hoe komen ze erop. Als ze boven de wet leefden dan was dit niet zo´n groot ding geworden.

Waarom dit soort complot sites aandacht krijgen mag Joost weten.
simpel veel wat in de huidige files staat werd jaren geleden hier al besproken, sommige dingen vind je zelfs weer in NWS.

Dit is BNW - brave new world
geen nieuws, alles mag aan bod komen en er kunnen hele bizarre theorieen aan bod komen.

Nu zijn er zelfs weer heel wat complotten dat bijvoorbeel Epstein misschien helemaal niet dood is.
dat kan gewoon welkom op BNW

twitter
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220007248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 09:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:22 schreef theguyver het volgende:

[..]
simpel veel wat in de huidige files staat werd jaren geleden hier al besproken, sommige dingen vind je zelfs weer in NWS.

geen nieuws, alles mag aan bod komen en er kunnen hele bizarre theorieen aan bod komen.

Nu zijn er zelfs weer heel wat complotten dat bijvoorbeel Epstein misschien helemaal niet dood is.

Dingen bespreken is ook helemaal prima.
Alleen dat soort bronnen gooien alleen maar onzin eruit, keer op keer. Dan is het zelfs voor een complot niet meer een relevante website/bron.
Dus dan mag zoiets ook wel weggelaten worden.

Daarnaast is het heel leuk als iemand een idee oppert. Prima.
Maar dat bepaalde personen direct in het defensief schieten als iemand een inhoudelijke reactie geeft is gewoon belachelijk. Als je wat post moet je ook verwachten dat er reacties komen.
En op complot onzin kan je ook verwachten dat je (makkelijk) weerlegt gaat worden.

Steek dan niet je kop in het zand, maar reageer inhoudelijk en leg dingen uit.
  donderdag 5 februari 2026 @ 11:33:15 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220007287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:26 schreef bianconeri het volgende:

[..]
[..]
Dingen bespreken is ook helemaal prima.
Alleen dat soort bronnen gooien alleen maar onzin eruit, keer op keer. Dan is het zelfs voor een complot niet meer een relevante website/bron.
Dus dan mag zoiets ook wel weggelaten worden.

Daarnaast is het heel leuk als iemand een idee oppert. Prima.
Maar dat bepaalde personen direct in het defensief schieten als iemand een inhoudelijke reactie geeft is gewoon belachelijk. Als je wat post moet je ook verwachten dat er reacties komen.
En op complot onzin kan je ook verwachten dat je (makkelijk) weerlegt gaat worden.

Steek dan niet je kop in het zand, maar reageer inhoudelijk en leg dingen uit.
kijk pannenkoek, ik zal het even voor je uitleggen

Dit is het NWS topic van Epstein
NWS / Nieuwe epstein files naar buiten gekomen #4

Waar jij nu rond hangt is in BNW.
Als je geen rare complotten wil en bizarre theorieen dan moet je naar NWS.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_220007300
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:33 schreef theguyver het volgende:

[..]
kijk pannenkoek, ik zal het even voor je uitleggen

Dit is het NWS topic van Epstein
NWS / Nieuwe epstein files naar buiten gekomen #4

Waar jij nu rond hangt is in BNW.
Als je geen rare complotten wil en bizarre theorieen dan moet je naar NWS.
Lees even wat ik zeg :)

Als je complotten en dergelijke wil opgooien prima. Dat iemand zich inlaat met dat soort onbetrouwbare en altijd foute bronnen is niet mijn probleem.

Ik reageerde zelfs op een bron/artikel die candyman opgooide.

Maar reageer dan zelf ook inhoudelijk, leg iets uit en ga in op reacties van anderen.
Je kunt niet een complot opgooien en als iemand dan dat onderuithaalt gaan huilen en je kop in het zand steken.

Discussie moet mogelijk zijn.
2 bepaalde personen in BNW maken dat echter onmogelijk.
  donderdag 5 februari 2026 @ 11:49:00 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220007368
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Lees even wat ik zeg :)

Als je complotten en dergelijke wil opgooien prima. Dat iemand zich inlaat met dat soort onbetrouwbare en altijd foute bronnen is niet mijn probleem.

Ik reageerde zelfs op een bron/artikel die candyman opgooide.

Maar reageer dan zelf ook inhoudelijk, leg iets uit en ga in op reacties van anderen.
Je kunt niet een complot opgooien en als iemand dan dat onderuithaalt gaan huilen en je kop in het zand steken.

Discussie moet mogelijk zijn.
2 bepaalde personen in BNW maken dat echter onmogelijk.
Daarom staat het in BNW en niet in NWS
verschil tussen theorie en feit..
Als het wel klopte stond het wel in NWS ;)

Ik post toch zelf net nog..
Jow misschien leeft Epstein nog..
is dat een feit... nee een theorie daarom post ik dat hier en niet in NWS.

Een theorie kan je bijvoorbeeld onderbouwen zelfs ook al is dit maar een onderbuikgevoel.
pi_220007528
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:22 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ x ]
Dat mag in BNW idd.

Ooit een topic gemaakt over dat Tupac postuum een volle sloot meer nieuw werk lijkt te hebben uitgegeven dan bij leven en zich ook vernoemde naar een artiest die zn dood fakete. Maar goed, Tupac was zelf ook een artiest en kunst is er in vele vormen. Het is niet meer dan een griezelverhaal bij kampvuur. For entertainment purposes. Geloof het, geloof het niet.

De theorie over dat Hitler in Zuid Amerika zou hebben gezeten na WO2 is trouwens interessanter. Maar meer omdat feitelijk de Chaplin-snor nog ontzettend in trek was bij mannen daar in Zuid Amerika (Hitler had 'm zelf ook). Er zijn daardoor een heleboel 'Hitler sightings' geweest :)
pi_220007700
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 11:49 schreef theguyver het volgende:

[..]
Daarom staat het in BNW en niet in NWS
verschil tussen theorie en feit..
Als het wel klopte stond het wel in NWS ;)

Ik post toch zelf net nog..
Jow misschien leeft Epstein nog..
is dat een feit... nee een theorie daarom post ik dat hier en niet in NWS.

Een theorie kan je bijvoorbeeld onderbouwen zelfs ook al is dit maar een onderbuikgevoel.
Nogmaals:
Het grote probleem zit hem in het direct alles negeren als anderen reageren.
Post niet op een forum als je er niet over wil praten of als je alleen maar in je eigen bubbel wil blijven.
  donderdag 5 februari 2026 @ 12:44:56 #68
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220007705
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat mag in BNW idd.

Ooit een topic gemaakt over dat Tupac postuum een volle sloot meer nieuw werk lijkt te hebben uitgegeven dan bij leven en zich ook vernoemde naar een artiest die zn dood fakete. Maar goed, Tupac was zelf ook een artiest en kunst is er in vele vormen. Het is niet meer dan een griezelverhaal bij kampvuur. For entertainment purposes. Geloof het, geloof het niet.

De theorie over dat Hitler in Zuid Amerika zou hebben gezeten na WO2 is trouwens interessanter. Maar meer omdat feitelijk de Chaplin-snor nog ontzettend in trek was bij mannen daar in Zuid Amerika (Hitler had 'm zelf ook). Er zijn daardoor een heleboel 'Hitler sightings' geweest :)
Mbt dat laatste vond ik het meer interessant dat er 1) nooit bewezen was dat Hitler was overleden. Het lichaam waarvan de Russen claimden dat het van Hitler was, is jaren later DNA test op gedaan. Het was niet Hitler.
En 2) de CIA (of de voorloper daarvan) heeft na WO2 haar best gedaan om Hitler te vinden in Zuid-Amerika. Mogelijke vermommingen, schetsen van hoe een oudere Hitler er uit zou kunnen zien etc.

Dat is niet sluitend, en ook niet enorm relevant voor hoe Europa verder ging na WO2, maar wel interessant voor mensen zoals wij met teveel tijd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220007925
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:17 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat mag in BNW idd.

Vooral dat Hitler na WO naar zuid Amerika is gegaan vind ik machtig interessante materie.
  donderdag 5 februari 2026 @ 14:26:52 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220008430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Mbt dat laatste vond ik het meer interessant dat er 1) nooit bewezen was dat Hitler was overleden. Het lichaam waarvan de Russen claimden dat het van Hitler was, is jaren later DNA test op gedaan. Het was niet Hitler.
En 2) de CIA (of de voorloper daarvan) heeft na WO2 haar best gedaan om Hitler te vinden in Zuid-Amerika. Mogelijke vermommingen, schetsen van hoe een oudere Hitler er uit zou kunnen zien etc.

Dat is niet sluitend, en ook niet enorm relevant voor hoe Europa verder ging na WO2, maar wel interessant voor mensen zoals wij met teveel tijd.
Klopt staat me iets bij dat Na de val van de sovjet unie en met DNA techniek ze de resten die de russen hadden onderzocht deze bleken van een Vrouw te wezen.

Ze hadden ook een stuk kaak gevonden en via oude dental records en heel veel onderzoek bleek dat stuk kaak van hitler te wezen.
Maar in hoeverre is dat accuraat :P
pi_220008896
twitter

Now the exposure goes public to normalize it,

[ Bericht 9% gewijzigd door PSVCL op 05-02-2026 15:50:12 ]
  donderdag 5 februari 2026 @ 16:30:45 #72
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220009282
Oud premier van Noorwegen, Jagland, in de mails aan Epstein. Zou naar Little St. James willen verhuizen als Trump de verkiezingen van 2016 zou winnen.

Curieus, tegenover een veroordeelde kinderverkrachter.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:24:56 #73
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_220009986
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 16:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oud premier van Noorwegen, Jagland, in de mails aan Epstein. Zou naar Little St. James willen verhuizen als Trump de verkiezingen van 2016 zou winnen.

Curieus, tegenover een veroordeelde kinderverkrachter.
Oh zo'n beetje heel hollywood ging naar canada verkassen als Trump zou winnen.
Niemand heeft daar gehoor aan gegeven!
pi_220011918
Daniel Said zoeken levert echt heel veel pagina's op, mijn aluminium hoedje speurwerk levert zowaar nieuwe info op.

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00771807.pdf

quote:
here a pictures of new model that I did introduice to Jean luck
come to visit she is from Roland she just did the latest add for
Clooney she acted as an angel she is a great funny girl I11 send
best regards
Daniel
Forwarded message
From: Madilon Bos <madilon@live.nl>
Date: Tue, 20 Oct 2009 13:00:01 +0200
Subject: photo
Foto is redacted, Madilon Bos die mailt dus de foto naar Daniel Said, die de foto doorstuurt naar Epstein.
Die blijkbaar al keer geintroduceerd is aan Jean Luck?

"Hey! My name is Madilon Bos. I'm a makeup artist and work as the Education Executive for Bobbi Brown Cosmetics in the Benelux."
Ze leeft Instagram, linkedin ect vrij te googlen.

Die "Jean-Luc waaraan Madilon Bos dus door Daniel Siad geintroduceert is.. gearresteerd

quote:
Jean Luck is hoogstwaarschijnlijk een misspelling of fonetische variant van Jean-Luc Brunel (uitgesproken als ongeveer "Zjan-Luk Bry-nel" in het Frans, wat in het Engels/Nederlands soms als "Jean Luck" of "Jean Luc" klinkt).

Ja, hij kende Jeffrey Epstein zeer goed en had een nauwe zakelijke en persoonlijke band met hem:Brunel werkte vanaf begin jaren 2000 tot ongeveer 2015 samen met Epstein.

Epstein financierde Brunel's modellenbureau MC2 Model Management (met bedragen tot wel miljoenen dollars).
Brunel werd beschuldigd van het ronselen en leveren van jonge meisjes/modellen aan Epstein voor seksuele uitbuiting en trafficking.

Getuigenissen (o.a. van Virginia Giuffre) en rechtbankdocumenten linken hem direct aan Epstein's netwerk, inclusief Ghislaine Maxwell (die hem introduceerde bij Epstein).

Brunel werd in 2020 gearresteerd in Frankrijk op verdenking van verkrachting van minderjarigen en trafficking in verband met Epstein's zaak.

Komop fokkers, laten we alles over Daniel Said opzoeken en wat die deed met NL meiden.

https://www.justice.gov/e(...)011/EFTA02429364.pdf
Hier ook een excuus mail van Daniel Said, aan Jean Luc Brunel en Epstein aan wie Madilon dus geïntroduceerd was
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220011919
Even crosspost van NWS want daar heb je alleen maar mensen die copium/hopium hebben dat Trump erin staat.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')