Alsof Ajax Hartman kan betalenquote:Op zondag 28 december 2025 10:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zoveelste shirt dat Feyenoorders weer moeten verbranden
Lijkt mij ook heel sterk dat AZ zestig miljoen euro afwijst tevens dat er een club is die dat betaald voor Kees. Die zit nog wel een seizoen daar.quote:Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel moeilijk dit altijd. Uiteindelijk is hij gewoon een werknemer van een bedrijf en ik zou ook naar de concurrent van mijn werkgever gaan als ik daar een beter perspectief heb dus in die zin zou ik er weinig moeite mee hebben. Aan de andere kant heeft mijn werkgever geen supporters en staat er op kantoor geen tribune met mensen die voor me juichen als ik de correcte formule kies voor m'n Excel-sheet.
Maar goed, uiteindelijk zal het wel meevallen met al die geruchten. Zo las ik ook dat AZ een bod van 60 miljoen op die Smit heeft afgewezen. Alsof zo'n clubje zo'n bedrag gaat laten liggen.
Ik vermoed dat Ajax zich op de huurmarkt begeeft en Hartman verdiend daar 3 miljoen lees ik her en der.quote:
Zit wel meer achter omdat hij er dus blijkbaar met de pet naar gooit en zijn vervanger het beter doet. Zoals ik het mee krijg mag hij vertrekken.quote:Op zondag 28 december 2025 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hartman heeft 1 potje niet bij de selectie gezeten en 2x op de bank.
Heerlijk die opportunistische voetbalwereld.
Daarom, ik vermoed dat Ajax het bij afgedankte championship-spelers moet zoekenquote:Op zondag 28 december 2025 11:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ajax zich op de huurmarkt begeeft en Hartman verdiend daar 3 miljoen lees ik her en der.
2,5 - 3 miljoen euro bruto per jaar zijn niet perse absurde bedragen voor de top Eredivisie. Ga ik er even vanuit dat ze in Engeland het ook gewoonlijk over bruto bedragen hebben.quote:Op zondag 28 december 2025 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom, ik vermoed dat Ajax het bij afgedankte championship-spelers moet zoeken
quote:Op zondag 28 december 2025 11:43 schreef Wotte het volgende:
Ik zie overigens liever die jongen van Utrecht komen maar dat terzijde.
Hartman is net zoals Kokcu, die hebben een strenge maar vaderlijke trainer nodig zoals Slot. Die hebben aandacht nodig, soms een aai, soms op je klote krijgen.quote:Op zondag 28 december 2025 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zit wel meer achter omdat hij er dus blijkbaar met de pet naar gooit en zijn vervanger het beter doet. Zoals ik het mee krijg mag hij vertrekken.
Bij Feyenoord gooide hij er ook met de pet naar, zit gewoon niet goed in zijn koppie dus.
Dat viel wel mee, als wingback met 5 deed hij het goed in de PL. Als back in een viermansverdediging viel hij door de mand, maar dat had ik ze ook wel kunnen vertellenquote:Op zondag 28 december 2025 12:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Hartman is net zoals Kokcu, die hebben een strenge maar vaderlijke trainer nodig zoals Slot. Die hebben aandacht nodig, soms een aai, soms op je klote krijgen.
Heb je een trainer die ook een beetje eigen verantwoordelijkheid bij ze neerlegt doe ze er geen klote mee. Denken dat ze het mannetje zijn. Worden dan boos en verongelijkt
Dit.quote:Op zondag 28 december 2025 11:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hartman heeft 1 potje niet bij de selectie gezeten en 2x op de bank.
Heerlijk die opportunistische voetbalwereld.
Verdiendquote:Op zondag 28 december 2025 11:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Ajax zich op de huurmarkt begeeft en Hartman verdiend daar 3 miljoen lees ik her en der.
Zit wel meer achter, om de hele situatie te geven: november/december was hij in waardeloze vorm. Hij werd vervangen door Pires tegen Newcastle, die goed speelde maar rood kreeg. De wedstrijd daarna tegen Fulham speelde Hartman daarom weer, maar liet een ongeïnteresseerde indruk achter, had schuld bij twee tegengoals en liep op een gegeven moment niet meer mee met zijn man. Is een wedstrijd later op de tribune geplaatst en de trainer heeft aangegeven dat hij voorlopig van ‘een afstandje moet toekijken’.quote:
Daar heb ik iets minder medelijden mee als je zelf bijdraagt aan dat ‘gevoel’ (lol) :quote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou overigens ook nooit m'n persoonlijke veiligheid op het spel zetten omwille van een huurtransfer van een half jaartje. Triest genoeg is dat wel iets waar je rekening mee moet houden tegenwoordig. Als je dan zo'n perspectief hebt als Berghius destijds is het nog tot daar aan toe, maar voor zo'n half jaartje aankloten in een matig elftal zou ik dat nooit aandurven.
Maar goed, uiteindelijk gaat dit niet om Feyenoord dus lekker boeiend ook eigenlijk
Oei jaquote:Op zondag 28 december 2025 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik iets minder medelijden mee als je zelf bijdraagt aan dat ‘gevoel’ (lol) :
[ afbeelding ]
Verder zou ik het sportief voor beide partijen wel een logische stap vinden.
quote:Op zondag 28 december 2025 13:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei ja
Als je zoiets zegt heb je geen recht op veiligheid inderdaad
Tegenwoordig? Heb het gevoel dat die "haat" vroeger extremer was.quote:Op zondag 28 december 2025 12:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zou overigens ook nooit m'n persoonlijke veiligheid op het spel zetten omwille van een huurtransfer van een half jaartje. Triest genoeg is dat wel iets waar je rekening mee moet houden tegenwoordig. Als je dan zo'n perspectief hebt als Berghius destijds is het nog tot daar aan toe, maar voor zo'n half jaartje aankloten in een matig elftal zou ik dat nooit aandurven.
Maar goed, uiteindelijk gaat dit niet om Feyenoord dus lekker boeiend ook eigenlijk
Misschien wel, maar dat maakt voor het punt dat ik wilde maken verder niet zo veel uit. Waarom die potentiële ellende op je hals halen voor een huurtransfer van een half jaartje bij een matig team?quote:Op zondag 28 december 2025 14:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Heb het gevoel dat die "haat" vroeger extremer was.
In het voetbal dan, anonieme social media berichten daargelaten.
Kan niet verder komen dan ernstige heimwee en koste wat koste terug naar Nederland willen. Al het andere is vrij dom.quote:Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat maakt voor het punt dat ik wilde maken verder niet zo veel uit. Waarom die potentiële ellende op je hals halen voor een huurtransfer van een half jaartje bij een matig team?
Alsof Hartman opeens geen echte Feyenoorder meer zou zijn als hij halfjaartje daar zijn carrière weer wat meer glans probeert te geven?quote:Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat maakt voor het punt dat ik wilde maken verder niet zo veel uit. Waarom die potentiële ellende op je hals halen voor een huurtransfer van een half jaartje bij een matig team?
Dat zeg ik helemaal niet en persoonlijk lig ik er ook absoluut niet wakker van ofzo. Ik zeg alleen dat als ik zelf in deze situatie zou zitten op dit moment ik nooit het risico zou nemen om naar Ajax te gaan, omdat je weet dat bepaalde groepen daar niet zo lekker op gaan. Dat is een stuk makkelijker te negeren als je Berghuis bent die naar destijds de veruit beste ploeg gaat die in de CL ook uitstekend presteerde, maar nu, tja...quote:Op zondag 28 december 2025 16:58 schreef Durmada het volgende:
[..]
Alsof Hartman opeens geen echte Feyenoorder meer zou zijn als hij halfjaartje daar zijn carrière weer wat meer glans probeert te geven?
Omdat 1 iemand de eerste moet zijn die zijn rug recht tegenover dat stelletje eencelligen uit Rotterdam? Anders kan je dadelijk net als die trainer van jullie op het matje komen bij de 'hooligans' in een vol stadion. Lekker de bitch worden van je eigen supporters (maar oh wat is het fijn, dat legioen).quote:Op zondag 28 december 2025 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Slap gelul dit joh. Hij zal vast ergens op een lang lijstje staan, maar die kunnen ze sowieso niet betalen en dat gaat Q ook niet doen. Inderdaad even ongeloofwaardig als dat gedichtje over het bod op Smit. Sowieso is die knul ineens dagelijks in het nieuws; zijn zaakwaarnemers zijn gewoon alvast aan het werk gezet om zoveel mogelijk geruchten aan te zwengelen om hem richting zomer in de markt te zetten.quote:Op zondag 28 december 2025 11:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel moeilijk dit altijd. Uiteindelijk is hij gewoon een werknemer van een bedrijf en ik zou ook naar de concurrent van mijn werkgever gaan als ik daar een beter perspectief heb dus in die zin zou ik er weinig moeite mee hebben. Aan de andere kant heeft mijn werkgever geen supporters en staat er op kantoor geen tribune met mensen die voor me juichen als ik de correcte formule kies voor m'n Excel-sheet.
Maar goed, uiteindelijk zal het wel meevallen met al die geruchten. Zo las ik ook dat AZ een bod van 60 miljoen op die Smit heeft afgewezen. Alsof zo'n clubje zo'n bedrag gaat laten liggen.
Jij hebt een abonnement op Privé, Story, én Weekend tegelijk is het niet?quote:Op zondag 28 december 2025 13:55 schreef PSVCL het volgende:
Maar ¨onze¨ Q was zo een lieve jongen en een echte Feyenoorder! Hoe is dit dan mogelijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |