Pics van je kerstboomquote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
De kerstboom versieren is echt een hel voor een perfectionist. Duurde 3u voor ik de lampjes er naar wens in had zitten![]()
De 2e boom laat ik maar zitten voor dit jaar
ja dan is 1 boom ook wel genoegquote:Op maandag 22 december 2025 19:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dacht eerst dat ik er dit jaar geen zou neerzetten, omdat ik het grootste deel van december op vakantie was. Maar nu komen er volgende week 2x vrienden eten dus wil ik het toch een beetje kerstig maken
Volgende week misschien. Als ik ook alle ballen er eindelijk naar wens in heb zitten, na 10x alles erin hangen en weer eruit halen.quote:
in een weiland...quote:
Ik geloof in mij.quote:
das ergens bij die dolfijnen toch?quote:
of naquote:Op maandag 22 december 2025 19:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt is de eerste treinstation voor Harderwijk.
Voor mij ligt Nunspeet eerder.quote:Op maandag 22 december 2025 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
of na
ligt er aan waar je vandaan komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ze zeggen hetquote:
Nou ja, hoop toch dat een bepaald iemand niet hier leest. Is al jaren niet meer actief op FOK! Maar ook hem en haar, willen we het fysiek vertellen.quote:Op maandag 22 december 2025 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah hoeven we het niet meer stil te houden
O ja gefeliciteerdquote:Op maandag 22 december 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, hoop toch dat een bepaald iemand niet hier leest. Is al jaren niet meer actief op FOK! Maar ook hem en haar, willen we het fysiek vertellen.
ah dan houden we het gewoon nog verdektquote:Op maandag 22 december 2025 19:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou ja, hoop toch dat een bepaald iemand niet hier leest. Is al jaren niet meer actief op FOK! Maar ook hem en haar, willen we het fysiek vertellen.
Ja alweer, zevende keerquote:Op maandag 22 december 2025 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga je nou weer met US trouwen @:MOeraskat?
Dan laat je die Gergi doen gewoonquote:Op maandag 22 december 2025 19:03 schreef kwiwi het volgende:
De kerstboom versieren is echt een hel voor een perfectionist. Duurde 3u voor ik de lampjes er naar wens in had zitten![]()
De 2e boom laat ik maar zitten voor dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |