Nee, morgen even niet, moet van alles doen en al vroeg ook.quote:Op maandag 22 december 2025 14:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat geen zin om morgne al te bevriezen in deze komende ijstijd?
Ik heb hier wel goede liggen,quote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben op zoek naar pijnstillers want ik had zaterdag mijn rug verrekt. Kom ik een pakje tegen en ze waren al in feb. 2019 verlopen.
Speciaal voor jou komt het dan een dag eerderquote:Op maandag 22 december 2025 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, morgen even niet, moet van alles doen en al vroeg ook.![]()
Daarna mag de ijstijd uitbreken voor een week of zo.
Volgens mij moet jij toch vaker zooi opruimen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben op zoek naar pijnstillers want ik had zaterdag mijn rug verrekt. Kom ik een pakje tegen en ze waren al in feb. 2019 verlopen.
quote:Op maandag 22 december 2025 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou komt het dan een dag eerder
Oh, ik kan nog wel aanvullen hoorquote:
Slikken kan natuurlijk wel gewoon... maar werkt het nogquote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij toch vaker zooi opruimen.
Geen idee of je die nog kan slikken dan.
Omg ik ook.quote:Op maandag 22 december 2025 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, ik kan nog wel aanvullen hoor
En SBE ook gok ik
Ik heb een kuthumeurquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
En gezellig, 2 kerels die last van hun rug hebben.
Ik heb het aan mijn knie.
Wat mankeert de rest hiero?
Uhuh en ik heb wel eens gehoord dat de werking minder wordt bij medicijnen die over de datum zijn.quote:Op maandag 22 december 2025 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Slikken kan natuurlijk wel gewoon... maar werkt het nog
Nou kan dat best lekker zijnquote:
Fijnquote:
Dat kan nog wel maar het is beter om even nieuwe te halen.quote:Op maandag 22 december 2025 14:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij toch vaker zooi opruimen.
Geen idee of je die nog kan slikken dan.
Panadol werkt hier goedquote:Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan nog wel maar het is beter om even nieuwe te halen.
Ik hoop voor jou dat dat wel lukt dan.quote:Op maandag 22 december 2025 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kan nog wel maar het is beter om even nieuwe te halen.
Niksquote:Op maandag 22 december 2025 14:41 schreef ChocoFan het volgende:
En gezellig, 2 kerels die last van hun rug hebben.
Ik heb het aan mijn knie.
Wat mankeert de rest hiero?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |