Jaquote:Op zondag 21 december 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Rolletjes zoals nieuwjaarsrolletjes?
yupquote:Op zondag 21 december 2025 18:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Rolletjes zoals nieuwjaarsrolletjes?
ik heb nog een foto van je geleend vanmorgen als voorbeeldquote:
Ja zolang men nog thuis woont als kind, of in jou geval bij een stieffamilie ontkom je er niet aan.quote:Op zondag 21 december 2025 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn wensen deden er niet toe met Kerst. Die van de stieffamilie wel. Of wat hoorde ofzo.
Gelukkig hoeft het niet meer. Alleen maar fijne kerstdagen gehad de afgelopen 8 jaar ofzo.
Toch vindt mijn vader het wel heel leuk als ik met kerst langskom.quote:Op zondag 21 december 2025 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zolang men nog thuis woont als kind, of in jou geval bij een stieffamilie ontkom je er niet aan.
Maar zodra je zelfstandig woon kan je doen en laten wat je zelf wil
Ohquote:Op zondag 21 december 2025 18:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb nog een foto van je geleend vanmorgen als voorbeeld
Tuurlijk zou hij dat leuk vinden, maar verplicht het jou toch niet?quote:Op zondag 21 december 2025 18:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Toch vindt mijn vader het wel heel leuk als ik met kerst langskom.
quote:Op zondag 21 december 2025 18:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh die heten bij ons nieuwjaars wafeltjes![]()
En bij ons is dan in Zeeuws Vlaanderen![]()
Deze bakte ik heul vroeger samen met mijn papa.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dat zijn geen rolletjesquote:Op zondag 21 december 2025 18:44 schreef Flory- het volgende:
[..]
Oh die heten bij ons nieuwjaars wafeltjes![]()
En bij ons is dan in Zeeuws Vlaanderen![]()
Deze bakte ik heul vroeger samen met mijn papa.
[ afbeelding ]
Ik heb net een quiche gebouwd met groentjes en spekquote:
Daarom heten ze waarschijnlijk ook wafeltjes ipv rolletjesquote:
quote:Op zondag 21 december 2025 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daarom heten ze waarschijnlijk ook wafeltjes ipv rolletjes
quote:Op zondag 21 december 2025 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
bij het oude jaar horen de kniepertjes... die zijn niet gerold want het jaar is voorbij. Voor het nieuwe jaar zijn rolletjes... Want daar zit de verrassing nog in wat het aankomende jaar gaat worden.
@Smeerbeerquote:Op zondag 21 december 2025 17:58 schreef Flory- het volgende:
In de buurtapp wordt weer heerlijk geklaagd over vanalles![]()
Van vuurwerk (dah mag ier toch nie) tot stront voor de deur in een servet (niet van een dier) met foto's erbij
die kans is grootquote:Op zondag 21 december 2025 18:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daarom heten ze waarschijnlijk ook wafeltjes ipv rolletjes
Dat zijn waarschijnlijk niet werkende methodes als je de ramen maar een uurtje openzet, als ze heel de dag open staan dan trekt dat vocht wel weg hoorquote:Op zondag 21 december 2025 17:01 schreef Flory- het volgende:
Het openzetten van een binnendeur tijdens het douchen is geen goed idee: het vocht verplaatst zich in het huis, maar verdwijnt niet. Ook een raam openzetten in de badkamer tijdens het douchen werkt vaak niet en kan schimmelproblemen erger maken
Nou schiet mij maar lek
Had het gelezen maar nooit van het oprollen gehoord, speelde geen ROL in zeelandquote:
Ok we gaan jouw advies volgenquote:Op zondag 21 december 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk niet werkende methodes als je de ramen maar een uurtje openzet, als ze heel de dag open staan dan trekt dat vocht wel weg hoor
kaneel is er dit jaar idd bij door gekomen. normaal citroenquote:Op zondag 21 december 2025 18:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Maken jullie ze met anijs of met kaneel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |