Is ook ventileren toch?quote:
Als het ons eigen huis was was het ook geen probleem.quote:Op zondag 21 december 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bij mij die horren bewust gelijk meebesteld met de kozijnen, weet wat die dingen kosten en dat heb ik dan liever op de grote hoop dan ze los achteraf te bestellen. Je bent net zoveel kwijt, maar doet minder 'pijn' ofzo als het onderdeel is van een grote rekening
Is dat een hobby van jullie, verhuizenquote:Op zondag 21 december 2025 14:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ga ze niet weer bestellen, van die plakdingen misschien voorlopig.
We zijn hier nu al zovaak verhuisd is geen doen
Ja dat snap ik wel jaquote:Op zondag 21 december 2025 14:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Als het ons eigen huis was was het ook geen probleem.
Voor huurhuis weiger ik het nog een keer te doen
ik heb heel lang deze gebruiktquote:Op zondag 21 december 2025 14:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ga ze niet weer bestellen, van die plakdingen misschien voorlopig.
We zijn hier nu al zovaak verhuisd is geen doen
quote:Op zondag 21 december 2025 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien vanaf dan wel 20+ vorstdagen
Niet echt neequote:Op zondag 21 december 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat een hobby van jullie, verhuizen
nog in mijn eigen huis. Overdracht is 5 feb dus laatste paar nachtjes slaap ik bij mijn nicht.quote:Op zondag 21 december 2025 14:54 schreef Flory- het volgende:
[..]
Waar verblijf je nu als je in NL bent?
Had je een huurhuis wat verkocht werd?quote:Op zondag 21 december 2025 14:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Ons laatste huis werd plots verkocht, hadden we niet zien aankopen dus flinke tegenvaller
ik heb die plak juist jarenlang in de slaapkamer gehadquote:Op zondag 21 december 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel jaDie plakdingen zijn wel echt heel erg kut, kun je beter met een paar houten latjes een framepje in elkaar timmeren en daar horgaas op spannen
verkeerd gelezenquote:Op zondag 21 december 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je een huurhuis wat verkocht werd?
I know, zal wel eens rondkijken wat er tegenwoordig allemaal isquote:Op zondag 21 december 2025 14:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel jaDie plakdingen zijn wel echt heel erg kut, kun je beter met een paar houten latjes een framepje in elkaar timmeren en daar horgaas op spannen
O, hoe kan dat dan plots verkocht worden?quote:
Ja ligt ook wel een beetje hoe je raam open en dicht gaat. Heb die dingen ook wel eens gehad waar je ze de hele tijd moest losmaken om bij het raam te komen, dat werkte echt voor geen meter.quote:Op zondag 21 december 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb die plak juist jarenlang in de slaapkamer gehad
nee dacht dat het een vraag aan mij wasquote:Op zondag 21 december 2025 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, hoe kan dat dan plots verkocht worden?
Dat zet je toch zelf te koop?
ja het raam stond indd altijd openquote:Op zondag 21 december 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt ook wel een beetje hoe je raam open en dicht gaat. Heb die dingen ook wel eens gehad waar je ze de hele tijd moest losmaken om bij het raam te komen, dat werkte echt voor geen meter.
Zoiets wilde ik tijdelijk doen jaquote:Op zondag 21 december 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb heel lang deze gebruikt
https://www.bol.com/be/nl/l/tesa-horren/14224/4286524970/
Oh wow! Netjes geregeld dusquote:Op zondag 21 december 2025 14:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog in mijn eigen huis. Overdracht is 5 feb dus laatste paar nachtjes slaap ik bij mijn nicht.
Heb een bedrijfje ingeschakeld die de woning komt leeghalen en alles afvoert
Jaquote:Op zondag 21 december 2025 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je een huurhuis wat verkocht werd?
O sorry nee was aan Floryquote:Op zondag 21 december 2025 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dacht dat het een vraag aan mij was
Heb in laatste huis eentje in dakraam met rits gehadquote:Op zondag 21 december 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ligt ook wel een beetje hoe je raam open en dicht gaat. Heb die dingen ook wel eens gehad waar je ze de hele tijd moest losmaken om bij het raam te komen, dat werkte echt voor geen meter.
ja kost 75 euro per uur maar ze voeren ook verf bv af dus hoef je niet zelf alles te gaan sorteren. Plus heb ook geen auto ofzo.quote:
Yes 5 feb is de overdracht daarom was ik even in de warquote:Op zondag 21 december 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O sorry nee was aan Flory
Jij gaat je huis in Nederland ook van de hand doen las ik?
quote:Op zondag 21 december 2025 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meebesteld met de nieuwe kozijnen laatst, alleen nog te lui geweest ze er in te zetten
Je moet wat idd.quote:Op zondag 21 december 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kost 75 euro per uur maar ze voeren ook verf bv af dus hoef je niet zelf alles te gaan sorteren. Plus heb ook geen auto ofzo.
en kan ze ook nog vragen om de dozen met spullen die ik hou of ze die nog naar den haag brengen
Particulier zeker? Dat is mooi balen, heb je er wel een vergoeding of zo voor gekregen.quote:
Dat ga ik onthouden. Vet handigquote:Op zondag 21 december 2025 15:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Je moet wat idd.
Bij ons heeft verhuisbedrijf ook spullen naar containerpark gebracht, kost wel wat extra maar was reuze handig.
Ik heb van die inzet horren die aan de buitenkant zitten, dus kan mijn raam gewoon opendoen. Die gaan naar binnen openquote:Op zondag 21 december 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt wat met ramen en raambekleding hèquote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb van die inzet horren die aan de buitenkant zitten, dus kan mijn raam gewoon opendoen. Die gaan naar binnen open
Maakt niet uit. Heb ik soms ook wel hoor, dan denk dat het voor jou is bedoelen ze een ander. Is ook geen rampquote:Op zondag 21 december 2025 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes 5 feb is de overdracht daarom was ik even in de war
Want? Ik heb deze horren er al 10 jaar inzitten ben er knetterblij meequote:Op zondag 21 december 2025 15:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij hebt wat met ramen en raambekleding hè
Gaat hier in België sowieso iets anders allemaal.quote:Op zondag 21 december 2025 15:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Particulier zeker? Dat is mooi balen, heb je er wel een vergoeding of zo voor gekregen.
Volgens mij maar een woninbouw cooperatie je er je niet uitzetten
ja maar kan iemand anders er gebruik van maken. Het staat nu maar leeg. het is aan een oudere man verkocht geloof ik die met pensioen is en graag naar de bootjes wilde kijkenquote:Op zondag 21 december 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Heb ik soms ook wel hoor, dan denk dat het voor jou is bedoelen ze een ander. Is ook geen ramp
Een hele stap om nu huis te verkopen, dan is het wel heel definitief als dat verkocht is.
quote:Op zondag 21 december 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaat hier in België sowieso iets anders allemaal.
En vergoeding? Haha nee, we moest zelfs onze drie maanden huur na opzeg betalen![]()
Drie maanden dubbele huur dus, maar goed hopelijk zitten we hier nu wat langer dan 4 jaar
O, wist niet eens dat je in Belgie woonden, mijn excuusquote:Op zondag 21 december 2025 15:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Gaat hier in België sowieso iets anders allemaal.
En vergoeding? Haha nee, we moest zelfs onze drie maanden huur na opzeg betalen![]()
Drie maanden dubbele huur dus, maar goed hopelijk zitten we hier nu wat langer dan 4 jaar
Jij blij, die man blij.quote:Op zondag 21 december 2025 15:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar kan iemand anders er gebruik van maken. Het staat nu maar leeg. het is aan een oudere man verkocht geloof ik die met pensioen is en graag naar de bootjes wilde kijken
Daar was toch wat mee. Met gordijnen of zoquote:Op zondag 21 december 2025 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Want? Ik heb deze horren er al 10 jaar inzitten ben er knetterblij mee
Geen muggen, vliegen en wespen in huis weet je hoe lekker dat is
Zo denken meeste normale mensen inderdaad, maar huiseigenaren die het puur voor het geld doen geven daar niks om. In principe konden we blijven en wachten tot de nieuwe mensen ons eruit probeerden te krijgen.quote:Op zondag 21 december 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wist niet eens dat je in Belgie woonden, mijn excuus
Maar mooi klotuh joh dat dit zo allemaal maar kan. Jullie hebben toch niet opgezegd, zij hebben jou de huur opgezegd. Raar gedoe
Klopt. Ik had thermische breuken in twee ramen door de plisse gordijnenquote:Op zondag 21 december 2025 15:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar was toch wat mee. Met gordijnen of zo
SNap ik wel hoor het geeft dan toch stress als je weet dat je er uit moetquote:Op zondag 21 december 2025 15:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Zo denken meeste normale mensen inderdaad, maar huiseigenaren die het puur voor het geld doen geven daar niks om. In principe konden we blijven en wachten tot de nieuwe mensen ons eruit probeerden te krijgen.
Maar we konden er niet meer van slapen, iets vinden hier is al heel erg moeilijk dus gelijk op zoek gegaan naar wat anders.
quote:
quote:
quote:
Minimaal 15 graden, ramen openzetten. Heb je ook mechanische ventilatie? Dan juist geen raam open zettenquote:Op zondag 21 december 2025 14:34 schreef Flory- het volgende:
Zag hier opeens wat schimmel in de badkamer![]()
Wat is dan beter? Meer ramen open of meer stoken?
Tenzij je mechanische ventilatie hebt dan moeten juist de ramen niet open.quote:Op zondag 21 december 2025 14:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso ramen open, in de badkamer 24/7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |