Ik maak geen grappen weet je.quote:Op zondag 21 december 2025 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat sta je te lachen broer, wil je overstappen of niet?
duitsers maken geen grappenquote:Op zondag 21 december 2025 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik maak geen grappen weet je.
Hier ben ik veel te jong voor.quote:Op zondag 21 december 2025 19:37 schreef Karzai het volgende:
kennen jullie deze nog
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zondag 21 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Belt een dude aan. Dus ik zeg hallo, ik ken je niet. Kan ik je helpen? Ja ik ben een vriend van je broer. Wil je me binnen laten? Uhm ja nee doei.
Deze dude dus die bij het verkeerde huis stond denk ikquote:Op zondag 21 december 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie belt er sowieso nog onverwachts aan tegenwoordig.
Ik heb ook wel eens wat mensen voor de vorige eigenaar aan de deur gehad. Die bleven tot paar jaar na het verhuizen nog komen. Op een gegeven moment wat ik daar ook wel beetje klaar mee.quote:Op zondag 21 december 2025 19:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze dude dus die bij het verkeerde huis stond denk ik
Waarom niet gewoon al beginnen met de kerstvakantie?quote:Op zondag 21 december 2025 19:41 schreef Karzai het volgende:
morgen weer werken, wie heeft dit ooit verzonnen
Verkopers en enge mensenquote:Op zondag 21 december 2025 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wie belt er sowieso nog onverwachts aan tegenwoordig.
Na een paar jaar is wel heel slechtquote:Op zondag 21 december 2025 19:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens wat mensen voor de vorige eigenaar aan de deur gehad. Die bleven tot paar jaar na het verhuizen nog komen. Op een gegeven moment wat ik daar ook wel beetje klaar mee.
Deden ze dat maar eens.quote:
Balen.quote:Op zondag 21 december 2025 19:41 schreef Karzai het volgende:
morgen weer werken, wie heeft dit ooit verzonnen
Veilig op je zolderkamer blijven zitten dus.quote:
Ze hadden allebei schulden, de een maar dan de ander. Dus die gingen niet iedereen vertellen waar ze naartoe verhuisd waren.quote:Op zondag 21 december 2025 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Na een paar jaar is wel heel slecht
Over paar jaar zijn jullie een Temu-outlet store.quote:Op zondag 21 december 2025 19:44 schreef Karzai het volgende:
vroeger trok je een peen uit de grond en strikte een konijntje, nu zit ik godverdomme elke dag al die rotzooi te verwerken die jullie niet meer nodig hebben
Dat ken ik maar al te goedquote:Op zondag 21 december 2025 19:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden allebei schulden, de een maar dan de ander. Dus die gingen niet iedereen vertellen waar ze naartoe verhuisd waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |