Dat is altijd verstandigquote:
ik hoef ze ook niet per se met slagroom.quote:Op zondag 21 december 2025 18:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Die van Vegter samen idd met citroen, thuis deden we altijd kaneel. Ik vind met anijs heel lekker, maar ik ben dan ook raar.
Oh en ik eet ze ook zonder slagroom. Ik steek mijn vinger erin en knabbelen maar.
En over de minimum 15 graden post van @ieniminimuis wat denk je daar van?quote:
Zou wel iets van verwarming aan hebben staan in de badkamer, zorgt ook voor drogere lucht (en een beetje warmtequote:Op zondag 21 december 2025 18:56 schreef Flory- het volgende:
[..]
En over de minimum 15 graden post van @:Ieniminimuis wat denk je daar van?
Ah ok, ik stuur hem wel weer naar boven danquote:Op zondag 21 december 2025 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou wel iets van verwarming aan hebben staan in de badkamer, zorgt ook voor drogere lucht (en een beetje warmte)
Krijgt 'ie ook nog wat extra stapjes erbijquote:Op zondag 21 december 2025 19:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ah ok, ik stuur hem wel weer naar boven dan
Preciesquote:Op zondag 21 december 2025 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgt 'ie ook nog wat extra stapjes erbij
Nog net zoveel als vanmorgen. Heb je er nog niet van gesmuldquote:
op alle foto's van vandaag staan gezichten van kinderen enzo... geen foto gemaakt van stapelsquote:Op zondag 21 december 2025 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog net zoveel als vanmorgen. Heb je er nog niet van gesmuld
Stapels kinderen?quote:Op zondag 21 december 2025 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
op alle foto's van vandaag staan gezichten van kinderen enzo... geen foto gemaakt van stapels
Voor export.quote:
zou wel handig geweest zijn, dan waren er een stuk minder kruimels en mislukte rolletjesquote:
Goed verhaal wel.quote:Op zondag 21 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Belt een dude aan. Dus ik zeg hallo, ik ken je niet. Kan ik je helpen? Ja ik ben een vriend van je broer. Wil je me binnen laten? Uhm ja nee doei.
wat sta je te lachen broer, wil je overstappen of niet?quote:Op zondag 21 december 2025 19:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Belt een dude aan. Dus ik zeg hallo, ik ken je niet. Kan ik je helpen? Ja ik ben een vriend van je broer. Wil je me binnen laten? Uhm ja nee doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |