ik ben trots op jequote:Op zondag 21 december 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik slaap en sta zoveel lekkerder op als het nog donker is
Waarom naakte bij je wakker?quote:Op zondag 21 december 2025 06:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thanks ik zit al vanaf half 4 beneden omdat die kater me wakker maakte en zelf in slaap viel en ik niet
Enige voordeel is nu dat mijn dochtertje zelf naar bed wil omdat nacht=donker.quote:Op zondag 21 december 2025 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er ook naar uit we moeten helaas nog een paar maanden wachten voor het weer om 7 uur licht is
Maakt voor mij niets uit of het nu donker of licht is, slaap hetzelfde.quote:Op zondag 21 december 2025 08:53 schreef Haags het volgende:
Ik slaap en sta zoveel lekkerder op als het nog donker is
Dat is dan wel fijn, maar in de zomer een hel dus om haar naar bed te krijgenquote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige voordeel is nu dat mijn dochtertje zelf naar bed wil omdat nacht=donker.
Ja, was dramatisch deze zomer.quote:Op zondag 21 december 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn, maar in de zomer een hel dus om haar naar bed te krijgen
Misschien een goed plan. Of een wekker die afgaat als het bedtijd isquote:Op zondag 21 december 2025 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, was dramatisch deze zomer.
Straks maar beginnen met klokkijken
Ik begreep van mijn zusje dat er zo'n indicator is voor kinderen. Die verandert van kleur zodra het de tijd is die je instelt.quote:Op zondag 21 december 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een goed plan. Of een wekker die afgaat als het bedtijd is
Gefeliciteerd nizziepizziequote:Op zondag 21 december 2025 08:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kan toch moeilijk alles voorzeggen??
Ik zei gisteren tegen die van mij om 1715 of hij zich klaar ging maken voor bed want het was donker.quote:Op zondag 21 december 2025 09:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige voordeel is nu dat mijn dochtertje zelf naar bed wil omdat nacht=donker.
Het is kerstvakantiequote:Op zondag 21 december 2025 09:07 schreef Ama het volgende:
Ik ga bijzonder weinig doen vandaag. Hogwarts Legacy bewaar ik even tot de kerstvakantie.
Ja klopt, heeft mijn kleindochter ook, ook wanneer ze er weer uit magquote:Op zondag 21 december 2025 09:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn zusje dat er zo'n indicator is voor kinderen. Die verandert van kleur zodra het de tijd is die je instelt.
Oke okequote:
Helaas, hij trapt we niet in. Hij heeft goed naar Kuzu geluisterd.quote:Op zondag 21 december 2025 09:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nizziepizzie
[..]
Ik zei gisteren tegen die van mij om 1715 of hij zich klaar ging maken voor bed want het was donker.
Maar daar trapte hij mooi niet in.
[..]
Het is kerstvakantie
Misschien eentje kopen maar voor haar.quote:Op zondag 21 december 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klopt, heeft mijn kleindochter ook, ook wanneer ze er weer uit mag
Nou is die van jou wat jonger. Die van mij is bijna 11.quote:Op zondag 21 december 2025 09:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helaas, hij trapt we niet in. Hij heeft goed naar Kuzu geluisterd.
Scheelt wat. Gelukkig trapt hij er dan niet meer in.quote:Op zondag 21 december 2025 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou is die van jou wat jonger. Die van mij is bijna 11.
quote:Op zondag 21 december 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt wat. Gelukkig trapt hij er dan niet meer in.
Mijn poppetje is pas 3. Ik word er nog vrolijk van als ik in de ochtend haar hoor roepen vanaf boven: "Het is ochtend, dan kunnen we spelen."
quote:Op zondag 21 december 2025 07:55 schreef Karzai het volgende:
Oh wat leuk, ik heb een slinger en een kabouter aan de ventilator gehangen![]()
[ afbeelding ]
Ja dat doet die van mij niet. Die gaat of tv kijken, de Donald Duck lezen of zitten gamen.quote:Op zondag 21 december 2025 09:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Scheelt wat. Gelukkig trapt hij er dan niet meer in.
Mijn poppetje is pas 3. Ik word er nog vrolijk van als ik in de ochtend haar hoor roepen vanaf boven: "Het is ochtend, dan kunnen we spelen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |