Nee, helaasquote:Op zondag 21 december 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
Misschien dat er een Dixie geplaatst gaat worden?
Anders gewoon keihard bij de buren gaan zitten kakken.
.....oh, wacht.
Twee stevige vuilniszakken inhangen en na gebruik goed dichtbinden. Voor die ene keer kan dat best.quote:Op zondag 21 december 2025 10:52 schreef Farenji het volgende:
Ik zou lekker een dagje weg gaan en in een hotel ofzo gaan zitten. Anders moet je op een emmer gaan zitten schijten. En dat is op zich nog niet zo erg, maar je moet dan later ook die schijtemmer gaan legen en schoonmaken.
Dat je hier een topic voor opent.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ja de standleiding horizontaal naar de straat en verticaal naar verdiepingen gaat eruit wegens gietijzer 1935en ook de loden waterleiding wordt vervangen door koper
Tussen 9 en 1700 dus geen aanvoer en afvoer
Iemand tips ?
App groep is al aangemaakt met niet poepen en wassen op die dag
Naar de Ikeaquote:Op zondag 21 december 2025 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Twee stevige vuilniszakken inhangen en na gebruik goed dichtbinden. Voor die ene keer kan dat best.
En waarom een hotel? Ga overdag de stad in, naar een museum, naar de bibliotheek.
Dit is Fok! Dus dan mag datquote:Op zondag 21 december 2025 11:25 schreef Superstom het volgende:
….Hier had je toch echt zelf wel wat kunnen verzinnen?
Onderdeel van een grote renovatie van een heel appartement, kom gerust kijken als je wiltquote:Op zondag 21 december 2025 12:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik kan niet geloven dat er bedrijven zijn die er in deze tijd van het kaar een standleiding gaan zitten renoveren..
Erg onzinnig topic als je het mij vraagt, ze zullen vast wel een dixie plaatsen?
Eeeh, wat een slecht idee.quote:Op zondag 21 december 2025 13:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.abena.nl/product/abena-man-formula-proefpakket/?
Tadaa 1 euro
Hele dag fokken en bolussen draaien![]()
1700 onder de douche en ding in de ondergrondse afvalcontainer![]()
Wanneer zou het dan moeten?quote:Op zondag 21 december 2025 12:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik kan niet geloven dat er bedrijven zijn die er in deze tijd van het kaar een standleiding gaan zitten renoveren..
Erg onzinnig topic als je het mij vraagt, ze zullen vast wel een dixie plaatsen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |