Wel fijn dat het een langere aflevering is. Hopelijk zijn de ander dat ook .quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:55 schreef DaMart het volgende:
Meteen eerste scherm in aflevering 1 rood, meestal rekken ze dat nog even.
Vond ik echt reuze meevallen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:59 schreef tralalala het volgende:
Bijna niet door te komen deze seizoensopener...
De hele groep zo’n beetje, behalve Matteoquote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:11 schreef Klaverblauwtje het volgende:
Ik vond het wel leuk, dochter is al de helft van haar punten kwijt en man alles.
Helaas vond ik het wel een leuke kandidaat.
Milan is wel definitief afgeschreven als mol, 1000 binnengebracht en een heel groot aandeel in de 3000.
Wie wilden allemaal de olifant dicht laten?
Nah, bij het stemmen zag je genoeg afwachtendheid. En ik denk ook dat die uitkomst er wel een beetje aan zat te komen tijdens die discussie, die we bijna niet gezien hebben.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
De hele groep zo’n beetje, behalve Matteo
Bram wilde hem in eerste instantie ook openen, maar toen de groep ging stemmen, stemde hij toch wat weifelend voor dicht laten.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
De hele groep zo’n beetje, behalve Matteo
Dan gooi je het in een spoiler. Is er niemand die er om kan janken.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:23 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik kijk (verlaat) naar de beginscene in het vliegtuigje en ontwaar de Mol al. Mag ik de naam ervan hier verklappen? Dat is mij in een eerder seizoen niet in dank afgenomen.
quote:Op zaterdag 28 februari 2026 22:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan gooi je het in een spoiler. Is er niemand die er om kan janken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |