quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De lijst gemiddelden van R1Van den BerghSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is alvast de eerste IQ in R3quote:Op zaterdag 20 december 2025 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Andreas Harrysson v Motomu Sakai
Van gerwen en wattimena geen makkelijke tegenstander. Verlies zou me niet verbazen, maar in principe zijn ze gewoon verplicht te winnen. Voor Noppert zou dat geen probleem moeten zijn. Eerst vanmiddag en vanavond Dirk en Niels maar eens kijken. beide winst moet lukkenquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kwart 4
Michael van Gerwen v William O'Connor
Peter Wright v Arno Merk
Gary Anderson v Connor Scutt
Jermaine Wattimena v Scott Williams
Danny Noppert v Justin Hood
Jonny Tata v Ryan Meikle
Josh Rock v Joe Comito
Daryl Gurney v Callan Rydz
Lijkt mij niet onmogelijk. Haalde ook bijna 93 gemiddeld in ronde 1 en Smith 91, dus spannend hoop ik wel, maar Smith is ook niet alles meer. Is de 2e ronde first to 4? of nog steeds 3quote:
Bedankt maat. Ik ben aan het rochelen als Koert dus weinig vertrouwen.quote:
Dit wordt een PRquote:Op zaterdag 20 december 2025 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ben aan het rochelen als Koert dus weinig vertrouwen.
Bovendien mis ik Mason en heb ik bedorven chinees gegeten
Nee nog steeds 3quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
Is de 2e ronde first to 4? of nog steeds 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |