Dat is toch die vriend van Alexia?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef KNAK het volgende:
Antoon... uh...
Jong grut kent de text, dus een bekend iemand...?
Oh... dacht dat ie uit Tirol kwam..quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is toch die vriend van Alexia?
Dat is toch die producer? Heeft gewerkt met Froukje & S10?quote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef KNAK het volgende:
Antoon... uh...
Even op tv en gaan.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:41 schreef Nizno het volgende:
zo die donatieticker is van de leg zo snel ging het even
Zeggen is 1, Doen is 2.quote:Op zaterdag 20 december 2025 21:47 schreef Nizno het volgende:
hoppa hoe makkelijk help je Django van zijn geld af
vast wel dat ie t ook doetquote:
Om hier nog even op terug te komen, ik heb op een festival ooit een keer een stuk van optreden van hem meegekregen. Was een van de slechtste optredens die ik ooit heb gezien. Zelf af en toe een keer een paar woordjes vals in de microfoon blaffen en verder alles door het publiek en de meelopende band laten doenquote:Op zaterdag 20 december 2025 20:42 schreef KNAK het volgende:
Antoon... uh...
Kan over een paar minuutjes weer aan dan!quote:Op zaterdag 20 december 2025 22:13 schreef Nizno het volgende:
door de aankondiging nu al het geluid uit gezet...
Ik doe nog gewoon mee met Whamageddon
op de tv staat de balk onder in welk nummer er op is dus komt helemaal goedquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:14 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kan over een paar minuutjes weer aan dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |