Sowieso een erg lamme zaterdagavond ..... geen leuke gasten, geen leuke artiestenquote:Op zondag 21 december 2025 00:31 schreef Document1 het volgende:
Zaterdagnacht en dan deze slaapverwekkende dj.
Hier te bestellen. https://3fm-tosti.netlify.app/quote:Op zondag 21 december 2025 01:37 schreef spapaars het volgende:
Die vreetbus is daar weer.
Update.
Ze verkopen tosti's
[ afbeelding ]
Handmatig geslotenquote:Op zondag 21 december 2025 02:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hier te bestellen. https://3fm-tosti.netlify.app/
I want you in my roomquote:
Ik kom eraanquote:
niet zo gemeen doen. Het is nog vroegquote:
zet je radio maar uitquote:
teveel moeite.quote:
Sophie vind ik wel prima maar dat zal nooit de grootste sfeer maker zijn.quote:Op zondag 21 december 2025 08:57 schreef Document1 het volgende:
Het maakt eigenlijk niet uit wanneer je kijkt, het zijn allemaal inwisselbare en saaie dj’s. Kijk het blijft natuurlijk radio maar je zit in een glazen hok met mensen die naar je kijken en je doet net alsof je liever al die mensen niet om je heen hebt.
Je zit maar wat suf knoppen te schuiven en wat te lullen met uber saaiman Epke Zonderland terwijl je zo doods mogelijk probeert over te komen. Totaal geen interactie op wat voor manier dan ook.
Zelfreflectie zal er ook wel niet zijn WANT de HOOGSTE tussenstand OOIT. Ik snap wel waarom 3FM geen luisteraars meer heeft als dit het beste is wat ze hebben te bieden.
En als je je afvraagt waarom kijk je dan? Het is toch een soort traditie geworden hè.
Wil je dta gaan besteden in de Candy Shopquote:
Die had ik tijdens mijn eerste wintersport op mijn mp3-speler staan, 21 jaar geleden.quote:
Onverwoestbare dingen. Jammer dat er zo weinig liedjes op kon.quote:Op zondag 21 december 2025 10:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die had ik tijdens mijn eerste wintersport op mijn mp3-speler staan, 21 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Goeie ouwe tijd.
Een middenweg tussen dit en te vet aangezet blije-eieren-gedrag (iets wat je in veel showprogramma's van RTL/SBS ziet) is het beste. Maar: liever dat ze min of meer zichzelf lijken en dat er vervolgens niet zo veel gebeurt, dan dat ze zich hysterisch aan gaan lopen stellen.quote:Op zondag 21 december 2025 08:57 schreef Document1 het volgende:
Het maakt eigenlijk niet uit wanneer je kijkt, het zijn allemaal inwisselbare en saaie dj’s. Kijk het blijft natuurlijk radio maar je zit in een glazen hok met mensen die naar je kijken en je doet net alsof je liever al die mensen niet om je heen hebt.
Je zit maar wat suf knoppen te schuiven en wat te lullen met uber saaiman Epke Zonderland terwijl je zo doods mogelijk probeert over te komen. Totaal geen interactie op wat voor manier dan ook.
Zelfreflectie zal er ook wel niet zijn WANT de HOOGSTE tussenstand OOIT. Ik snap wel waarom 3FM geen luisteraars meer heeft als dit het beste is wat ze hebben te bieden.
En als je je afvraagt waarom kijk je dan? Het is toch een soort traditie geworden hè.
Dit. Ik stoorde me mateloos aan Ekdom die Mr Big Star speelde.quote:Op zondag 21 december 2025 11:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een middenweg tussen dit en te vet aangezet blije-eieren-gedrag (iets wat je in veel showprogramma's van RTL/SBS ziet) is het beste. Maar: liever dat ze min of meer zichzelf lijken en dat er vervolgens niet zo veel gebeurt, dan dat ze zich hysterisch aan gaan lopen stellen.
Mooi rond bedrag..quote:Op zondag 21 december 2025 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gisteren 20x 50 cent gedoneerd voor een verzoeknummer
Voor sommige mensen is het nooit goed.quote:Op zondag 21 december 2025 11:20 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Een middenweg tussen dit en te vet aangezet blije-eieren-gedrag (iets wat je in veel showprogramma's van RTL/SBS ziet) is het beste. Maar: liever dat ze min of meer zichzelf lijken en dat er vervolgens niet zo veel gebeurt, dan dat ze zich hysterisch aan gaan lopen stellen.
"Wil je Living doll nog eens doen?"quote:Op zondag 21 december 2025 11:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit. Ik stoorde me mateloos aan Ekdom die Mr Big Star speelde.
Ik zou zeggen: start maar op. Uit de groepsapp van SR is ook het initiatief "een maand geen FemkeLouise op 3fm" ontstaanquote:Op zondag 21 december 2025 12:25 schreef TLC het volgende:
Je zou geld mogen bieden dat die 2 van prijsvrij niet meer op tv komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |