DONEER HIERRquote:
die komen pas morgen weer tot levenquote:
Dat was gewoon een loterij toch?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:24 schreef Evenstar het volgende:
Hoe slecht waren de andere demo's dat deze dan wint?
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was gewoon een loterij toch?
Je moet minimaal een bepaald bedrag doneren. Weet niet hoe ze de winnaar selecteren.quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
OhHebben ze het aangepast? Dacht altijd dat het een soort van veiling was.
I know I know! Dat is wat ik bedoelde, paar dagen te vroegquote:
Deze plaat, dit albumquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:47 schreef Evenstar het volgende:
Ik ken dit niet, maar is ook niks voor mij.
Sophiequote:Op vrijdag 19 december 2025 23:44 schreef Strani het volgende:
Elke keer dat ik even inschakel zie ik Sophie. En daar ben ik elke keer dan een beetje verdrietig over eigenlijk.
Kan hier echt niks mee, pling pling plong, pling pling plong ..... circusdeuntje.quote:
Schrijven we op, doen we niks meequote:Op vrijdag 19 december 2025 23:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Kan hier echt niks mee, pling pling plong, pling pling plong ..... circusdeuntje.
Wat vind jij van Rosalía, als groot Spanjekenner?quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:44 schreef Strani het volgende:
Elke keer dat ik even inschakel zie ik Sophie. En daar ben ik elke keer dan een beetje verdrietig over eigenlijk.
Ik ben onder de indruk van haar creativiteit en talentquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Wat vind jij van Rosalía, als groot Spanjekenner?
Ik kende dit nog niet, het viel mij niet tegen!quote:Op vrijdag 19 december 2025 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van haar creativiteit en talent
Het album waar ze mee doorbrak was ook haar proefschrift voor haar studie aan het conservatoriumquote:Op vrijdag 19 december 2025 23:52 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kende dit nog niet, het viel mij niet tegen!
Net ¤30 op https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fokquote:
Lekker manquote:Op zaterdag 20 december 2025 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Net ¤30 op https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
Mijn request La Perla is net een half uur geleden geweestquote:
Kan mooi haar volgers/stalkers inzetten voor extra donatiesquote:Op zaterdag 20 december 2025 00:25 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind die Julia wel leukDoet haar best
Misschien wat toegankelijker.quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:28 schreef Evenstar het volgende:
Ik snap niet dat een van de slechtste van Volbeat zo'n hit is geworden.
Mja, alles is best toegangkelijk van Volbeat, maar dit is echt zo'n zeiknummerquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2025 00:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Net ¤30 op https://www.npo3fm.nl/kominactie/acties/fok
Zo'n Jumbo tosti, is dat twee tosti's naast elkaar, of op elkaar gestapeld?quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:36 schreef hole1988 het volgende:
Allemaal een tosti bestellen allen. https://3fm-tosti.netlify.app/
Ik denk het laatste, anders bestel je gewoon 2 lijkt me.quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:42 schreef Viv het volgende:
[..]
Zo'n Jumbo tosti, is dat twee tosti's naast elkaar, of op elkaar gestapeld?
Famkequote:Op zaterdag 20 december 2025 01:49 schreef Evenstar het volgende:
Die kop van Femke terwijl ze haar nummer verneuken
Nee. Dat zij (of haar ouders niet kunnen spellen kan ik niks aan doen).quote:
Barry Hay Billy The Kittquote:Op zaterdag 20 december 2025 01:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee. Dat zij (of haar ouders niet kunnen spellen kan ik niks aan doen).
.... en wat is dit voor een Radar Love verkrachting ....
Als dat zo is, dan schrijven ze in het Fries het Friese woord voor meisje altijd verkeerd.quote:Op zaterdag 20 december 2025 01:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nee. Dat zij (of haar ouders niet kunnen spellen kan ik niks aan doen).
.... en wat is dit voor een Radar Love verkrachting ....
Ik moet na al die jaren nog altijd denken aan de versie die Veenstra Veenstra ooit van dit liedje heeft gemaakt. BADEEND!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |