Toch weet je geen enkel voorbeeld te geven.quote:Op maandag 29 december 2025 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet te overtuigen, dat doet de realiteit al voor je. Je moet alleen de ogen nog open durven te doen.
Ik heb je talloze voorbeelden gegeven. Geen enkele incentive om te gaan onderhandelen met Rusland, alleen maar ijdele hoop dat het sturen van wapens en geld het wel gaat oplossen. Ondanks dat de VS mede veroorzaker is gaan zij het wel oplossen. Handelsovereenkomsten met Latijns Amerika en Afrika komen er ook al helemaal niet, we laten dat lekker over aan China om over te nemen van de VS. Tegelijkertijd laten we ons in alles de les lezen over hoe we ergens mee om moeten gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 17:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Toch weet je geen enkel voorbeeld te geven.
De realiteit is dat we veel voordelen halen uit de EU.
Ben benieuwd.quote:Op maandag 29 december 2025 17:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb je talloze voorbeelden gegeven.
Waarvoor moeten wij onderhandelen dan?quote:Geen enkele incentive om te gaan onderhandelen met Rusland
Dat is het Nederlandse beleid.quote:, alleen maar ijdele hoop dat het sturen van wapens en geld het wel gaat oplossen.
Nee, de VS lost ook niets op.quote:Ondanks dat de VS mede veroorzaker is gaan zij het wel oplossen.
We hebben net een handelsakkoord gesloten met Latijns Amerika.quote:Handelsovereenkomsten met Latijns Amerika en Afrika komen er ook al helemaal niet,
Dat vechten zij maar lekker uit.quote:we laten dat lekker over aan China om over te nemen van de VS.
Nee, we varen onze eigen koers.quote:Tegelijkertijd laten we ons in alles de les lezen over hoe we ergens mee om moeten gaan.
Ik heb daarvan geen enkel voorbeeld gezien.quote:Nee, de EU heeft zijn capitulatie al aangekondigd.
De EU gaat kapot. Tenzij Duitsland opeens wakker wordt en ons kan leiden. Maar Duitsland is helaas ook nog maar een fractie van wat het ooit was.quote:Op maandag 29 december 2025 17:58 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb je talloze voorbeelden gegeven. Geen enkele incentive om te gaan onderhandelen met Rusland, alleen maar ijdele hoop dat het sturen van wapens en geld het wel gaat oplossen. Ondanks dat de VS mede veroorzaker is gaan zij het wel oplossen. Handelsovereenkomsten met Latijns Amerika en Afrika komen er ook al helemaal niet, we laten dat lekker over aan China om over te nemen van de VS. Tegelijkertijd laten we ons in alles de les lezen over hoe we ergens mee om moeten gaan.
Nee, de EU heeft zijn capitulatie al aangekondigd.
Ik kan alleen zeggen dat sebbeswensjs gelijk heeft, maar verder mag ik er niet op in gaan. Niet alles is wat het lijkt, en dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.quote:Op maandag 29 december 2025 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Waarvoor moeten wij onderhandelen dan?
[..]
Dat is het Nederlandse beleid.
Dus daarin verandert niets bij een Nexit.
[..]
Nee, de VS lost ook niets op.
En als de VS het inderdaad mede veroorzaakt heeft: laat hun het dan maar oplossen.
Ondertussen geven wij gewoon hulp aan Oekraïne als die daar om vraagt.
[..]
We hebben net een handelsakkoord gesloten met Latijns Amerika.
[..]
Dat vechten zij maar lekker uit.
[..]
Nee, we varen onze eigen koers.
Dat gaat minder lukken als we het machtsblok van de EU kwijt raken.
[..]
Ik heb daarvan geen enkel voorbeeld gezien.
En ook geen enkele reden om aan te nemen dat Nederland in zijn eentje kan onderhandelen met Rusland over Oekraïne, in zijn eentje handelsverdragen kan afsluiten met Afrika en Zuid Amerika.
Daar hebben we geeneens tijd voor, omdat we bij een Nexit alle verdragen met onze buren kwijt zijn.
Dat zal eerst gerepareerd moeten worden.
Je hebt het helemaal niet eens zo verkeerd, maar je bent wel te blind en te naïef om het totale plaatje te zien. Ik wens je echter veel succes met de voortzetting van deze 'unie'.quote:Op maandag 29 december 2025 18:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Waarvoor moeten wij onderhandelen dan?
[..]
Dat is het Nederlandse beleid.
Dus daarin verandert niets bij een Nexit.
[..]
Nee, de VS lost ook niets op.
En als de VS het inderdaad mede veroorzaakt heeft: laat hun het dan maar oplossen.
Ondertussen geven wij gewoon hulp aan Oekraïne als die daar om vraagt.
[..]
We hebben net een handelsakkoord gesloten met Latijns Amerika.
[..]
Dat vechten zij maar lekker uit.
[..]
Nee, we varen onze eigen koers.
Dat gaat minder lukken als we het machtsblok van de EU kwijt raken.
[..]
Ik heb daarvan geen enkel voorbeeld gezien.
En ook geen enkele reden om aan te nemen dat Nederland in zijn eentje kan onderhandelen met Rusland over Oekraïne, in zijn eentje handelsverdragen kan afsluiten met Afrika en Zuid Amerika.
Daar hebben we geeneens tijd voor, omdat we bij een Nexit alle verdragen met onze buren kwijt zijn.
Dat zal eerst gerepareerd moeten worden.
Wens hem er nou geen plezier mee. Of ja we kunnen er voor kiezen om er niet naar te kijken.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal niet eens zo verkeerd, maar je bent wel te blind en te naïef om het totale plaatje te zien. Ik wens je echter veel succes met de voortzetting van deze 'unie'.
Dankjewel!quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt het helemaal niet eens zo verkeerd, maar je bent wel te blind en te naïef om het totale plaatje te zien. Ik wens je echter veel succes met de voortzetting van deze 'unie'.
Ga je emigreren?quote:Op maandag 29 december 2025 18:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Wens hem er nou geen plezier mee. Of ja we kunnen er voor kiezen om er niet naar te kijken.
Ja, dat is waar jullie naar verlangen: een autocratie.quote:Op maandag 29 december 2025 18:45 schreef Hetekip het volgende:
[..]
De EU gaat kapot. Tenzij Duitsland opeens wakker wordt en ons kan leiden. Maar Duitsland is helaas ook nog maar een fractie van wat het ooit was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |