Hebben we dezelfde werkgeverquote:Op zaterdag 20 december 2025 19:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb net mijn laatste kerstpakket van werk gehad. Daar is echt geen hol aan, stomme code voor stomme punten voor een cadeaubon want er is in die hele stomme shop geen cadeau te vinden dat ik zou willen hebben.
Fokpakket veel leuker
Geniet van de complimenten!!quote:Op zondag 21 december 2025 19:35 schreef DJMO het volgende:
Ik krijg van sommige ontvangers nog steeds appjes waaruit hun dankbaarheid en blijdschap zo duidelijk merkbaar is dat het me ontroert. Ik ben zo blij dat het me nog gelukt is om alles op tijd rond te krijgen. Die appjes zijn goud waard voor mj, ze geven me het gevoel dat ik iets goeds heb gedaanm
Volgens mij doen veel bedrijven tegenwoordig zo'n bon. Hier ook. En heb er inderdaad een bol.com bon van gehaald want dan kan ik tenminste echt zelf iets uitzoeken ipv 'te dure' dingen via die website.quote:
Zou zomaar kunnen.quote:
quote:Ik heb allemaal foto's maar nog niet veel verhaal erbij. Ik was en ben nog steeds vooral heel erg verrast door de podiumkaarten,
En dit is pakje 1, er is nog een pakje waarmee ik wacht tot kerstochtend.
Zonder jullie niet mogelijk!quote:Op maandag 22 december 2025 10:20 schreef PoesInDoos het volgende:
@:watmoetjenou wat gaaf! Dankjewel! En veel plezier ermee ontvanger!
Dat is de onderkant van die doos liquid death waterquote:Op maandag 22 december 2025 11:03 schreef Ama het volgende:
Geen idee wat die één na laatste foto is maar ik vind het wel vet.
Ik was niet welkom bij de kerstborrel, dus ik ging er al vanuit dat er dus ook geen kerstpakket zou zijn. Toch ineens melding van een pakket, dus helemaal blij. Het is retour afzender gegaan, want het was beschadigd. Nu maar hopen dat er nog een nieuwe komt, want stiekem zijn dit wel de dingen waar ik naar uit kijkquote:Op zondag 21 december 2025 21:36 schreef Schanu het volgende:
Fijn toch die complimenten, DJMO, je HEBT het ook heel goed gedaan![]()
Hier ook een bon als kerstpakket, maar dat komt omdat ik niet bij de kerstborrel kon zijn en daar kan je altijd je eigen kerstpakket samenstellen.
Alleen zou mijn VVV bon afgelopen week bezorgd moeten zijn, zegt PostNL en mijn app, maar dat is hij niet. Dus of vertraging en ten onrechte als bezorgd bestempeld, of dubbel pech dit jaar
Ik begreep van de shopper dat DHL het vandaag af kwam halen dus hopelijk zetten ze er deze avond meteen vaart achter.quote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef vosss het volgende:
Er was even wat onduidelijkheid aan mijn kant, maar na een DM wisseling met Laziness vond ik zowaar een track & trace code in mijn spam (waar ik eerder toch ook al gekeken had).
DHL doet kennelijk rustig aan, want al sinds 20 december staat de status op klaar voor versturen naar sorteercentrum /planning wordt gemaakt.
Zou lekker zijn als ze mijn pakket morgen nog hier weten te krijgen, want dan ben ik ook jarig
Volgens de T&T is het de 19de om 18:00 afgegeven bij een DHL punt en de 20ste daar opgehaald.quote:Op maandag 22 december 2025 17:18 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik begreep van de shopper dat DHL het vandaag af kwam halen dus hopelijk zetten ze er deze avond meteen vaart achter.
Je het gelijk dat was het andere pakketquote:Op maandag 22 december 2025 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens de T&T is het de 19de om 18:00 afgegeven bij een DHL punt en de 20ste daar opgehaald.
Dus komt goed.
Ben benieuwd.
Kan niet wachten.
🤗
Opgelostquote:Op maandag 22 december 2025 16:27 schreef vosss het volgende:
Er was even wat onduidelijkheid aan mijn kant, maar na een DM wisseling met Laziness vond ik zowaar een track & trace code in mijn spam (waar ik eerder toch ook al gekeken had).
DHL doet kennelijk rustig aan, want al sinds 20 december staat de status op klaar voor versturen naar sorteercentrum /planning wordt gemaakt.
Zou lekker zijn als ze mijn pakket morgen nog hier weten te krijgen, want dan ben ik ook jarig
Misschien kan @summer2bird even navraag doen bij diegene die jouw pakket zou samenstellen?quote:Op maandag 22 december 2025 20:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit meer wat gehoord nadat ik gekoppeld was als ontvanger. Nja ik had er in elk geval plezier van om te shoppen en iemand anders blij te maken, en dat dat goed is aangekomen.
Je shopper is nog hard aan het werk met de laatste pakkettenquote:Op maandag 22 december 2025 20:35 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit meer wat gehoord nadat ik gekoppeld was als ontvanger. Nja ik had er in elk geval plezier van om te shoppen en iemand anders blij te maken, en dat dat goed is aangekomen.
Ze heeft geen inzage in de koppelingenquote:Op maandag 22 december 2025 21:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien kan @:summer2bird even navraag doen bij diegene die jouw pakket zou samenstellen?
Op maandag 22 december 2025 21:13 schreef laziness het volgende:
Alvast gefeliciteerd.quote:Op maandag 22 december 2025 17:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Volgens de T&T is het de 19de om 18:00 afgegeven bij een DHL punt en de 20ste daar opgehaald.
Dus komt goed.
Ben benieuwd.
Kan niet wachten.
🤗
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |