Nope. Niet gelezen. Maar ik ken je een klein beetjequote:Op zaterdag 20 december 2025 14:01 schreef yvonne het volgende:
Iemand leest mijn topics over ouderwetse nieuwerwetse hapjes. Mét een prikkertje met vlaggetjes
Klopt helemaal. IK zit nu even zonder werkgever en dat soort dingen mis ik inderdaad wel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:08 schreef laziness het volgende:
Het is iets wat ik me pas sinds KPA ben gaan realiseren. Dat zodra je geen werkgever meer hebt je geen chocoladeletter of kerstpakket meer krijgt. Geen kerstdiner, geen personeelsfeest. En dat je die dingen juist heel erg gaat missen.
Dat is iets wat ik ook wel mis.quote:Op zaterdag 20 december 2025 16:08 schreef laziness het volgende:
Het is iets wat ik me pas sinds KPA ben gaan realiseren. Dat zodra je geen werkgever meer hebt je geen chocoladeletter of kerstpakket meer krijgt. Geen kerstdiner, geen personeelsfeest. En dat je die dingen juist heel erg gaat missen. Het plezier van een kerstpakket uitpakken. Iets onbekends, iets extra’s krijgen en daar dan van genieten.
Ik vind het fijn dat we dat geniet momentje met z’n allen kunnen bieden hier
Haha same. Punten in een cadeaubon omgeruild voor een bon die ik in twee bonnen kon omruilen zodat ik uiteindelijk een badjas kon bestellen.quote:Op zaterdag 20 december 2025 19:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb net mijn laatste kerstpakket van werk gehad. Daar is echt geen hol aan, stomme code voor stomme punten voor een cadeaubon want er is in die hele stomme shop geen cadeau te vinden dat ik zou willen hebben.
Fokpakket veel leuker
quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nope. Niet gelezen. Maar ik ken je een klein beetje
quote:Gisterenavond zat ik er even goed doorheen. De pakjes op de grond lonkten naar me...Ik kon wel even een lichtpuntje gebruiken.
Dus de pakjes open gemaakt..Haha wat leuk animal crossing LEGO. Moest echt hardop lachen🤣😍 wat een schot in de roos.
Het roze spatte er overal van af, wat een superleuk pakket. Voorlopig hoef ik me niet te vervelen en dat komt juist op het goede ..!!
Heel erg bedankt voor deze verwennerij Poes in doos en Qarrad ben er ontzettend blij mee...
quote:Ook nog de grote wensen donateur heel erg bedankt..De spareribs waren heerlijk.
Laziness bedankt voor de organisatie, geweldig goed gedaan.
Liefs van mij😘
Ja je twee grote hobbies waren Lego en Animal Crossing, dan is de link gauw gelegdquote:
Jij staat trouwens wel heel vaak op de foto’s dit jaarquote:Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ja je twee grote hobbies waren Lego en Animal Crossing, dan is de link gauw gelegd![]()
Heel veel plezier ermee, we hopen dat het je wat licht brengt in deze toch wel moeilijke tijd voor je!
Merry Christmas
Ja fantastisch hèquote:Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij staat trouwens wel heel vaak op de foto’s dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Summer2bird heeft toegang tot de mailbox. Uitpakposts kunnen daar naar toe gemaild worden als je anoniem wilt blijven of hulp nodig hebt met foto’s plaatsen. Zij zal dit overnemen deze week.
Mocht je meer op het organisatorische vlak contact willen kan je mij gewoon dm’en. Ik kijk 1x per dag wel even hier.Ik heb je lief mijn hele leven
Fijne lazy vakantie gewenst Lazinessquote:Op zondag 21 december 2025 07:58 schreef laziness het volgende:
Ik ben onderweg naar mijn vakantiebestemming.
quote:Op zondag 21 december 2025 07:58 schreef laziness het volgende:
Ik ben onderweg naar mijn vakantiebestemming.Veel plezier op vakantie, je hebt het verdientSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Summer2bird heeft toegang tot de mailbox. Uitpakposts kunnen daar naar toe gemaild worden als je anoniem wilt blijven of hulp nodig hebt met foto’s plaatsen. Zij zal dit overnemen deze week.
Mocht je meer op het organisatorische vlak contact willen kan je mij gewoon dm’en. Ik kijk 1x per dag wel even hier.
Twiddel
Ik ben onderweg naar mijn vakantiebestemming.Hele fijne vakantie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Summer2bird heeft toegang tot de mailbox. Uitpakposts kunnen daar naar toe gemaild worden als je anoniem wilt blijven of hulp nodig hebt met foto’s plaatsen. Zij zal dit overnemen deze week.
Mocht je meer op het organisatorische vlak contact willen kan je mij gewoon dm’en. Ik kijk 1x per dag wel even hier.S. 2014
J. 2016
Ik ben onderweg naar mijn vakantiebestemming.Fijne, welverdiende, vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Summer2bird heeft toegang tot de mailbox. Uitpakposts kunnen daar naar toe gemaild worden als je anoniem wilt blijven of hulp nodig hebt met foto’s plaatsen. Zij zal dit overnemen deze week.
Mocht je meer op het organisatorische vlak contact willen kan je mij gewoon dm’en. Ik kijk 1x per dag wel even hier.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |