abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 20 december 2025 @ 14:39:29 #26
147316 crew  DJMO
#trut
pi_219542871
quote:
17s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:01 schreef yvonne het volgende:
Iemand leest mijn topics over ouderwetse nieuwerwetse hapjes. Mét een prikkertje met vlaggetjes
Nope. Niet gelezen. Maar ik ken je een klein beetje :+

En die unicorn verslaving van je, tja. Dat weet ik al jaren _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Manager PR/Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 15:41:13 #27
269689 crew  Viv
pi_219543528
@yvonne wat mooi en fijn, niet alleen het ontvangen kerstpakket zelf maar ook de betekenis die het voor jou heeft. O+ :*
  zaterdag 20 december 2025 @ 16:08:25 #28
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_219543716
Het is iets wat ik me pas sinds KPA ben gaan realiseren. Dat zodra je geen werkgever meer hebt je geen chocoladeletter of kerstpakket meer krijgt. Geen kerstdiner, geen personeelsfeest. En dat je die dingen juist heel erg gaat missen. Het plezier van een kerstpakket uitpakken. Iets onbekends, iets extra’s krijgen en daar dan van genieten.

Ik vind het fijn dat we dat geniet momentje met z’n allen kunnen bieden hier :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 20 december 2025 @ 17:36:16 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219544251
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 16:08 schreef laziness het volgende:
Het is iets wat ik me pas sinds KPA ben gaan realiseren. Dat zodra je geen werkgever meer hebt je geen chocoladeletter of kerstpakket meer krijgt. Geen kerstdiner, geen personeelsfeest. En dat je die dingen juist heel erg gaat missen.
Klopt helemaal. IK zit nu even zonder werkgever en dat soort dingen mis ik inderdaad wel.

Maar ik heb nu veel plezier met alle mooie foto's hier! Erg mooi dat users hier dat willen doen voor andere mensen die ze nog nooit ontmoet hebben.
pi_219544295
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 16:08 schreef laziness het volgende:
Het is iets wat ik me pas sinds KPA ben gaan realiseren. Dat zodra je geen werkgever meer hebt je geen chocoladeletter of kerstpakket meer krijgt. Geen kerstdiner, geen personeelsfeest. En dat je die dingen juist heel erg gaat missen. Het plezier van een kerstpakket uitpakken. Iets onbekends, iets extra’s krijgen en daar dan van genieten.

Ik vind het fijn dat we dat geniet momentje met z’n allen kunnen bieden hier :Y
Dat is iets wat ik ook wel mis.
Ik wel eigenlijk volledig vanuit huis, maar ik wist van vergeten door mijn collega's op kantoor.
Vorig jaar hebben ze mij geen chocoladeletter en geen kerstpakket gestuurd.
Dit jaar wel, maar alleen omdat onze ceo het aan iemand gevraagd heeft. Anders waren ze het glad weer vergeten.

En de kerstborrel, of kerstontbijt, of wat ze dan ook organiseren, dat is gewoon niet te doen voor mij.

Dan is een fok kerstpakket extra leuk. Vooral ook omdat het voor jou is samengesteld, niet een algemeen pakket.
pi_219544870
Ik heb net mijn laatste kerstpakket van werk gehad. Daar is echt geen hol aan, stomme code voor stomme punten voor een cadeaubon want er is in die hele stomme shop geen cadeau te vinden dat ik zou willen hebben.
Fokpakket veel leuker :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 20 december 2025 @ 19:45:31 #32
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_219545129
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 19:14 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb net mijn laatste kerstpakket van werk gehad. Daar is echt geen hol aan, stomme code voor stomme punten voor een cadeaubon want er is in die hele stomme shop geen cadeau te vinden dat ik zou willen hebben.
Fokpakket veel leuker :Y
Haha same. Punten in een cadeaubon omgeruild voor een bon die ik in twee bonnen kon omruilen zodat ik uiteindelijk een badjas kon bestellen. _O-
pi_219545370
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:39 schreef DJMO het volgende:

[..]
Nope. Niet gelezen. Maar ik ken je een klein beetje :+

:D

En wat een mooi (maar ook verdrietig) verhaal @yvonne dat dit pakket je dan weer opvrolijkt. O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zaterdag 20 december 2025 @ 20:35:19 #34
244125 laziness
pi_219545699
quote:
Gisterenavond zat ik er even goed doorheen. De pakjes op de grond lonkten naar me...Ik kon wel even een lichtpuntje gebruiken.

Dus de pakjes open gemaakt..Haha wat leuk animal crossing LEGO. Moest echt hardop lachen🤣😍 wat een schot in de roos.
Het roze spatte er overal van af, wat een superleuk pakket. Voorlopig hoef ik me niet te vervelen en dat komt juist op het goede ..!!

Heel erg bedankt voor deze verwennerij Poes in doos en Qarrad ben er ontzettend blij mee...

quote:
Ook nog de grote wensen donateur heel erg bedankt..De spareribs waren heerlijk.

Laziness bedankt voor de organisatie, geweldig goed gedaan.

Liefs van mij😘
pi_219546429
Ik realiseerde me vandaag dat ik iedere dag opnieuw blij wordt van de twee vrolijke kerstballen die in mijn kerstpakket zaten en nu in mijn kerstboom hangen *;
Somebody that I used to know
pi_219547687
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2025 20:35 schreef laziness het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
[..]

Ja je twee grote hobbies waren Lego en Animal Crossing, dan is de link gauw gelegd ;)
Heel veel plezier ermee, we hopen dat het je wat licht brengt in deze toch wel moeilijke tijd voor je!
Merry Christmas O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 20 december 2025 @ 23:04:37 #37
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_219547758
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 22:56 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja je twee grote hobbies waren Lego en Animal Crossing, dan is de link gauw gelegd ;)
Heel veel plezier ermee, we hopen dat het je wat licht brengt in deze toch wel moeilijke tijd voor je!
Merry Christmas O+
Jij staat trouwens wel heel vaak op de foto’s dit jaar :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_219547802
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 23:04 schreef Symphonic het volgende:

[..]
Jij staat trouwens wel heel vaak op de foto’s dit jaar :D
Ja fantastisch hè O+ FOK!famous
pi_219548414
Mooi allemaal <3
  zondag 21 december 2025 @ 07:58:21 #40
244125 laziness
pi_219548681
Ik ben onderweg naar mijn vakantiebestemming.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Summer2bird heeft toegang tot de mailbox. Uitpakposts kunnen daar naar toe gemaild worden als je anoniem wilt blijven of hulp nodig hebt met foto’s plaatsen. Zij zal dit overnemen deze week.

Mocht je meer op het organisatorische vlak contact willen kan je mij gewoon dm’en. Ik kijk 1x per dag wel even hier.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 21 december 2025 @ 11:36:28 #41
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_219549593
quote:
4s.gif Op zondag 21 december 2025 07:58 schreef laziness het volgende:
Fijne lazy vakantie gewenst Laziness
pi_219549701
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Summer2bird heeft toegang tot de mailbox. Uitpakposts kunnen daar naar toe gemaild worden als je anoniem wilt blijven of hulp nodig hebt met foto’s plaatsen. Zij zal dit overnemen deze week.

Mocht je meer op het organisatorische vlak contact willen kan je mij gewoon dm’en. Ik kijk 1x per dag wel even hier.
Veel plezier op vakantie, je hebt het verdient :*
Twiddel
pi_219549793
Fijne vakantie @laziness !
pi_219549940
Fijne vakantie @laziness Geniet van je stressvrije Kerst!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_219550042
quote:
SPOILER

Hele fijne vakantie!
S. 2014
J. 2016
pi_219550145
Hele fijne vakantie Laziness, geniet ervan O+
  zondag 21 december 2025 @ 13:05:41 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_219550228
Fijne vakantie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Manager PR/Moderator zondag 21 december 2025 @ 14:58:04 #48
269689 crew  Viv
pi_219551249
@laziness geniet van je welverdiende vakantie en @summer2bird dank je wel voor het bijspringen! ~:) *G*
pi_219552238
Fijne vakantie Laziness. geniet er van!!
I'm not online, it's just your imagination
  Admin zondag 21 december 2025 @ 18:09:32 #50
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_219553057
quote:
SPOILER

Fijne, welverdiende, vakantie
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')