ahaquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik ipv van baas b aas typte
en die zis eet aas
* Homijn weerstaat de verleiding om een plaatje van een vis in een Z-vorm te makenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik ipv van baas b aas typte
en die zis eet aas
heerlijk dat AI niet dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
* Homijn weerstaat de verleiding om een plaatje van een vis in een Z-vorm te maken
Ik speel er alleen mee. Ik had AI ook gevraagd om een foto van mijn schuilplek te maken, maar die was lang niet zo mooi als mijn echte schuilplek.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk dat AI niet dan?
In de zin van je kunt er tegenwoordig best grappige dingen mee maken.
Nog steeds ben ik er geen voorstander van.
Want het blijft AI en uiteindelijk maakt het iedereen dommer. (heb hier hele motivatie voor waarom trouwens, maarja die zal niemand toch boeien.)
quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelluf!
* gebrokenglas geeft de bolk terug.
Jij hebt heul geen AI nodig, je bent creabea genoeg-bolkquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik speel er alleen mee. Ik had AI ook gevraagd om een foto van mijn schuilplek te maken, maar die was lang niet zo mooi als mijn echte schuilplek.
@laforest ze is er weer, en jij bent er weer niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen AI nodig, je bent creabea genoeg-bolk
* Dotteke geeft een trapje tegen je benen en zegt keihard ssssssttttttttquote:
ja snap ik, maar dat is voor de leuk en plaatjes en grappige filmpjes. Daarvoor vind ik het OK.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik speel er alleen mee. Ik had AI ook gevraagd om een foto van mijn schuilplek te maken, maar die was lang niet zo mooi als mijn echte schuilplek.
Wat hebben ze gedaan Yvonne?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:47 schreef yvonne het volgende:
Bij de pijnpoli een roesje krijgen.
Iets klopt hier niet
quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen AI nodig, je bent creabea genoeg-bolk
Pokerpoints, maak AI die?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap ik, maar dat is voor de leuk en plaatjes en grappige filmpjes. Daarvoor vind ik het OK.
Maar niet dat mensen hele opleidingen halen ermee door dat te gebruiken.
Ik zie de kennis hard achteruit gaan nl.
Want als ik "leerlingen" dan eens wat vraag wat echt terug gaat op de basis, dan weten ze het niet omdat ze alles op school gehaald hebben met AI onderhand al en opzoeken.
De echte basis en kennis is er niet.
Laat dat nou dus juist van essentieel belang zijn, zeker in de elektro.
Ja trucjes hebben ze geleerd of van moet dit doen om dat te bereiken etc.
Wat dat aan gaat is het onderwijs tot een diepte punt gedaald nu.
Ze leren het niet meer joh, niet uit boeken niet in praktijk op school ook
Onderwijs is het pad op gegaan van je moet het kunnen presenteren enzo met mooie (AI gegenereerde pokerpoints) en mooi lullen. Dat werkt dus om je diploma te halen.
Komen ze in de praktijk en geef ze een schroevendraaier en/of vraag wat zou je nu doen?
geen idee hebben ze, en meen dat echt en maak me er haast zorgen over. zover zelfs dat ik dan soms moet zeggen stop maar, omdat het onveilig gaat worden.
zeker in elektro dus, maar zal ook wel in andere vakken zijn.
Ja, banen bij m'n rug stilgelegd?quote:
Wat fijn dat jij een arts hebt die je naar de pijnpoli stuurt. Is dit de eerste keer dat je gaat?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, banen bij m'n rug stilgelegd?
Ik heb van schouder tot schouder littekenweefsel dat gods gruwelijk zeer doet.
Beterschap gewenst.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, banen bij m'n rug stilgelegd?
Ik heb van schouder tot schouder littekenweefsel dat gods gruwelijk zeer doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |