Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
De rekenmethodes zijn tegenwoordig heel anders dan vroeger.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Zou onderwijs niet enorm zijn veranderd over de jaren? Niet dat ik het kan vergelijken, onderwijs is hier sowieso totaal anders dan in Nederland. Maar wat ik zie van wiskunde is dat ik het meeste nog wel weet, maar scheikunde is toch wat dieper weggezakt.![]()
Ik mis pottenbakmeiskeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Even op je mobiel zoeken staat ze vast nog wel ergens
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De meeste kunnen tegenwoordig niet eens meer rekeningen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De rekenmethodes zijn tegenwoordig heel anders dan vroeger.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard! Geruchten gaan dat zelfs Willem-Alexander het iedere avond voordraagt aan Maxima.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
enige wat nog is blijven hangen bij mij is de Ursonate![]()
![]()
![]()
IK plaats er een terug
Ja je gaf het juiste voorbeeld
Oh meestal wordt daar geen gehoor aan gegeven
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog 1 dag!quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze baas! Hoelang ben je nog op vakantie?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AAn den Bolk juist wel hoor, als een het doet volgt de rest vanzelf
Misschien werkt het ook, als ik zeg even mij niet te bolkenWho cares if one more light goes out?
Tis weer traag hier oWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat niet werken.quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:41 schreef Lovely het volgende:
Misschien werkt het ook, als ik zeg even mij niet te bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jammer heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De site is bij tijd en wijle weer heel traag en verzenden wil dan niet quoten ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was even naar feedback, ik ben niet de enige
Ik kon net niet eens modden omdat het niet werkteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben blind getrouwd Belgie een het kijken, die trouwen zonder elkaar gezien te hebbenquote:
Ze zien elkaar pas bij het altaar![]()
Leuk taaltje dat BelgsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, nu doet hij het wel goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat op Videoland?quote:Op vrijdag 19 december 2025 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben blind getrouwd Belgie een het kijken, die trouwen zonder elkaar gezien te hebben
Ze zien elkaar pas bij het altaar![]()
Leuk taaltje dat Belgs
Dat lijkt mij wel raar, stel dat degene toch niet je type is en dan?
Who cares if one more light goes out?
Ja op video land, lijkt mij ook heel raarquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is dat op Videoland?
Dat lijkt mij wel raar, stel dat degene toch niet je type is en dan?
Maar goed bij MAFS is dat ook he dan zien ze elkaar ook pas voor het altaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hey Homijn,
Wel jammer dat alleen seizoen 7 t/m 10 erop staatquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op video land, lijkt mij ook heel raar
Maar goed bij MAFS is dat ook he dan zien ze elkaar ook pas voor het altaarWho cares if one more light goes out?
Ben met het laatste seizoen begonnen weet niet eens welke dat wasquote:Op vrijdag 19 december 2025 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel jammer dat alleen seizen 7 t/m 10 erop staatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gelukkig mis jij haar, tenminste nog iemand die haar mist als ze zichzelf niet mistquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Over ongeveer een half uurtje pak ik mijn laatste bakkie voor vandaag.quote:
Heb jij al gegeten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Goat YogaDus ik dacht, leuk, na afloop van de yoga, wordt er een geit geroosterdquote:We are super excited to share the wonderful love goats bring and the blessings of yoga!Maar helaas
Nee, dat lijkt me toch minder als snackquote:This class is held with live animals in their home. The animals are very friendly and should be respected at all times. They will move freely around as we move through our yoga practice. There is a possibility you, your clothing and towel could get nibbled or climbed on, as well as the possibility of them gifting you some pellets near or on you!![]()
![]()
* Homijn wil puntenMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Konijnen die willen krijgen op hun gestroopte billenquote:
We gooien ze dan in dan pan, zodat hij geen punten meer pakken kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, ik moet nog eten. Ik neem net even een noedels soepje.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over ongeveer een half uurtje pak ik mijn laatste bakkie voor vandaag.
Heb jij al gegeten?![]()
Hey Kree, heb je gemist. Hoe is het afgelopen met je b aas?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ga je verder eten dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog eten. Ik neem net even een noedels soepje.
Een noedelsioepje is dat zo zakje wat je leeggooit in een kom en waar je kokentwater op moet gooien?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, zoiets. Verder weet ik nog niet. Of ik doe snert of soep (want ik heb niet zoveel honger), of ik ga voor zo'n Knorr wok gerecht, daarvoor heb ik alle ingredienten in huis.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je verder eten dan?
Een noedelsioepje is dat zo zakje wat je leeggooit in een kom en waar je kokentwater op moet gooien?
Wat gooi(de) jij in de pan vandaag?![]()
haha ja las alle mentions en appjes enzo.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, heb je gemist. Hoe is het afgelopen met je b aas?
Moet zeggen wel lief dat jullie allemaal bezorgd waren.
Uiteindelijk trouwens niks aan de hand, hij wilde ff weten hoe en wat met name en waarom.
Nu was dat wel redelijk goed uit te leggen.
En had het ook gewoon opgenomen van tijd-voor-tijd uren, en doorgegeven.
Dus officieel niks aan de hand, was alleen beetje aan de late kant met doorgeven.
Daarom wilde mijn manager ff informeren over het hoe en wat en hoe het met me ging.
(hij weet gedeeltelijk trouwens mijn geschiedenis enzo, dus met name ook daardoor)
Niks aan de hand verder.
Had trouwens storingsdienst de hele week en dan doe ik meestal ff geen fok. Ook omdat nog alleens in de nacht gebeld worden enzo.
maar alles oke dus met mij.
En met jullie?
Heb ik nog wat gemist?
(lees btw niet terug hoor die topics van hele week)
Do what you love, love what you do!![]()
Vrijdag eet ik altijd makkelijkquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Verder weet ik nog niet. Of ik doe snert of soep (want ik heb niet zoveel honger), of ik ga voor zo'n Knorr wok gerecht, daarvoor heb ik alle ingredienten in huis.
Wat gooi(de) jij in de pan vandaag?
Wederom ui, champignons en zoetepaprika, maar dan heel fijn gesneden. Gebakken en toen twee eieren er door gekluts en dat op brood gedaan. Had ik nog nooit gedaan, maar was heel lekker en zo klaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk, daarom moet ik dus onderduikenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Konijnen die willen krijgen op hun gestroopte billen
We gooien ze dan in dan pan, zodat hij geen punten meer pakken kan
nee, dat was ook niet ter sprake ofzo hoor of reprimande. het was meer bezorgdheid van mijn manager, wat opzich dus ook nog wel te waarderen is.quote:
O, dus een broodmaaltijd. Niet teveel poespas dus.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag eet ik altijd makkelijk
Wederom ui, champignons en zoetepaprika, maar dan heel fijn gesneden. Gebakken en toen twee eieren er door gekluts en dat op brood gedaan. Had ik nog nooit gedaan, maar was heel lekker en zo klaar![]()
Fijn zo, is dat ook op gelost. Verstandig dat je niet op FOK! gaat als je stroringsdiensten hebtquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:27 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja las alle mentions en appjes enzo.
Moet zeggen wel lief dat jullie allemaal bezorgd waren.
Uiteindelijk trouwens niks aan de hand, hij wilde ff weten hoe en wat met name en waarom.
Nu was dat wel redelijk goed uit te leggen.
En had het ook gewoon opgenomen van tijd-voor-tijd uren, en doorgegeven.
Dus officieel niks aan de hand, was alleen beetje aan de late kant met doorgeven.
Daarom wilde mijn manager ff informeren over het hoe en wat en hoe het met me ging.
(hij weet gedeeltelijk trouwens mijn geschiedenis enzo, dus met name ook daardoor)
Niks aan de hand verder.
Had trouwens storingsdienst de hele week en dan doe ik meestal ff geen fok. Ook omdat nog alleens in de nacht gebeld worden enzo.
maar alles oke dus met mij.
En met jullie?
Heb ik nog wat gemist?
(lees btw niet terug hoor die topics van hele week)
Hier is niets gebeurd, erg rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hebt wel een geluk......... ik lust geen konijn, ik knuffel er alleen maar meequote:Op vrijdag 19 december 2025 18:28 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kijk, daarom moet ik dus onderduikenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kree,
Naar aanleiding van enkele recente voorvallen verwacht ik je maandag om 9 uur in mijn kantoor.
Groet,
<manager>
Oeh![]()
![]()
Ik doe vrijdags altijd brood, soms met een biefstukje. Maar dat had ik vorige weekquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dus een broodmaaltijd. Niet teveel poespas dus.
Dus nu ei met wat vitamientjes erbijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee joh vaak als ik hier dan zit te posten dan maak ik het ook later als ik eigenlijk van plan was.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, is dat ook op gelost. Verstandig dat je niet op FOK! gaat als je stroringsdiensten hebt
Hier is niets gebeurd, erg rustig hier
En is geen goed idee in storingsdiensten.
het was trouwens redelijk rustig, wel in het weekend op zaterdag/zondag midden in de nacht nog op pad geweest.
uiteindelijk 2 uurtjes werk,. dus keer 200%. nouja tijd voor tijd en heb ik vanmiddag ff van vrij genomen
kan ze ook uit laten betalen, maar hecht meer waarde aan tijd tegenwoordig als het geld.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, heb je gemist. Hoe is het afgelopen met je b aas?
Groot gelijk en als je het laat uitbetalen gaat een groot gedeelte naar de belastingquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh vaak als ik hier dan zit te posten dan maak ik het ook later als ik eigenlijk van plan was.
En is geen goed idee in storingsdiensten.
het was trouwens redelijk rustig, wel in het weekend op zaterdag/zondag midden in de nacht nog op pad geweest.
uiteindelijk 2 uurtjes werk,. dus keer 200%. nouja tijd voor tijd en heb ik vanmiddag ff van vrij genomen
kan ze ook uit laten betalen, maar hecht meer waarde aan tijd tegenwoordig als het geld.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
visa versa terugquote:
ja hoewel dat verhaal is me nog steeds onduidelijk, volgens mij maakt het namelijk niet uit.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Groot gelijk en als je het laat uitbetalen gaat een groot gedeelte naar de belasting
Het gaat uiteindelijk om de totaal berekening van inkomen geloof ik en schaal.
Maargoed weet er het fijne niet van en eigenlijk ook geen zin om uit te zoeken.
Denk namelijk toch weinig aan te doen.
Volgend jaar 4 uurtjes minder per week werken
* kree is wel tevreden weer
Wat ben je toch ook een schatquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, je mag ze ook houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op vrijdag 19 december 2025 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
?
chicliden achtige?
had vroeger aquarium ook
ja weet wel zeker, waarom die post is me ff niet duidelijkquote:
Nou mooi toch En over twee jaar met vervroegd pensioenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoewel dat verhaal is me nog steeds onduidelijk, volgens mij maakt het namelijk niet uit.
Het gaat uiteindelijk om de totaal berekening van inkomen geloof ik en schaal.
Maargoed weet er het fijne niet van en eigenlijk ook geen zin om uit te zoeken.
Denk namelijk toch weinig aan te doen.
Volgend jaar 4 uurtjes minder per week werken
* kree is wel tevreden weer
Omdat ik ipv van baas b aas typtequote:Op vrijdag 19 december 2025 18:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet wel zeker, waarom die post is me ff niet duidelijk
en die vis eet aas
[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 19-12-2025 18:42:38 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou voor jou mss, voor mij gaat het nog wel ff duren.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou mooi toch En over twee jaar met vervroegd pensioen
maargoed nog steeds geen hekel aan werken opzich.
Tja soms dagen wel eens, maar dat heeft iedereen wss wel hoe leuk het werk ook is
positief inzien helpt altijd wel
ahaquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik ipv van baas b aas typte
en die zis eet aas
* Homijn weerstaat de verleiding om een plaatje van een vis in een Z-vorm te makenquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik ipv van baas b aas typte
en die zis eet aas
heerlijk dat AI niet dan?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
* Homijn weerstaat de verleiding om een plaatje van een vis in een Z-vorm te maken
In de zin van je kunt er tegenwoordig best grappige dingen mee maken.
Nog steeds ben ik er geen voorstander van.
Want het blijft AI en uiteindelijk maakt het iedereen dommer. (heb hier hele motivatie voor waarom trouwens, maarja die zal niemand toch boeien.)
Ik speel er alleen mee. Ik had AI ook gevraagd om een foto van mijn schuilplek te maken, maar die was lang niet zo mooi als mijn echte schuilplek.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:41 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk dat AI niet dan?
In de zin van je kunt er tegenwoordig best grappige dingen mee maken.
Nog steeds ben ik er geen voorstander van.
Want het blijft AI en uiteindelijk maakt het iedereen dommer. (heb hier hele motivatie voor waarom trouwens, maarja die zal niemand toch boeien.)
quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zelluf!
* gebrokenglas geeft de bolk terug.
Jij hebt heul geen AI nodig, je bent creabea genoeg-bolkquote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik speel er alleen mee. Ik had AI ook gevraagd om een foto van mijn schuilplek te maken, maar die was lang niet zo mooi als mijn echte schuilplek.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
* yvonne snurkt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
@laforest ze is er weer, en jij bent er weer niet.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen AI nodig, je bent creabea genoeg-bolk
Ze doet het erom
* Dotteke geeft een trapje tegen je benen en zegt keihard ssssssttttttttquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij de pijnpoli een roesje krijgen.
Iets klopt hier niet
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
ja snap ik, maar dat is voor de leuk en plaatjes en grappige filmpjes. Daarvoor vind ik het OK.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:42 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik speel er alleen mee. Ik had AI ook gevraagd om een foto van mijn schuilplek te maken, maar die was lang niet zo mooi als mijn echte schuilplek.
Maar niet dat mensen hele opleidingen halen ermee door dat te gebruiken.
Ik zie de kennis hard achteruit gaan nl.
Want als ik "leerlingen" dan eens wat vraag wat echt terug gaat op de basis, dan weten ze het niet omdat ze alles op school gehaald hebben met AI onderhand al en opzoeken.
De echte basis en kennis is er niet.
Laat dat nou dus juist van essentieel belang zijn, zeker in de elektro.
Ja trucjes hebben ze geleerd of van moet dit doen om dat te bereiken etc.
Wat dat aan gaat is het onderwijs tot een diepte punt gedaald nu.
Ze leren het niet meer joh, niet uit boeken niet in praktijk op school ook
Onderwijs is het pad op gegaan van je moet het kunnen presenteren enzo met mooie (AI gegenereerde pokerpoints) en mooi lullen. Dat werkt dus om je diploma te halen.
Komen ze in de praktijk en geef ze een schroevendraaier en/of vraag wat zou je nu doen?
geen idee hebben ze, en meen dat echt en maak me er haast zorgen over. zover zelfs dat ik dan soms moet zeggen stop maar, omdat het onveilig gaat worden.
zeker in elektro dus, maar zal ook wel in andere vakken zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Wat hebben ze gedaan Yvonne?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:47 schreef yvonne het volgende:
Bij de pijnpoli een roesje krijgen.
Iets klopt hier nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij hebt heul geen AI nodig, je bent creabea genoeg-bolk![]()
of mss ben ik ouderwets, maarja ik concludeer alleen maar?
zelfs met MBO4 nu in deeltijd enzo waarvan ze officieel diploma hebben, ik vertrouw ze niet en die gasten moet je echt nog begeleiden ook.
toevoeging, wat ik btw niet erg vind opzich om te doen, maar een bedrijf snapt dat niet.
Die denkt ze hebben toch MBO4 elektro.........
Dus die gaan ervan uit dat ze dat zo doen en kennen.
ik merk in de praktijk als ik ze meeneem dat dat dus echt niet zo is. En vooral ze missen onwijs de basis, omdat ze niet leerde wat en hoe precies. Maar meer hoe ze het op kunnen zoeken.
laat dat nou precies dus juist onhandig zijn. Je moet die basis snappen, want ik zie als ik vraag. leg eens uit het verschil tussen spanning en stroom, dat ze daar al mee worstelen.Do what you love, love what you do!![]()
Pokerpoints, maak AI die?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:47 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap ik, maar dat is voor de leuk en plaatjes en grappige filmpjes. Daarvoor vind ik het OK.
Maar niet dat mensen hele opleidingen halen ermee door dat te gebruiken.
Ik zie de kennis hard achteruit gaan nl.
Want als ik "leerlingen" dan eens wat vraag wat echt terug gaat op de basis, dan weten ze het niet omdat ze alles op school gehaald hebben met AI onderhand al en opzoeken.
De echte basis en kennis is er niet.
Laat dat nou dus juist van essentieel belang zijn, zeker in de elektro.
Ja trucjes hebben ze geleerd of van moet dit doen om dat te bereiken etc.
Wat dat aan gaat is het onderwijs tot een diepte punt gedaald nu.
Ze leren het niet meer joh, niet uit boeken niet in praktijk op school ook
Onderwijs is het pad op gegaan van je moet het kunnen presenteren enzo met mooie (AI gegenereerde pokerpoints) en mooi lullen. Dat werkt dus om je diploma te halen.
Komen ze in de praktijk en geef ze een schroevendraaier en/of vraag wat zou je nu doen?
geen idee hebben ze, en meen dat echt en maak me er haast zorgen over. zover zelfs dat ik dan soms moet zeggen stop maar, omdat het onveilig gaat worden.
zeker in elektro dus, maar zal ook wel in andere vakken zijn.
Ja, banen bij m'n rug stilgelegd?quote:
Ik heb van schouder tot schouder littekenweefsel dat gods gruwelijk zeer doet.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Wat fijn dat jij een arts hebt die je naar de pijnpoli stuurt. Is dit de eerste keer dat je gaat?quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, banen bij m'n rug stilgelegd?
Ik heb van schouder tot schouder littekenweefsel dat gods gruwelijk zeer doet.
Hopelijk helpt het en heb je minder pijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bedoel AI maakte ook al best oke liedjes met zang en muziek.
Naja dan moet een powerpoint helemaal makkelijk zijn
LOL
managers en recruiters kicken erop, (deels omdat die ook niet beter weten)
Want ziet er gelikt uit. Maarja zegt dat wat over je kennis als je in het veld met draden zit te klooien enzo en weten ook vooral wat je aan het doen bent..
Vrij weinig meestal......
Dat weet onze installatie verantwoordelijke ook, die dus boven mij staat.
En had een goed gesprek met hem vandaag, en hebben we nog eens doorgenomen van hoe de staat is van nu leerlingen met "MBO". of "LTS". nog en met wat je nu soms binnen krijgt en HRM aan neemt omdat ze zich goed konden verkopen.
Het is zorgwekkend was de conclusie. en niet dat ik mezelf een veer in mijn reet wil steken.
Want weet ook niet alles en moet dingen opzoeken.
maar weet zeker mijn generatie leerde het stukken beter als dat ze nu van school afkomen. en dat is wmb een feit. zeker in uitvoerende werkzaamheden.
hogerop is het toch meer goed kunnen lullen als kennis hebben.Do what you love, love what you do!![]()
amenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterschap gewenst.quote:Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, banen bij m'n rug stilgelegd?
Ik heb van schouder tot schouder littekenweefsel dat gods gruwelijk zeer doet.MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Hey............ je holkt mij
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: