OK, ik zal eens kijken. Maar waarom kon gister alles en nu niks?quote:Op vrijdag 19 december 2025 12:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gebruik een andere AI
Nano banana
Seedream
Vraag het ChatGPTquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
OK, ik zal eens kijken. Maar waarom kon gister alles en nu niks?
Hij zegt dat er wel eens wat door de restricties heen kan wurmen maar dan had ik toen wel heel veel geluk en nu alleen maar pech met dezelfde bewoordingen.quote:
Geen idee, ik gebruik ChatGTP niet, vind het te veel hallucinerenquote:Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
OK, ik zal eens kijken. Maar waarom kon gister alles en nu niks?
Maar wat jij noemt is voornamelijk vanuit scratch een afbeelding genereren toch? Ik wil juist bestaande beelden aanpassenquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Geen idee, ik gebruik ChatGTP niet, vind het te veel hallucineren
Vraag je AI anders ffquote:Op vrijdag 19 december 2025 13:46 schreef roos94 het volgende:
[..]
Maar wat jij noemt is voornamelijk vanuit scratch een afbeelding genereren toch? Ik wil juist bestaande beelden aanpassen
Nee gewoon "put the kid/girl/child next to a xyz"quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
geef je aan dat het je dochter is?
hij is vaak makkelijker als je zegt dat jij het bent op de foto en zoquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee gewoon "put the kid/girl/child next to a xyz"
Hij detecteert gewoon minderjarigenquote:Op vrijdag 19 december 2025 14:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hij is vaak makkelijker als je zegt dat jij het bent op de foto en zo
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 december 2025 13:51 schreef Fok-it het volgende:
Je upload fotos van je dochter naar Chat? Loll
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |