abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 25 december 2025 @ 14:22:10 #251
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219589296
quote:
2s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dan weet je vast ook wel welke voormalig POTUS heeft gepleit voor het openbaar maken van ALLES wat met Epstein te maken heeft.
Was een beetje dom.
Misschien raakt het ook wel de nationale veiligheid als alles geopenbaard wordt.
We weten het niet.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219589329
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:22 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Was een beetje dom.
Misschien raakt het ook wel de nationale veiligheid als alles geopenbaard wordt.
We weten het niet.
Als de nationale veiligheid verweven is met kindermisbruik is er iets goed fout en verdient het helemaal geopenbaard te worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219589767
Vraag me af wanneer de Epstein files hun eigen extentie code krijgen. :P
pi_219589844
quote:
1s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Vast en zeker documenten met Hunter Biden, Bill Clinton, en Obama zijn Afrikaanse geboortecertifcaat en heiligverklaring van Trump
Het is gewoon een Mossad OP
pi_219589897
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 15:02 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Het is gewoon een Mossad OP
Mwah of hij gelooft dat de sterkste kan pakken wat die pakken wil. Alleen China is een concurrent en de EU zit Amerika alleen maar in de weg. Daarom dat hij een einde aan de EU wil want dan zijn de Europese landen zwakker en vooral afhankelijk
pi_219603411
Bekijk deze YouTube-video

Meer dan 10 miljoen bestanden worden waarschijnlijk achterover gehouden door MAGA.
Miljarden die via Epstein en zijn hoge vriendjes werden doorgesluisd. ZIEK!
graag op anoniem
pi_219603824
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 17:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

Meer dan 10 miljoen bestanden worden waarschijnlijk achterover gehouden door MAGA.
En dat terwijl het volgens Trump zelf een "Democratic hoax" was. :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_219613080
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:22 schreef phpmystyle het volgende:
We weten het niet.
Het raakt Trump en enkele van zijn vrienden zoals Bannon. Daarom word er zoveel zwart gelakt en achter gehouden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 27 december 2025 @ 12:45:32 #259
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219613174
Zolang Trump er zit zal alles wat hem en zijn vriendjes echt raakt niet openbaar gemaakt worden vermoed ik.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 27 december 2025 @ 12:55:35 #260
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219613338
D
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 12:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het raakt Trump en enkele van zijn vrienden zoals Bannon. Daarom word er zoveel zwart gelakt en achter gehouden.
Duh dat weet ik ook wel.
Ik ben mij gewoon nog aan het verkneukelen dat iedereen die documenten openbaar wil en dan krijgt men dit.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219613439
De Netflix documentaires over Epstein en Maxwell geven een kristalhelder beeld van het misbruik. Natuurlijk hebben Trump, Clinton, Andrew, etc. allemaal gebruik gemaakt van de “diensten” die Epstein had geregeld.
pi_219613639
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 17:37 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

Alsof dit niet altijd al gebeurt, onder welke hotemetoot dan ook. Zowel daar als hier. Waarschijnlijk is dit allemaal maar een topje van de ijsberg.
pi_219634347
Je kunt dacht ik de zwartgelakte delen in de officiele documenten kopieren en plakken in een andere app. En dan kun je de tekst zien. Maar zowel democraten als republikeinen hebben jaren de tijd gehad om alles voor zichzelf te scrubben. Of doxumenten zelfs te vervalsen. Is weer top gegaan allemaal he?

En hoe zit het nu met al die 'aluhoedjes/wappie' roepers?
pi_219643261
Van: 'release de Epstein-files' naar 'release any Epstein-file met democrats' :')

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219650341
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 22:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Van: 'release de Epstein-files' naar 'release any Epstein-file met democrats' :')

[ x ]
Je weet zelf dat Trump een democraat was voor 2015 he? Dat Trump zich bevond in deze kringen destijds is niet zo gek.

Zijn er wel meer die zagen hoe eng/corrupt en vies deze partij is zoals Elon, Tulsi, RFK en ja ook Trump.

Epstein was DNC's fixer voor meiden.. waarom denk je anders dat hij besties was met Bill Clinton.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219650389
W
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:04 schreef Kottnauer het volgende:
De Netflix documentaires over Epstein en Maxwell geven een kristalhelder beeld van het misbruik. Natuurlijk hebben Trump, Clinton, Andrew, etc. allemaal gebruik gemaakt van de “diensten” die Epstein had geregeld.
wordt daar wel uit de doeken gedaan dat dit gewoon een geënsceneerde Mossad operatie was t.b.v. invloed in de interne politiek van de VS?
Zo nee, waardeloze docu
Vakman pur sang
pi_219650712
Hoe zit het met Russische vriendjes in de Epstein archieven?
pi_219650870
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
wordt daar wel uit de doeken gedaan dat dit gewoon een geënsceneerde Mossad operatie was t.b.v. invloed in de interne politiek van de VS?
Zo nee, waardeloze docu
Nee, maar dat wordt ook niet weersproken. Ik vond het een goede documentaire, omdat heel nauwkeurig de werkwijze van Epstein & Maxwell wordt beschreven. Hóe precies kregen zij de tientallen jonge meisjes zover dat ze seks hadden met allerlei oude mannen? Op een heel geslepen geleidelijke wijze. Voor zichzelf praatten ze het goed omdat het, in hun ogen, gewoon prostituees waren. Okay, zeiden ze dan, misschien waren het dan wel minderjarige prostituees, maar dat konden zij ook niet weten. Het waren in elk geval sekswerkers die er goed voor werden betaald en ze deden het ook “vrijwillig”. Een hele zieke en wrede denkwijze.

Dit staat los van de eventuele betrokkenheid van de Mossad. Zijn daar bewijzen voor of is het alleen een theorie?
pi_219651798
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
W
[..]
Zo nee, waardeloze docu
Never go full wappie :{
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_219652145
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 14:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Never go full wappie :{
Ik vind het eerder naïef dat niet te zien, je staat erboven op met alle feiten die er zijn, hoe zal dat anders komen dan?
Onbekende man maakt fortuin met onbekende bedrijven, kent heel machtig democratisch Amerika? Weet ze naar een eiland te krijgen waar continue foto’s werden gemaakt en gechanteerd met bewust hoeren en minderjarigen te ronselen.
Wat was dit dan? Een uit de hand gelopen hobby?

Typisch Mossad werkwijze. Ook de verwantenheid binnen familie van zowel Jeffrey als Maxwell wijzen hierop.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')