Ik vind het allemaal één grote poppenkastquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zullen vast ook democraten tussen die fotos zitten. Of weet ik het wat waarom ze dat niet deden.
Het verschil is dat het nu letterlijk moet van de wet. En ze het nog niet doen.
Zonder context kan je er nog niet veel mee nee. Die moeten ze dan ook geven, maar ook dat doen ze niet.
En volgens die zelfde doj die nu de wet niet volgt. Bestonden heel die files niet eens
Alleen lakken ze niet toevallig wat namen die je eigenlijk zogenaamd niet zou mogen weten weg, maar stukken tekst welke ze bij discreet gewoon hadden moeten vrijgeven, waardoor ze nog meer wantrouwen in de vrijgave kweken.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:59 schreef raptorix het volgende:
Dat hele foutieve zwartlakken is natuurlijk wel heel opzichtig, als ik verdachte was zou ik dat ook laten doen, en dan precies op de wat minder erg stukjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 24 december 2025 11:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ik zou hem snel maar een MAGA stempel geven die Cenkie.
quote:Op woensdag 24 december 2025 11:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Ik zou hem snel maar een MAGA stempel geven die Cenkie.
MJT <3 echt een powervrouwquote:
Kan je ipv maar gewoon video's te dumpen uitleggen wat er in die video's wordt uitgelegd? je dumpt maar gewoon rare clickbait video's om andere berichten weg te spammen, heb je tactiek wel door.quote:Op woensdag 24 december 2025 12:58 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zo wat duidelijker voor je? Of is dit nog te ingewikkeld voor je?quote:Op woensdag 24 december 2025 13:25 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Kan je ipv maar gewoon video's te dumpen uitleggen wat er in die video's wordt uitgelegd? je dumpt maar gewoon rare clickbait video's om andere berichten weg te spammen, heb je tactiek wel door.
Ok, dankje, en wat is jouw eigen conclusie hieruit? Want ik neem aan dat je deze video voor een reden hier neergooit. Er zit een motivatie achter.quote:Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Zo wat duidelijker voor je? Of is dit nog te ingewikkeld voor je?
• Hoofdonderwerp: Bespreking van de nieuw vrijgegeven Epstein-documenten (batch van 23 december 2025) met vermeldingen van Donald Trump.
• Belangrijkste bewering: Trump vloog minstens 8 keer met Epstein's privéjet (1993–1996), soms met Ghislaine Maxwell, familieleden (o.a. Marla Maples, Eric en Tiffany Trump) of anderen; dit overlapt met de periode rond de eerste FBI-tip over Epstein's activiteiten (rond 1996).
• Commentaar O'Donnell: Beschuldigt het "volledig corrupte Trump-ministerie van Justitie" van mogelijke pogingen om Trump-gerelateerde informatie te onderdrukken of te redigeren.
Je liegende cultleider wordt exposed:quote:Op woensdag 24 december 2025 13:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ok, dankje, en wat is jouw eigen conclusie hieruit? Want ik neem aan dat je deze video voor een reden hier neergooit. Er zit een motivatie achter.
Dat roepen jullie al bijna 10 jaar.. hebben jullie hem deze keer wel? zijn mails uit 2020 toen de TDS al strong was.quote:Op woensdag 24 december 2025 15:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Je liegende cultleider wordt exposed:
[ x ]
Moet je toch zien hoe zielig en bang jouw cult regime is, zogenaamd nepdocumenten uitbrengen en dan onafhankelijke media aanvallenquote:Op woensdag 24 december 2025 16:14 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat roepen jullie al bijna 10 jaar.. hebben jullie hem deze keer wel? zijn mails uit 2020 toen de TDS al strong was.
De documenten waren op verschillende manieren geredigeerd. Soms als pdf waar zwarte afbeeldingen de tekst alleen maar afdekken. Dan is een simpele copy-paste genoeg om de onderliggende tekst leesbaar te maken.quote:Op woensdag 24 december 2025 16:38 schreef Treinmeneer het volgende:
Ik heb een drukke werkweek gehad en kreeg via via het volgende mee:
Er ging een bericht rond dat sommige redacties waren gemaakt vanuit de website zelf, dat wanneer je een actie uitvoerde, de redactie verdween. Klopt dit?
[ afbeelding ]
Gewoon alles selecteren en plakken in een ander document. Toch fijn dat ze alle capabele mensen ontslagen hebben tijdens de purgequote:Op woensdag 24 december 2025 16:38 schreef Treinmeneer het volgende:
Ik heb een drukke werkweek gehad en kreeg via via het volgende mee:
Er ging een bericht rond dat sommige redacties waren gemaakt vanuit de website zelf, dat wanneer je een actie uitvoerde, de redactie verdween. Klopt dit?
[ afbeelding ]
Vast en zeker documenten met Hunter Biden, Bill Clinton, en Obama zijn Afrikaanse geboortecertifcaat en heiligverklaring van Trumpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op donderdag 25 december 2025 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
We hebben genoeg gezien van al die epstein files. We geloven het wel.
Dit boek - en topic - kan wat mij betreft dicht. Laten we 2026 met een schone lei beginnen en Trump beoordelen op zijn merites.
En dan nu nog een keer omdat het zó leuk is:Dan weet je vast ook wel welke voormalig POTUS heeft gepleit voor het openbaar maken van ALLES wat met Epstein te maken heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |