abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219574539
Je kunt in elk geval altijd lachen met linkse complotwappies.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 24 december 2025 @ 05:38:26 #227
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_219574647
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja zullen vast ook democraten tussen die fotos zitten. Of weet ik het wat waarom ze dat niet deden.

Het verschil is dat het nu letterlijk moet van de wet. En ze het nog niet doen.
Zonder context kan je er nog niet veel mee nee. Die moeten ze dan ook geven, maar ook dat doen ze niet.

En volgens die zelfde doj die nu de wet niet volgt. Bestonden heel die files niet eens :')
Ik vind het allemaal één grote poppenkast
Ik ben inmiddels overleden
  woensdag 24 december 2025 @ 08:53:12 #228
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219575137
nvm al benoemd hier :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219575155
Dat hele foutieve zwartlakken is natuurlijk wel heel opzichtig, als ik verdachte was zou ik dat ook laten doen, en dan precies op de wat minder erg stukjes.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 24 december 2025 @ 09:11:09 #230
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219575235
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 08:59 schreef raptorix het volgende:
Dat hele foutieve zwartlakken is natuurlijk wel heel opzichtig, als ik verdachte was zou ik dat ook laten doen, en dan precies op de wat minder erg stukjes.
Alleen lakken ze niet toevallig wat namen die je eigenlijk zogenaamd niet zou mogen weten weg, maar stukken tekst welke ze bij discreet gewoon hadden moeten vrijgeven, waardoor ze nog meer wantrouwen in de vrijgave kweken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_219576334
twitter

Ik zou hem snel maar een MAGA stempel geven die Cenkie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219576777
quote:
11s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Bekijk deze YouTube-video
graag op anoniem
pi_219576945
quote:
11s.gif Op woensdag 24 december 2025 11:49 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

twitter
graag op anoniem
pi_219576960
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:22 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
[ x ]
MJT <3 echt een powervrouw
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_219576972
quote:
Kan je ipv maar gewoon video's te dumpen uitleggen wat er in die video's wordt uitgelegd? je dumpt maar gewoon rare clickbait video's om andere berichten weg te spammen, heb je tactiek wel door.
pi_219577110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Kan je ipv maar gewoon video's te dumpen uitleggen wat er in die video's wordt uitgelegd? je dumpt maar gewoon rare clickbait video's om andere berichten weg te spammen, heb je tactiek wel door.
Zo wat duidelijker voor je? Of is dit nog te ingewikkeld voor je?

Hoofdonderwerp: Bespreking van de nieuw vrijgegeven Epstein-documenten (batch van 23 december 2025) met vermeldingen van Donald Trump.
Belangrijkste bewering: Trump vloog minstens 8 keer met Epstein's privéjet (1993–1996), soms met Ghislaine Maxwell, familieleden (o.a. Marla Maples, Eric en Tiffany Trump) of anderen; dit overlapt met de periode rond de eerste FBI-tip over Epstein's activiteiten (rond 1996).
Commentaar O'Donnell: Beschuldigt het "volledig corrupte Trump-ministerie van Justitie" van mogelijke pogingen om Trump-gerelateerde informatie te onderdrukken of te redigeren.
graag op anoniem
pi_219577241
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Zo wat duidelijker voor je? Of is dit nog te ingewikkeld voor je?

Hoofdonderwerp: Bespreking van de nieuw vrijgegeven Epstein-documenten (batch van 23 december 2025) met vermeldingen van Donald Trump.
Belangrijkste bewering: Trump vloog minstens 8 keer met Epstein's privéjet (1993–1996), soms met Ghislaine Maxwell, familieleden (o.a. Marla Maples, Eric en Tiffany Trump) of anderen; dit overlapt met de periode rond de eerste FBI-tip over Epstein's activiteiten (rond 1996).
Commentaar O'Donnell: Beschuldigt het "volledig corrupte Trump-ministerie van Justitie" van mogelijke pogingen om Trump-gerelateerde informatie te onderdrukken of te redigeren.
Ok, dankje, en wat is jouw eigen conclusie hieruit? Want ik neem aan dat je deze video voor een reden hier neergooit. Er zit een motivatie achter.
pi_219578098
quote:
14s.gif Op woensdag 24 december 2025 13:55 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ok, dankje, en wat is jouw eigen conclusie hieruit? Want ik neem aan dat je deze video voor een reden hier neergooit. Er zit een motivatie achter.
Je liegende cultleider wordt exposed:
twitter
graag op anoniem
pi_219578300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 december 2025 15:41 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Je liegende cultleider wordt exposed:
[ x ]
Dat roepen jullie al bijna 10 jaar.. hebben jullie hem deze keer wel? zijn mails uit 2020 toen de TDS al strong was.
pi_219578482
Ik heb een drukke werkweek gehad en kreeg via via het volgende mee:

Er ging een bericht rond dat sommige redacties waren gemaakt vanuit de website zelf, dat wanneer je een actie uitvoerde, de redactie verdween. Klopt dit?

Doei
pi_219578836
quote:
10s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:14 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dat roepen jullie al bijna 10 jaar.. hebben jullie hem deze keer wel? zijn mails uit 2020 toen de TDS al strong was.
Moet je toch zien hoe zielig en bang jouw cult regime is, zogenaamd nepdocumenten uitbrengen en dan onafhankelijke media aanvallen _O-
Bekijk deze YouTube-video
graag op anoniem
pi_219578852
quote:
3s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:38 schreef Treinmeneer het volgende:

Er ging een bericht rond dat sommige redacties waren gemaakt vanuit de website zelf, dat wanneer je een actie uitvoerde, de redactie verdween. Klopt dit?

[ afbeelding ]
De documenten waren op verschillende manieren geredigeerd. Soms als pdf waar zwarte afbeeldingen de tekst alleen maar afdekken. Dan is een simpele copy-paste genoeg om de onderliggende tekst leesbaar te maken.

Bij een tweede methode schijnt het zwarte vlak een beetje transparant te zijn. Door te rommelen met helderheid en contrast kon je dan kennelijk de tekst er onder min of meer leesbaar maken.

Dan doen er ook nog geruchten/speculaties de ronde dat dit een opzetje is, en dat de voor Trump echt belastende documenten op een niet te omzeilen manier zwartgelakt zijn, zodat door deze "hack" het alleen maar lijkt alsof de zwartgelakte passages voor Trump niet enorm belastend zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2025 17:29:02 ]
  donderdag 25 december 2025 @ 11:20:02 #243
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_219586975
quote:
3s.gif Op woensdag 24 december 2025 16:38 schreef Treinmeneer het volgende:

[ afbeelding ]
Gewoon alles selecteren en plakken in een ander document. Toch fijn dat ze alle capabele mensen ontslagen hebben tijdens de purge _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_219587244
Staat veel opzienbarends in, maar we leven toch al in een post truth samenleving dus ik denk dat er niks van terecht gaat komen m.b.t. Trump of Clinton.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_219588784
Fijne kerst
twitter
pi_219589012
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef Since2003 het volgende:
Fijne kerst
[ x ]
Vast en zeker documenten met Hunter Biden, Bill Clinton, en Obama zijn Afrikaanse geboortecertifcaat en heiligverklaring van Trump
pi_219589036
quote:
0s.gif Op donderdag 25 december 2025 13:32 schreef Since2003 het volgende:
Fijne kerst
[ x ]
Puur toeval. :{w
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 25 december 2025 @ 14:00:08 #248
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219589129
We hebben genoeg gezien van al die epstein files. We geloven het wel.
Dit boek - en topic - kan wat mij betreft dicht. Laten we 2026 met een schone lei beginnen en Trump beoordelen op zijn merites.

En dan nu nog een keer omdat het zó leuk is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219589279
quote:
7s.gif Op donderdag 25 december 2025 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
We hebben genoeg gezien van al die epstein files. We geloven het wel.
Dit boek - en topic - kan wat mij betreft dicht. Laten we 2026 met een schone lei beginnen en Trump beoordelen op zijn merites.

En dan nu nog een keer omdat het zó leuk is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan weet je vast ook wel welke voormalig POTUS heeft gepleit voor het openbaar maken van ALLES wat met Epstein te maken heeft.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 25 december 2025 @ 14:21:07 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219589290
Wel grappig die mensen selectief ineens niks meer willen doen met seksueel misbruik van kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')