Ja, eerder nu pasquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
de oliebollenkraam staat er al 2 maanden heur
Hellloquote:
AL vakantie, of werk je gewoon door tussen Kerst en oud en nieuw?quote:
Ik werk lekker vanuit huisquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL vakantie, of werk je gewoon door tussen Kerst en oud en nieuw?
Dat kan ook natuurlijkquote:
Ja, al de hele maand zowat. Dus is wel ff goedquote:
Scheelt je wel reistijd, weet niet of je ver moet reizen naar je werk?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, al de hele maand zowat. Dus is wel ff goed
een plant van ledlampjes. Das wel anders dan gewoon een lampjequote:Op vrijdag 19 december 2025 09:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat denk ik.Zo'n gegniffel. Is toch naar dat er iemand neergeknuppeld wordt? Maar ja, als het om lampjes gaat, mag dat kennelijk.
Half uurtjequote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Scheelt je wel reistijd, weet niet of je ver moet reizen naar je werk?
ja dat is wel belangrijker.quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een plant van ledlampjes. Das wel anders dan gewoon een lampje
nee ik ga straks badmintonnenquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is wel belangrijker.
ben je al geweest vandaag
als je in NL bent in januari, ga je dan een potje met lucky doen?quote:
hmm staat niet op de planningquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je in NL bent in januari, ga je dan een potje met lucky doen?
O, dat is makkelijk te doen. Beter als uren. En dan die filesquote:
Zijn er heel watquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk de boompjes![]()
worden morgen geplant. Is voor mijn buurvrouw en mij
[ afbeelding ]
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is makkelijk te doen. Beter als uren. En dan die files
Oeeeeehquote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk de boompjes![]()
[ afbeelding ]
Denk je dat-ie de overtocht op de ferry overleeft?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een plant van ledlampjes. Das wel anders dan gewoon een lampje
Binnen hoeveel dagen zijn die bruin?quote:Op vrijdag 19 december 2025 10:24 schreef bitterbal het volgende:
kijk de boompjes![]()
[ afbeelding ]
ja dat hoop ik reccequote:Op vrijdag 19 december 2025 10:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat-ie de overtocht op de ferry overleeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |