Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je aan den borrel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O morgen borrelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed begin van je vakantie 🤭quote:Op donderdag 18 december 2025 21:45 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Nee nee, morgen kan ik genoeg drinkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ook wel zin om te saufen maar doe dat toch maar andere keerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Morgen weekend tochquote:Op donderdag 18 december 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
ook wel zin om te saufen maar doe dat toch maar andere keer![]()
Pijn ná kanker. De behandelingen hebben schade aangerichtquote:Op donderdag 18 december 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sterkte vrijdag. Is het ivm behandeling van pijn bij kanker? (meen dat je eerder eens wat over prednison deelde)
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 18-12-2025 21:50:26 ]Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Heb jij ook vrij tussen Kerst en oud en nieuw?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:47 schreef hemarookworst het volgende:
ook wel zin om te saufen maar doe dat toch maar andere keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij drinkt wel geregeld een drankje?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:47 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Op zijn tijd wel(altijd tijd)
[..]
Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪![]()
Leuk om te doen.. gelukkig hoef ik het niet zelf te makenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent wel druk bezig met die kerst UIsGoed bezig, want ze zijn wel mooi!
Pijn ná kanker. De behandelingen hebben schade aangerichtquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef yvonne het volgende:
quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 december 2025 10:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Sterkte vrijdag. Is het ivm behandeling van pijn bij kanker? (meen dat je eerder eens wat over prednison deelde)
[/quote]
Sterkte hoor![]()
![]()
Hey Yvonne
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte hoorquote:Op donderdag 18 december 2025 21:50 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Pijn ná kanker. De behandelingen hebben schade aangericht
[/quote]
Dankjewel
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Vaak paar wijntjes na het eten, maar niet laveloos zuipen....morgen welquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij drinkt wel geregeld een drankje?![]()
![]()
![]()
En dan weet je niets meer. Maar het was zo gezellig 😆quote:Op donderdag 18 december 2025 21:51 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Vaak paar wijntjes na het eten, maar niet laveloos zuipen....morgen wel
Ah lekker tochquote:Op donderdag 18 december 2025 21:51 schreef Doc-holliday het volgende:
[..]
Vaak paar wijntjes na het eten, maar niet laveloos zuipen....morgen wel![]()
![]()
En dan zaterdag een katertje
Een katertje valt wel mee. Maar een jager
Nee, ik werk door al zal het heel rustig zijn, bijna al mijn werk af voor dit jaarquote:Op donderdag 18 december 2025 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij ook vrij tussen Kerst en oud en nieuw?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jawel hoor blijf scherpquote:Op donderdag 18 december 2025 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan weet je niets meer. Maar het was zo gezellig 😆![]()
![]()
Ik heb de hele week een kater.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker toch![]()
En dan zaterdag een katertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijna nooit last van, wat water tussendoor danquote:Op donderdag 18 december 2025 21:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah lekker toch![]()
En dan zaterdag een katertje![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: