Daar hoopte ik al opquote:Op donderdag 18 december 2025 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zal me inhouden om je ouders niet bellen om ze te feliciteren
Ja! Ik heb gisteren 8x positief getest en vanmorgen ook een knaltestquote:Op donderdag 18 december 2025 21:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus je hebt pas net een positieve test gehadEn dat na 3 jaar, logisch dat je overloopt van geluk! Zo gegund!
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Aan mij ook niet!
* Recce belt RTL Boulevard
Zo fijnquote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Ik heb gisteren 8x positief getest en vanmorgen ook een knaltest
Dat is geen half werk!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja! Ik heb gisteren 8x positief getest en vanmorgen ook een knaltest
Ik had de hint met de thee niet gesnapt hoorquote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pas 4 weken![]()
Maar ik loop over van geluk. Dus kon het niet laten en als het dan geraden word. Zo moeilijk was het ook niet in dit geval. Dan zeg ik het toch maar
Ik heb jou wel op facebook denk ik?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
Nee jullie niet maar een aantal mensen kennen mijn man of mij en andere mensen uit m’n RL wel. Je zal net zien dat ze hier lezen.
Ja hèquote:
ik hoor steeds meer mensen die geen cafeïne willen hebben dus legde de link ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had de hint met de thee niet gesnapt hoor
even vragen of ze de carpaccio even in de magnetron willen doenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja hèmoest echt zo hard huilen gisteren
![]()
Overleggen met kater om het toch zsm te vertellen aan m’n zussen en ouders. Want dat kerstdiner komt er aan. En niemand die het accepteert dat ik ineens geen carpaccio eet of wijn drink.
Kon het niet gelovenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is geen half werk!Gefeliciteerd!!
Ik heb al eventjes geen Facebook meer. M’n profiel staaat op inactief.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb jou wel op facebook denk ik?
Goeiequote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
even vragen of ze de carpaccio even in de magnetron willen doen
Dat is zeker waar. Maar TGND was weer zo scherp als een inktvisquote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor steeds meer mensen die geen cafeïne willen hebben dus legde de link ook niet.
"hoezo mot jij geen carpaccio, ben je zwanger ofzo? hohoho"quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Overleggen met kater om het toch zsm te vertellen aan m’n zussen en ouders. Want dat kerstdiner komt er aan. En niemand die het accepteert dat ik ineens geen carpaccio eet of wijn drink.
Ja dat is dan verdachtquote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
![]()
Ahjaquote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kon het niet geloven
[..]
Ik heb al eventjes geen Facebook meer. M’n profiel staaat op inactief.maar ja we hebben elkaar wel geloof ik. Via dingetje sowieso.
gedeelde smart is halve smart. Hoefden zij niet als enigen het stil te houdenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is dan verdacht
Broer en schoonzus kwamen het ook al met een paar weken vertellen.
Haar ouders en zus, en ons gezin..
Moesten we het vervolgens stilhouden tot 3 maanden ofzo
quote:Op donderdag 18 december 2025 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had de hint met de thee niet gesnapt hoor
Ik raakte getriggerd door de opmerking "teveel qua opstapeling per dag".quote:Op donderdag 18 december 2025 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik hoor steeds meer mensen die geen cafeïne willen hebben dus legde de link ook niet.
Nou datquote:Op donderdag 18 december 2025 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"hoezo mot jij geen carpaccio, ben je zwanger ofzo? hohoho"
Haha ja dat zal het idd wordenquote:Op donderdag 18 december 2025 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is dan verdacht
Broer en schoonzus kwamen het ook al met een paar weken vertellen.
Haar ouders en zus, en ons gezin..
Moesten we het vervolgens stilhouden tot 3 maanden ofzo
jah geen ervaring meequote:Op donderdag 18 december 2025 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik raakte getriggerd door de opmerking "teveel qua opstapeling per dag".
Dat is, als vrouw, doorgaans iets waar je alleen maar rekening mee houdt als je zwanger bent
Eens en ik drink normaal liters per dag. Maar dat is niet iets wat jullie denk ik weten.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik raakte getriggerd door de opmerking "teveel qua opstapeling per dag".
Dat is, als vrouw, doorgaans iets waar je alleen maar rekening mee houdt als je zwanger bent
Normaal ben ik behoorlijk oblivious, dus ik vind het wel nice dat ik het nu op basis hiervan doorhadquote:Op donderdag 18 december 2025 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eens en ik drink normaal liters per dag. Maar dat is niet iets wat jullie denk ik weten.
Ja ik vind wel dat je een sticker moet krijgen hiervoorquote:Op donderdag 18 december 2025 21:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal ben ik behoorlijk oblivious, dus ik vind het wel nice dat ik het nu op basis hiervan doorhad
Ja dan duurt het langquote:Op donderdag 18 december 2025 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou dat
[..]
Haha ja dat zal het idd wordendaarna lekker mondje dicht
Maar ben zelf wel voorzichtig sowieso tot de eerste echo. Die overigens kei ver weg is voor mn gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |