abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219528101
Mijn neefje van negentien en ik hadden het laatst over normies. Hij zit midden in de puberteit, precies in die fase waarin je je afzet tegen de status quo. Ik vond het vooral grappig dat we eigenlijk exact hetzelfde beeld hadden van de standaard, inwisselbare, karakterloze persoon die je overal tegenkomt: op kantoor, op datingapps en in andere publieke ruimtes.

Het gaat om de man van rond de dertig. Zijn naam is Pepijn, Sven, Lars of een andere generieke middenklassenaam. Hij heeft iets te lang, achterover gekamd haar met inhammen, een poloshirt, kaki broek, leren loafers en Happy Socks. Hij werkt op kantoor en doet iets met Excel. In zijn twintiger jaren heeft hij gebackpackt in Zuidoost-Azië en daar minstens één full moon party bezocht. Sindsdien noemt hij zichzelf een digital nomad omdat hij op vakantie weleens Outlook checkt. In werkelijkheid heeft hij gewoon een kantoorbaan en gaat hij af en toe op werkbezoek naar Spanje. Hij overweegt daar ooit een huis te kopen.

Zijn hobby’s bestaan uit speciaalbier,padel, en "reizen". Vooral het eindeloos bespreken daarvan met zijn vrienden. In zijn twintiger jaren ging hij elk weekend naar festivals. Nu probeert hij dat nog steeds, maar raakt hij vooral gefrustreerd omdat meisjes van achttien hem niet meer zien zitten. Hij zegt dat hij pescatarier is, maar kan gewoon niet koken en eet mee met zijn vriendin. Hij houdt van The Office, Seinfeld, en de Eredivisie. Ook vindt hij Lubach grappig.

Hij heeft een relatie met zijn vrouwelijke evenknie. Ook zij is gaan backpacken in Zuidoost-Azië om zichzelf te leren kennen. Haar interesses bestaan uit kristallen, yoga en vintage shoppen. Ze is groot fan van Emily in Paris. Vroeger had ze een blog over spiritualiteit, maar daar is ze mee gestopt. Nu post ze alleen Rumi quotes op Instagram Ze ergert zich mateloos aan de beginnende bierbuik van haar vriend en heeft hem daarom een padelracket cadeau gedaan. Ze heet Anne Fleur, Lisa, of Jade. Ze werkt als yoga-instructeur, coach, of interieurdesigner. Ze heeft een rommelige knot, sneakers onder een jurk aan, veel te veel ringen en een Dille en Kamille tas. Ook zit ze veel op Vinted..

Samen willen ze ooit kinderen, maar ze zijn er nog steeds niet aan toe. Het duurde ongeveer een jaar voordat ze überhaupt monogaam waren. Hij probeerde polyamoreus te zijn, maar dat lukte niet echt. De meeste dates haakten af vanwege zijn saaie karakter. Als ze een kind krijgen, krijgt het een kekke naam als Pip, Muk, of Mexx. Omwille van dit kind denken ze aan hun klimaatafdruk en vallen hun hele vriendenkring ermee lastig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ansa op 18-12-2025 18:57:14 ]
pi_219528127
We gaan vast wel een kerel vinden die niet te beroerd is om je te neuken maar dan moet je wel wat minder proberen te praten, Ansa.
-nee-
pi_219528133
quote:
Hij zit midden in de puberteit
Dit gaat over jou. Of ja, dat hoop ik maar, dan is er nog wel hoop voor je.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 december 2025 @ 18:55:46 #4
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_219528139
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_219528141
quote:
14s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:54 schreef Marsenal het volgende:
We gaan vast wel een kerel vinden die niet te beroerd is om je te neuken maar dan moet je wel wat minder proberen te praten, Ansa.
Waarom denken jullie dat seks zo lastig is?😂
pi_219528145
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:55 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Dit gaat over jou. Of ja, dat hoop ik maar, dan is er nog wel hoop voor je.
Nah, ik ben gewoon misantroop.
  donderdag 18 december 2025 @ 18:58:57 #7
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_219528163
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:56 schreef Ansa het volgende:

[..]
Nah, ik ben gewoon misantroop.
Herkenbaar, heb ook een hekel aan tropisch weer.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 18 december 2025 @ 19:00:12 #8
402274 Cruzinats
love bacon, hate hamas
pi_219528174
Is dit de tegenpool van @roos94 die zich juist door de eerste de beste turk heeft laten zwanger prikken?
pi_219528209
't Is wat niet kunnen klaarkomen.
pi_219528254
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
't Is wat niet kunnen klaarkomen.
Binnen 2 seconden zelf is chiller dan luisteren naar een pescatarier met een voorliefde voor van Kooten en De Bie.
pi_219528310
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 18:51 schreef Ansa het volgende:
of een andere generieke middenklassenaam
Moet dat nou zo? Je kan dan hoogbegaafd zijn maar de beschaving is dan weer ver te zoeken. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_219528326
quote:
:D
pi_219528336
Je omschrijft de gemiddeld randstedelijke man van in de 30.
Vakman pur sang
  donderdag 18 december 2025 @ 19:18:01 #14
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_219528361
Zolang ze maar gelukkig zijn met elkaar. Verder is excel gewoon echt fucked up en ondanks dat ik nu op amateurniveau het eea begin te snappen, is het meeste nog altijd gibberish voor me.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_219528362
The Office is overigens geniaal. Zowel de UK als de US versie. Dus ik voel me wel aangesproken. Ook met een generieke middenklassenaam als Bart. Het wordt wel lastig om je nog aardig te vinden zo. :) Je krijgt alle kansen maar je verpest ze 1 voor 1 zelf m.i.
pi_219528399
En toch zit ik liever een maand bij Pepijn dan een uur bij jou!

Was je maar wat meer normie
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219528462
Voel een KLB topic opkomen over HB vrouwtjes.

Ze heeft gestudeerd en veel masters maar faalt in het bedrijfsleven omdat ze maar niet aardig gevonden kan worden. Een baan aanhouden is al lastig en ze zijn continue ziek. Voor werkgevers levert ze dan ook weinig op. Ze is altijd boos, verongelijkt, lacht vrijwel nooit. Ze heeft geen vriend. En als ze die wel heeft is het gisteren uit.
Vriendinnen zijn maar oppervlakkig, niemand kan echt met haar binden.
Swiped veel op Tinder maar vind iedereen kut.
Sport nauwelijks want altijd hoofdpijn.
Als auto rijdt ze BMW 1 serie, Mini Cooper S of Audi A1. Of de SUV varianten hiervan.
Haar parfum ruikt naar haar karakter: zuur.
Vakanties doet ze zo min mogelijk maar als het kan moet er geshopt worden.
Ze denkt alleen aan haarzelf.
Heeft een ander niets te bieden.
Vakman pur sang
pi_219528606
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Je omschrijft de gemiddeld randstedelijke man van in de 30.
Ja, inderdaad.
pi_219528619
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:

Ze heeft gestudeerd en veel masters maar faalt in het bedrijfsleven omdat ze maar niet aardig gevonden kan worden. Een baan aanhouden is al lastig en ze zijn continue ziek. Voor werkgevers levert ze dan ook weinig op. Ze is altijd boos, verongelijkt, lacht vrijwel nooit. Ze heeft geen vriend. En als ze die wel heeft is het gisteren uit.
Als auto rijdt ze BMW 1 serie, Mini Cooper S of Audi A1. Of de SUV varianten hiervan.
❤️
pi_219528626
Wat is de bedoeling van dit topic ?
  donderdag 18 december 2025 @ 19:45:28 #21
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219528655
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic ?
Aandacht.
pi_219528711
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:22 schreef Lenny77 het volgende:
En toch zit ik liever een maand bij Pepijn dan een uur bij jou!

Was je maar wat meer normie
Hoi ik heet Pepijn, uurtje afspreken ergens?
Anton-Gaaei-supporter (LET'S GO Anton!)
pi_219528739
quote:
Je moet er toch niet aan denken, dat je je stijve leuter bij het gezicht van een dame hebt en die blijft maar doorlullen en klagen, af en toe even je paarsgepunte lans in de mond nemen om vervolgens weer door te wauwelen over hoe kut mannen zijn en meer van dat soort geneuzel.
pi_219528759
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:

_O- Holy fucking shit! :D
pi_219528772
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 19:18 schreef Bart2002 het volgende:
The Office is overigens geniaal. Zowel de UK als de US versie. Dus ik voel me wel aangesproken. Ook met een generieke middenklassenaam als Bart. Het wordt wel lastig om je nog aardig te vinden zo. :) Je krijgt alle kansen maar je verpest ze 1 voor 1 zelf m.i.
Wie de schoen past...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')