Dit gaat over jou. Of ja, dat hoop ik maar, dan is er nog wel hoop voor je.quote:Hij zit midden in de puberteit
Waarom denken jullie dat seks zo lastig is?😂quote:Op donderdag 18 december 2025 18:54 schreef Marsenal het volgende:
We gaan vast wel een kerel vinden die niet te beroerd is om je te neuken maar dan moet je wel wat minder proberen te praten, Ansa.
Nah, ik ben gewoon misantroop.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:55 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Dit gaat over jou. Of ja, dat hoop ik maar, dan is er nog wel hoop voor je.
Herkenbaar, heb ook een hekel aan tropisch weer.quote:
Binnen 2 seconden zelf is chiller dan luisteren naar een pescatarier met een voorliefde voor van Kooten en De Bie.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:03 schreef Cockwhale het volgende:
't Is wat niet kunnen klaarkomen.
Moet dat nou zo? Je kan dan hoogbegaafd zijn maar de beschaving is dan weer ver te zoeken.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:51 schreef Ansa het volgende:
of een andere generieke middenklassenaam
quote:Op donderdag 18 december 2025 18:54 schreef Marsenal het volgende:
We gaan vast wel een kerel vinden die niet te beroerd is om je te neuken maar dan moet je wel wat minder proberen te praten, Ansa.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Je omschrijft de gemiddeld randstedelijke man van in de 30.
❤️quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Voel een KLB topic opkomen over HB vrouwtjes.
Ze heeft gestudeerd en veel masters maar faalt in het bedrijfsleven omdat ze maar niet aardig gevonden kan worden. Een baan aanhouden is al lastig en ze zijn continue ziek. Voor werkgevers levert ze dan ook weinig op. Ze is altijd boos, verongelijkt, lacht vrijwel nooit. Ze heeft geen vriend. En als ze die wel heeft is het gisteren uit.
Vriendinnen zijn maar oppervlakkig, niemand kan echt met haar binden.
Swiped veel op Tinder maar vind iedereen kut.
Sport nauwelijks want altijd hoofdpijn.
Als auto rijdt ze BMW 1 serie, Mini Cooper S of Audi A1. Of de SUV varianten hiervan.
Haar parfum ruikt naar haar karakter: zuur.
Vakanties doet ze zo min mogelijk maar als het kan moet er geshopt worden.
Ze denkt alleen aan haarzelf.
Heeft een ander niets te bieden.
Aandacht.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Wat is de bedoeling van dit topic ?
Hoi ik heet Pepijn, uurtje afspreken ergens?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:22 schreef Lenny77 het volgende:
En toch zit ik liever een maand bij Pepijn dan een uur bij jou!
Was je maar wat meer normie
Je moet er toch niet aan denken, dat je je stijve leuter bij het gezicht van een dame hebt en die blijft maar doorlullen en klagen, af en toe even je paarsgepunte lans in de mond nemen om vervolgens weer door te wauwelen over hoe kut mannen zijn en meer van dat soort geneuzel.quote:Op donderdag 18 december 2025 18:54 schreef Marsenal het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze heeft gestudeerd en veel masters maar faalt in het bedrijfsleven omdat ze maar niet aardig gevonden kan worden. Een baan aanhouden is al lastig en ze zijn continue ziek. Voor werkgevers levert ze dan ook weinig op. Ze is altijd boos, verongelijkt, lacht vrijwel nooit. Ze heeft geen vriend. En als ze die wel heeft is het gisteren uit.
Als auto rijdt ze BMW 1 serie, Mini Cooper S of Audi A1. Of de SUV varianten hiervan.
Wie de schoen past...quote:Op donderdag 18 december 2025 19:18 schreef Bart2002 het volgende:
The Office is overigens geniaal. Zowel de UK als de US versie. Dus ik voel me wel aangesproken. Ook met een generieke middenklassenaam als Bart. Het wordt wel lastig om je nog aardig te vinden zo.Je krijgt alle kansen maar je verpest ze 1 voor 1 zelf m.i.
Waarom zou een misandrist seks met mannen hebbenquote:Op donderdag 18 december 2025 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken, dat je je stijve leuter bij het gezicht van een dame hebt en die blijft maar doorlullen en klagen, af en toe even je paarsgepunte lans in de mond nemen om vervolgens weer door te wauwelen over hoe kut mannen zijn en meer van dat soort geneuzel.
Hij is leuk. Maar door de overvloed aan details juist zeer onwaarschijnlijk. Dat is ook het probleem met getuigenverklaringen. Met elk detail VERKLEIN je de kans dat het klopt met wat het echt is. Terwijl dat voor de menselijke geest juist andersom werkt.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Je liet je toch 4x per dag volblaffen om je vent maar niet kwijt te raken?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:54 schreef Ansa het volgende:
[..]
Waarom zou een misandrist seks met mannen hebben
Ja nou ik hou wel van vrouwen die een beetje zeuren. Maar het kan ook te gek natuurlijk.quote:
Ik weet niet hoeveel kloontjes TS al niet versleten heeft met haar geklaag, maar na een topic of 3 - 4 moet je je zwarte gal toch wel zo'n beetje geloosd hebben voor het komende jaar?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ja nou ik hou wel van vrouwen die een beetje zeuren. Maar het kan ook te gek natuurlijk.
Er wordt niemand voogeblafd. Aub een beetje respectvol praten over mijn hobby.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Je liet je toch 4x per dag volblaffen om je vent maar niet kwijt te raken?
Je puddingbuks legen dan?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Er wordt niemand voogeblafd. Aub een beetje respectvol praten over mijn hobby.
Ik denk nog steeds dat de TS een ingehuurde traffic generator is wat prima lukt verder.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel kloontjes TS al niet versleten heeft met haar geklaag, maar na een topic of 3 - 4 moet je je zwarte gal toch wel zo'n beetje geloosd hebben voor het komende jaar?
Een Nigeriaanse organisatie met meerdere mensen die om de beurt verzuurde onzin inkloppen, of AI?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:59 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat de TS een ingehuurde traffic generator is wat prima lukt verder.
Het gedachtegoed is zo absurd dat het eigenlijk weer leuk wordt.
Tering. Dit is geil. Ze wisten het wel vroeger. Erotiek in optima forma.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je puddingbuks legen dan?
[ afbeelding ]
Weet niet hoe dat werkt verder. Het moet zo goedkoop mogelijk, zoveel is zeker. Of je AI als zodanig kunt trainen / afstellen.... Dat lijkt me wel.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Een Nigeriaanse organisatie met meerdere mensen die om de beurt verzuurde onzin inkloppen, of AI?
Oh met genoeg buzzwords kun je dit soort gezeik makkelijk uitgetypt krijgen, maar er zit consistentie tussen de posts en verhalen en ik weet niet hoe makkelijk je dat voor elkaar krijgt? Ben niet zo op de hoogte met AI.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:03 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Weet niet hoe dat werkt verder. Het moet zo goedkoop mogelijk, zoveel is zeker. Of je AI als zodanig kunt trainen / afstellen.... Dat lijkt me wel.
Het kan ook gewoon echt zijn natuurlijk. Dat zal ook best bestaan. Straks treft ze wel een goede vent die kan leven met haar nukken en een paar ferme petsen geeft als het echt niet gaat en dan horen we niks meer van Ansa. Zo zal het gaan.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh met genoeg buzzwords kun je dit soort gezeik makkelijk uitgetypt krijgen, maar er zit consistentie tussen de posts en verhalen en ik weet niet hoe makkelijk je dat voor elkaar krijgt? Ben niet zo op de hoogte met AI.
iemand moet zich gewoon opofferenquote:Op donderdag 18 december 2025 18:54 schreef Marsenal het volgende:
Een 50-jarige vrachtwagenchauffeur genaamd Harry met volle baard en een gezonde lading borst- en rughaar die laat merken dat liefde niet van een hoge opleiding hoeft te komen?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon echt zijn natuurlijk. Dat zal ook best bestaan. Straks treft ze wel een goede vent die kan leven met haar nukken en een paar ferme petsen geeft als het echt niet gaat en dan horen we niks meer van Ansa. Zo zal het gaan.
Ik vind dit meer een klusje voor iemand die alleen maar het goede in mensen kan zien en compleet blind is voor mindere eigenschappen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
iemand moet zich gewoon opofferen
take one for the team marsenal
Wat dacht je van seksuele hoogtepunten beklimmen?quote:Op donderdag 18 december 2025 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Je puddingbuks legen dan?
[ afbeelding ]
Misschien om dezelfde reden dat je iedere dag de afwas doet.quote:Op donderdag 18 december 2025 19:54 schreef Ansa het volgende:
Waarom zou een misandrist seks met mannen hebben
quote:Op donderdag 18 december 2025 19:49 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Hoi ik heet Pepijn, uurtje afspreken ergens?
Eens behalve de petsen.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:07 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon echt zijn natuurlijk. Dat zal ook best bestaan. Straks treft ze wel een goede vent die kan leven met haar nukken en een paar ferme petsen geeft als het echt niet gaat en dan horen we niks meer van Ansa. Zo zal het gaan.
Neuh...quote:Op donderdag 18 december 2025 20:32 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben wel hoogbegaafd is dat een probleem?
Nee, 4B.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ben je lesbisch geworden?
Niets. Maar ze heeft Gilles de la Tourette.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:43 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat heeft dat met sexuele oriëntatie te maken?
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 december 2025 20:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Niets. Maar ze heeft Gilles de la Tourette.
Ik begrijp er nu niets meer van.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat zie je aan 4B. Dat kwam er zomaar uit.
Kip, ik zit je te dollen mien jong. Vergeet wat ik gezegd heb!quote:Op donderdag 18 december 2025 20:46 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik begrijp er nu niets meer van.
Ja dat is toegegeven een beetje raar. Maar alles bestaat. Ik heb 5 jaar een vriendin gehad die werkelijk ruzie zocht voor die paar petsen. Dat vond ze lekker. Heeft ze verder ook toegegeven. Onze lieve Heer heeft rare kostgangers. Zoveel is zeker.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens behalve de petsen.
Niemand hoort gepetst te worden...
Iets simpels he? Geen 5 sterren ofzo.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:53 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik iets reserveren.
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens behalve de petsen.
Die willen dat, dan mag datquote:Op donderdag 18 december 2025 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Kut voor de masochisten / subs onder ons...
Je wil niet weten wat sommige mannen zich voorstellen bij een wandeldate.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
Iets simpels he? Geen 5 sterren ofzo.
Wandeldate is ook al goed
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens behalve de petsen.
Wandelen en praten.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat sommige mannen zich voorstellen bij een wandeldate.
Richting de slaapkamer wandelen uiteraard!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wandelen en praten.
Wat dan nog??
Ik dacht eerder gewoon buiten wandelen, beetje naar de Maas en koeien kijken enzquote:Op donderdag 18 december 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Richting de slaapkamer wandelen uiteraard!
Ik ken een 40-year old virgin die zo aan zijn eerste date kwam.
Ja maar als je dan een stier met een koe ziet wriemelen, krijg je heus wel inspiratie hoor!quote:Op donderdag 18 december 2025 21:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik dacht eerder gewoon buiten wandelen, beetje naar de Maas en koeien kijken enz
Ik heb kaartjes geregeld voor het grootste truck evenement van Nederland, ik vond dat wel romantisch.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Iets simpels he? Geen 5 sterren ofzo.
Wandeldate is ook al goed
Sommigen smeken erom.quote:Op donderdag 18 december 2025 20:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens behalve de petsen.
Helemaal primaquote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes geregeld voor het grootste truck evenement van Nederland, ik vond dat wel romantisch.
Die zitten hier nietquote:Op donderdag 18 december 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
Griet met een bel om d'r nek en maar "Moeoeoeoeoe!!!" roepen terwijl ze op z'n hondjes genomen werd.
WGTOW dusquote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
4B or "Four Nos" is a radical feminist movement that originated in South Korea. The name refers to its defining four tenets which all start with the Korean-language term bi, roughly meaning no. Its proponents do not date men, marry men, have sex with men, or have children with men.
Source:
Wikipedia
En ben jij nu ook 4B ?quote:Op donderdag 18 december 2025 21:17 schreef Ansa het volgende:
4B or "Four Nos" is a radical feminist movement that originated in South Korea. The name refers to its defining four tenets which all start with the Korean-language term bi, roughly meaning no. Its proponents do not date men, marry men, have sex with men, or have children with men.
Source:
Wikipedia
Ja ze zijn wel stoer. Vind het geluid wel leuk en de krachtquote:
Mooi, ik ga ook een mooi diner regelen. Broodje bal of zo. Wordt lekker en romantisch.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:24 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ze zijn wel stoer. Vind het geluid wel leuk en de kracht
Nee gewoon een paar petsen op de billen en dan weer lief doen.quote:Op donderdag 18 december 2025 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Tandjes er uit en nu gehoorzamen?
[ afbeelding ]
Ewquote:Op donderdag 18 december 2025 21:31 schreef GerryDV het volgende:
Spijker op de kop hoor. Maar toch denk ik dat het voor jouw paychologische gesteldheid en baan- en relatiekansen wat handiger was geweest ok meer ‘normie’ te zijn. Dit is dus meer lachen als een boer met kiespijn.
Of zoals de Koran voorschrijft met een borstel?quote:Op donderdag 18 december 2025 22:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee gewoon een paar petsen op de billen en dan weer lief doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |